Pesänsaantia tukevat harrasteet ja ajanvietteet

  • 8 175
  • 46

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, tulinpa tuossa hiihtoketjun pohjalta pohtineeksi sitä, että tukevatko jotkin ihmisten yleisesti harrastamat ajanvietteet, kuntourheilut tahi muut tämänkaltaiset aktiviteetit eri sukupuolten sellaiseen kanssakäymiseen liittyviä toimia, eli siis käytännössä, voiko oikealla harrastuksella lisätä merkittävästi pesänsaantia?

Hommahan on nimittäin niin, että maailma on pullollaan mitä erilaisempia harrastuksia, joista toiset ovat ainakin omaan silmääni mitä suurinta ajanhukkaa, mitattaessa niitä sitten millä mittarilla tahansa.

Koska itse olen mies, päädynkin tästä johtuen puhumaan lähinnä omasta puolestani, eli siis kertomaan, mitkä ovat mielestäni oikeat lajit, jos haluaa lisätä yleistä herumista.

Koska suuri osa tätäkin lukevista on sangen yksinkertaisia sieluja, päädyn listaamaan yksinkertaisesti ranskalaisilla viivoilla suppean katsauksen lajeja, joiden harrastamisella on mielestäni positiivista vaikutusta laadukkaaseen pesänsaantiin.

Vastaavasti luon katsauksen myös lajeihin, joiden harrastaminen on huonoa mainosta tai jopa turmiollista toimintaa, puhuttaessa pesänsaannin maksimoinnista

Nämä lajit ovat siis kuuminta hottia:

-Sulkapallo

Sulkapallo on etenkin omasta mielestäni kaikkien sisäurheilulajien kunkku ja sitä kautta myös erittäin hyvä tapa päästä ns. asioissa eteenpäin. Syynä tähän on luonnollisesti se, että sulkapallolijat ovat todella hyvässä kunnossa, johtuen äärimmäisen raskaasta lajistaan.
Sulkapalloilija on kestävä ja sitkeä kuin mikä. En pidä myöskään unohtaa, että sulkapalloilijan pakarat ovat poikkeuksetta maailmanluokkaa jo ihan keskiverto työpaikkasulkailijalla. Mikäli vastakkainen sukupuoli ei lämpiä sulkapalloilijan edessä, on syytä epäillä hänen järjenjuoksuaan, tai lähinnä sen puutetta.

En voi myöskään olla mainitsematta, että sulkapalloa pelaavat naiset ne vasta varsinaisia pajunvitsoja ovatkin. Tenniksen pelaajat ovat tässä skenessä, siis sekä miehissä, että naisissa, lähinnä mitäänsanomattomia ruipeloita. Ja onhan tunnettua, että tennis on muutenkin yksi turhimmista lajeista maailmassa, ellei jopa turhin.

Uinti

Jokainen vähänkin asioita tunteva ei voi missään valossa väittää, etteivätkö uintia harrastavat henkilöt olisi järjestään astetta lähempänä anodiksia, ursuksia ja vetävännäköisiä kimalaisia. Uimassakäynti on kaikenlisäksi vielä mitä oivin paikka tarkistella vastakkaisen sukupuolen ulkoisia avuja, koska nykypäivän uimapuvut eivät jätä mitään arvailulejen varaan.
Päädynkin sanomaan ihan tältä seisomalta, että mikäli ensi kohtaamisella käy ilmi, että vastakkainen sukupuoli harrastaa uintia, on täysin saletti, että pian peitto heiluu ja pitkään heiluukin, koska onhan uinti mitä kuntoa lisäävintä urheilua.

Pyöräily

Pyöräily on ollut ihan viime vuosiin saakka hieman aliarvostettu laji tällä saralla, mutta onneksi viimein ihmiset alkavat tajuta, että pyöräily ja pyöräilijät ovat mitä kuuminta hottia, kun etsitään kohdetta, jolle lahjoittaa lemmenlippaan avain / kiihkeä syleily.

Pyöräilijät ovat poikkeuksetta hyväpakaraisia ja jopa patologisia polkijoita, joiden kunto ei hyydy kovemmassakaan kyydissä ja mäkisemmässäkään maastossa.

Hiihto

Itse pidin hiihtoa aikaisemmin lähinnä nitro- / virtsankarkailuporukan lajina, mutta hieman asioita tutkittuani, olen täysin varma, että jos paljastuu, että mahdollinen partneri on hiihtohenkilöitä, on suksee taattu ja lykkimistä pukkaa ovista ja ikkunoista! Hiihtohan on kaikenlisäksi vielä sen verran outo laji, että moni saattaa tarttua rapalaan silkasta uutuuden viehätyksestä.

