Halusit ilmeisesti kohottaa hieman egoasi tuolla analyysilläsi että peli olisi tasainen?
En tiedä, oliko noin, mutta vaisu sisääntulo ja parissa vuorossa tehotonta kotiutusta tilanteista huolimatta. Maksaa kalliisti.
En nyt oikein ymmärrä mitä ajat takaa. Jos jakso päättyy 3-2, niin tasaiselta se näin penkkiurheilijan näkökulmasta näyttää.
Näiden joukkueiden edesottamuksia seuranneena, toinen jakso voi päätty 12-7 tai 1-6 ja pidän joukkueiden eroja silti pieninä.
Joo, löis ekalla jo koppia, jos kaks yritystä ei riitä.Hacklinin nukahdus jolla olisi tullut takuuvarma oliko nyt tasoitusjuoksu, luokaton kolmas vuoropari ja sitten Luoman epäonnistunut koppi joka päätti jakson. Aika perkuleen isoja virheitä tälläiseen otteluun.
Jotain taitaa nyt vähän kenkuttaa?Hyvä kun kerroit. Nyt me kaikki jotka eivät ymmärrä mitään pesäpallosta tiedetään tämä.
Jotain taitaa nyt vähän kenkuttaa?
Toki hiukan. Enemmän mulla kenkuttaa nämä "mitä mä sanoin" jargonit. Ihan niinku muut olisi seniilejä.
Pahoittelen. Luulin keskustelupalstan pesäpalloketjuksi.
Jotain voisi kenkuttaa esimerkiksi Kouvolan avausjakson tappio, mutta hienoa, että otit sen niin aikuismaisesti. Onhan tuo nyt paljon parempi syy kenkutukselle.Toki hiukan. Enemmän mulla kenkuttaa nämä "mitä mä sanoin" jargonit. Ihan niinku muut olisi seniilejä.
Mitä olen pesistä seurannut n. 45 vuotta, niin nämä "kuolleet" miehet on juoksun tuoneet varmaan 8 kertaa kymmenestä..?!? Iso nukahdus..Kuollut mies tuo 1-2:een. Vamos!