Kalastus ja metsästys

Kalastus ja metsästys ovat ikiaikaisesti hyväksi havaittuja harrasteita. Jokaisessa kunnon naisessa on sen verran kaipuuta kivikaudelle, että kalansuljulta ja vereltä ynnä suolenpätkiltä tuoksuvat mies pistää sukat pyörimään ja housut kastumaan haarukasta. Kalastajissa ja metsämiehissä on pelottavaa alkuvoimaa, jota kukaan fiksu nainen ei voi vastustaa. Jos nainen ei lämpiä näille herroille, hänessä on pahasti jotain vialla, eli luultavasti hän on pehmittänyt päänsä patologisella Cosmon tahi femakkokirjallisuuden, kuten Sofi Oksasen kirjojen lukemisella.

Biljardi

Biljardin pelaaja, jos kuka, on todellinen gentlemanni ja herrasmies. Hän on viileän analyyttinen viisauden sikermä, joka taas vetoaa naiseen kuin naiseen. Biliksen pelaaja osaa muutenkin nauttia elämästään ja osaa arvostaa hyvää keskikaljaa. Em. elämästä nauttiminen taas näkyy naisen silmään tyynéytenä, jonka nainen käsittää varakkuudeksi, joka taas aiheuttaa sen, että hyvä tulee, kunhan vetää oikeista naruista! Kaljalle perso miekkonen on kaiken lisäksi omiaan herättämään naisessa ns. renttumoodikiinnostuksen, joka on juuri päinvastainen toimenpide, kuin em. varakkuusmoodin aktivoituminen. Niin tai näin, aina lohkeaa!

Purjehdus

Purjehdusta on monesti haukuttu lähinnä golffin ja tenniksen kaltaiseksi pelleilyksi, mutta itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että purjehdus on laajalti oikeuttavaa kunnioitusta herättävää puuhaa. Nyt en tietenkään puhu mistään espoolaistyyppisestä kansitakkipelleilystä, vaan lähinnä pienemmillä veneillä tapahtuvasta luonnonvoimien armoilla tapahtuvasta purjehtimisesta. On täysin selvää, että nainen kuin nainen lämpenee miehelle, joka pystyy kesyttämään tuulen. Nainenhan muistuttaa muutenkin hyvin paljon tuulta, koska niin tuuli kuin nainenkin on mitä vaikein tulkita ja etenkin ymmärtää, koska koskaan ei tiedä miten se tänään pyörteilee ja tekee tepposiaan.

Ja nämä lajit ovat sitten sitä toista laatua, eli luokkaa hyipaskahuonoyäk!

Voimannosto

Itse suurena asiantuntijana olen täysin vakuuttunut siitä, että kaikenlaiset punttisaleilla suoritettavat lajit ovat epämääräisesti hikoilevien, epämääräisten itsensäpeilailijoiden ja häiriintyneiden ihmisten lajeja. Kukaan itseään kunnioittava mies ei astu jalallaankaan kuntosalille, etenkään jos siellä on peilejä. On täysin selvää, että peilien edessä hikoilu ja irvistely ei saa muiden kuin häiriintyneiden naisten pöksyt kostumaan.

Ns. normaalin uroksen ei kannata siis missään vaiheessa osallistua moiseen epämääräiseen huhtomiseen.

Tennis

Äsken jo mainitsinkin, että tennis on todellinen surkuhupaisten tunareiden laji, jossa ei ole mitään kiinnostavaa, etenkään naisen silmään. Tenniksen pelaajat ovat vastemielisiä pitkätukkia kuten Björn Borg, tahi sitten Andre Agassin kaltaisia hullunkiilto silmissä tahkoavia nilkkejä. Myös tenniksen pelaajien pukeutuminen on vähintään hinttimäistä. Vai pitääkö joku muka kireitä valkoisia shortseja seksyinä? Kysympä vaan.

Golffi

Golffi on tylsyydessään esimerkillinen laji. Sen harrastajat ovat pyrkyreitä ja vittumaisia pikkunilkkejä pankkien ja vakuutuslaistosten keski- tahi pääjohdosta ja ompa joukossa jokunen kusipäinen autokauppiaskin. Itse ja monet muut kaltaiseni asiantuntijat ovat todenneet jo ajat sitten, että jos joku alkaa pelaamaan golffia, hänellä ei voi olla kaikki kotona, tai sitten se yläkerran ikkuna on sepposen selällään kesät talvet! Vältä siis kaikin tavoin tätä nilkasta harrastusta ja sen parissa vaikuttavia.

Tanssiminen

Tanssimista en edes lähde arvioimaan muuten kuin sanomalla, että mies ei ole missään niin paljon väärässä paikassa, kuin selvinpäin tanssilattialla! Pienessä, tahi keskiraskaassa, tinassa lavalla laahustamistahan ei lasketa, jos sen tarkoituksena on pelkkä ja puhdas toosansaaminen.


Uskon vakaasti, että tätä asiantuntijalausuntoa noudattamalla, jannun kuin jannun pesänsaantimahdollisuudet vähintään moninkertaistuvat.
Mikäli jollekulle tulee jotain lisättävää aiheen tiimoilta, niin olkaa hyvä, estraadi on teidän.

Loppukaneetiksi pääsyn vielä toteamaan, että punttimiesten on aivan turha tulla väittämään mitään, koska minä olen sentään perillä asioista!

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kysymys kaikkien huulilla lieneekin sitten kuinka on jääkiekon laita? Viestiikö taitava mailankäyttö, sulava luistelu tai brutaali fyysinen peli erilaisista, kukin omalla tavallaan ja oikean henkilön seurassa tapahtuessaan loistavasta tavasta tyydyttää nainen?

Entä ovatko jääkiekkoa seuraavat myös todellisten sankaruuksien saralla, siis elämän jääkiekossa niitä sivustaseuraajia jotka pesää metsästäessään "melkein kysyvät", mutteivat kuitenkaan, vaan juopuvat erätaukokaljoista niin etteivät koskaan pääse sinne kirkkaimpiin valoihin, parhaiden saapasjalkakissojen kanssa juomaan sampanjaa alastoman vastan päältä, päätyen eukon kanssa kaljalle?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prkl, jos minun luontaiset harrastukseni ei naiseen pure ja häntä miellytä, tahi tee minusta vastustamattoman syötävän lutusen ihanaa, niin ollaan sitten ilman pesää! Käsi ei onneksi valita.
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
tässä muutamia

Sukupuoliviettiä kiihottavia lajeja:

Taitoluistelu: Jokaista michael jacksonia kiihottaa laji, jossa 15-vuotiaat pikkutytöt oikovat reisiään minihameissa.
Cheerleaderit: Jokainen rappusten vieressä istuvan miehen katse saattaa joskus hieman eksyä kiekosta.....
Naisten judo: Missä muussa lajissa kaksi naispuolista urheilijaa roikkuu toistensa rinnoissa?


Ja sitten niitä vähemmän kiihottavia:

Naisten kuulantyöntö: Nämä kyllikit kusevatkin seisaaltaan...
Nyrkkeily: (hävityn) matsin jälkeen voi olla hankalaa löytää ei-kivuliasta asentoa aktissa, jos kyljet ja alavatsa on mustelmilla....
Autokisat: Ei kiitos. En ole pakoputkipoikia....

lisää tulossa....
 

scholl

Jäsen
Veikkaisin että inhokkilistalla olisivat kreikkalaisroomalainen paini ja painonnosto.

Sen sijaan ratsastuksesta nousisi varmasti mimmejä, koska siellä on suhteellisen vähän kilpailua ja kaikki muut miehet hintahtavia. Ainoa veemäinen sivujuttu on siinä se, että joutuu lähelle hevosia. Sinne vaan sitten Kirkkonummelle talleille pyörimään.

Muutenkin suosittelen lajeja, jossa naisia on reilusti mukana. Hankala juttu, jos tilanne on kuin Kaarle XII:ssa eli porukasta 90% miehiä ja koko ajan saa varoa, että onko jossain kosketusetäisyydellä johonkin karvaperseeseen.

Bodypump ja spinning ovat myöskin kokemuksesta lajeja, joissa on aika hyvää kissaa. Bodypumpin ongelma on vain se, että mimmit pakkautuvat ahtaasti yleensä salin takaosaan, joten itse menee mielummin eteen ja ottaa itelleen mahdollisimman suuren elintilan ja kun treenaa tosissaan niin ei siinä oikein ehdi mimmeihin keskittyä. Spinningissä taas ei hermo kestä niitä perustunteja, missä naisia eniten pyörii. Mutta on niissä kovakuntoisissa naisissakin hyviä tapauksia.

Marathonjuoksu on myöskin sellainen, missä voi tavata hyviä naisia ja heittää läppää heidän kanssaan matkan aikana. Tukholmassakin on reilusti toistakymmentätuhatta osallistujaa, joista nuoria naisiakin aika suuri joukko. Puolenvälin jälkeen homma tosin muuttuu epämiellyttävämmäksi. Vaikka asut olisivat kuinka tiukat niin ei sitä sitten enää niitä takapuolia katso erkkikään, kun on kuivunutta hikeä nähtävissä.

Uintia enemmän itse kyllä diggaan sellaisista poreallasmeiningeistä ja miksei höyrysaunoista tai muutenkin sellaisesta keski-eurooppalaisesta kylpylätoiminnasta. Nykyäänhän halleista tehdäänkin kai vähän sen suuntaisia. Toivottavaa vain olisi, että viinan myyntiä lisättäisiin ja perheitä asiakkaina vähennettäisiin niin voisi keskittyä niihin hyvännäköisiin naisiin kylpijöinä.

Muista harrastuksista mainitsisin muodin ja kauneuden. Yksi ystävistäni käy aika usein muotimessuilla ja vastaavilla pokailemassa, kun suurin porukasta messuosastoilla sekä käytävillä on naisia.

Myöskin parturissakäynti voi olla tuollainen harrastus. Jos ei haittaa se epävarmuus, mikä tulee siitä, jos leikkaaja aina vaihtuu niin mikäs estää palloilemasta kaupungilla ja suuntaamasta parturiin, missä on hyvännäköinen leikkaaja. Sama voi toimia kosmetologilla käymisen suhteen, mutta saa olla aika homo, joka kauneushoitoon miehenä lähtee.

Eniten kyllä itse henkilökohtaisesti diggaan avoautolla-ajamisesta, sillä silloin niitä naisia pyrkii kyytiin pyytämätikin.

Lopuksi sanottakoon, että olen ervatsalon kanssa 100% samaa mieltä maastohiihdosta, enkä voi kuin ihmetellä mikseivät Suomen Latu, kunnat ja hiihtokeskukset tee houkuttelevampia kahvioita, jotka vetäisivät jengiä muutenkin sinne taukoa viettämään, vaikkeivat kaikki hiihtäjiä olisikaan. Esim. Paloheinän maja pitäisi muuttaa aivan toisenlaiseksi. Onhan se kuitenkin suhteellisen paljon seksikkäämpää nainen kireässä hiihtopuvussa kuin laskettelurinteessä toppapuvussa. Harva nimittäin skimbaa ihan tanjapoutiaisen tapaan vauhtiasuissa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Painaminen

Eiköhän tuollainen laji olisi ehdottomasti Kreikkalais-Roomalainen paini! Suosin ainakin oman kokemuksen pohjalta painamis..painimista suoritettavaksi niin sanotuin sekajaoin, eli tyttö-poika parein. Tässähän pystyy tutustumaan tytön tahi pojan joka kolkkaan ja sopukkaan. Samalla pystyy kokeilemaan joitakin onnistuneelle illalle hyvinkin tarpeellisia asioita, kuten selätyksen, mattoon viennin, vierityksen sekä aina yhtä mielenkiintoisen, ristivyö-heiton.
Mitä painiasuun tulee, vartaloamyötäilevä ja venyvä trikoo on mitä mainioin asuste vaikka muuhunkin tarkoitukseen kuin itse painin parissa. Lämpimällä kelillä vaikka terassilla on erittäin miellyttävä antaa vienon tuulen hyväillä paljaita kainaloita.
Tämän lajin parissa pystyy myös helposti valikoimaan pois ne huonoimmat painikumppanit ja taas löytymään sen tietyn spesiaalin itselleen. Jos jotakin esimerkiksi daamin ankara piereskely väännön yhteydessä herättää negatiivisia tunteita, on parempi jättää kyseinen tuttavaisuus vain molskin asteelle. Sama pätee muun muassa ääntelyyn sekä hikoiluun.
Painijoiden vartalohan tunnetusti muistuttaa lähinnä 40 kilon perunasäkkiä, joten muotoa luulisi löytyvän.
Erikoismainintana huomautan painin toisesta, ehkä jopa hieman eksoottisesta muodosta, vapaa-painista. Pakko kyllä nyt heti kättelyssä myöntää, että tätä lajia hieman kartan, koska haluan pitää yllä kuitenkin jonkinlaista säädyllisyyttä.

Siitä kaikki vain painimaan!
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannanottona ketjun avaukseen voin todeta, että ilmeisesti tiettyjen urheilulajien säännöllinen harrastaminen lisää mahdollisuuksia saada piparia. Omalta kohdaltani mainittakoon ensin urheilulajitaustani. Viime vuosien aikana olen harrastanut kestävyysjuoksua, jonka ohella olen päätynyt harrastamaan myös seuraavia lajeja: hiihto, pyöräily ja sulkapallo. Juuri nämä em. lajit löytyvät palstaveli Ervatsalon listalta. Lajit ovat varsinaisia kestävyyslajeja, joka näkyy pitkäkestoisena suorituksena myös sängyssä.

Näitä lajeja säännöllisesti harrastaneena joudun toteamaan, että viimeisen kahden vuorokauden aikana minulle on herunut peräti viisi kertaa, ja uskoakseni se on nimenomaan näiden harrastusten ansiota. Lyhyellä tähtäimellä asiaa tarkasteltuna näyttäisi siis siltä, että tietyt urheilulajit edistävät fjöösan saantia. Pidemmällä tähtäimellä valitettavasti on myönnettävä, että tänä syksynä keskimääräinen saanti päivää kohden ei ole edellisen kahden kaltainen.

Aion jatkaa kenttäkokeita kyseisen tutkimuksen saralla ja pamautankin huomenna ladulle. Uusia lajeja en ajatellut ainakaan vielä lisätä repertuaariini, mutta jos toosan saanti vähenee joskus tulevaisuudessa, saatan harkita jopa biljardin peluun harjoittelua. Luotan kuitenkin tällä hetkellä siihen, että juuri hiihto ja juoksu pitävät tilanteen hyvänä pimphartin saannin kannalta.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Nämä lajit ovat siis kuuminta hottia:

-Sulkapallo

Väärin, n. 15 vuoden aikana en ole havainnut tuon harrasteen millään lailla edistäneen saantia. Oikeastaan ne lukemattomat tunnit tyhjähkössä Esport Centerissä iltaisin ovat jättäneet sellaisen kuvan, ettei lajia harrasta kuin miehet...tai ainakaan "opiskelijavuoroilla" ei paikalla tunnu käyvän kuin miehiä.


Taas sama, sekä noin kansitakkipurjehdusta, kilpapurjehdusta että pikkujollilla syysmyrskyissä tapahtunutta kamikaze-purjehdusta harrastavana voi todeta, ettei ulapalla niin kauheasti naisia näy. Puhumattakaan siitä, että sujuvalla skiglaussanastolla voisi erityisesti brassailla maakrapujen parissa.

Lisäisin myös listaan not-so-good-osastoon:
- Suunnistus
- Retkeily/Vaellus
- Koripallo (jos on huono).

Mutta Ted Raikas asian kuitenkin kiteyttikin sopivasti, plussana sulkapallosta ja purjehduksesta se että oikea käsi on nopea ja kestävä.
 

scholl

Jäsen
varjo kirjoitti:
kilpapurjehdusta että pikkujollilla syysmyrskyissä tapahtunutta kamikaze-purjehdusta harrastavana voi todeta, ettei ulapalla niin kauheasti naisia näy. Puhumattakaan siitä, että sujuvalla skiglaussanastolla voisi erityisesti brassailla maakrapujen parissa.

Tuossa purjehduksessa on kyllä yksi pointtinsa. Suurin osa kohtalaisennäköisistä suomenruotsalaistytöistä purjehtii jossain vaiheessa NJK:lla tai jossain muussa seurassa jollalla, joten teini-iässä purjehdus ja jollatapahtumat/kilpailut ovat varmasti ihan hyvä juttu. Itse tosin oli siinä mielessä onnellisessa asemassa, että vietin monta juhannusta isossa perheystäväporukassa saaristossa. Ja siellä näitä suomenruotsalaisia hyvännäköisiä teinityttöjä oli enemmän kuin 1 kpl. Se on tosin sattumankauppaa sen suhteen, että kenen kanssa vanhemmat pyörivät.

Purjehduksen sen sijaan lopetin aika nopeasti eli varmaan parin kesän jälkeen, kun suoraan sanottuna vitutti se optimistijollan rakenne, että masto pitää ottaa pois. Turhaa duunia järkyttävästi. Henriksenin tanskalainen kilpaoptari tuli sentään ostettua jo ennenkuin lajin aloitin.

Moottoriveneilyssä ei taas oikein naisia näy tai siis muut veneenkäyttäjät ovat harvoin naisia, mutta se ei ole se pointti. Ajaminen on hauskaa yksin tai sellaisen tyypin kanssa, joka todella ymmärtää mistä on kyse, osaa ottaa aallot, eikä mussuta jos vene loikkaa reilusti vaikkapa 60 solmun nopeudessa.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ylivoimaisesti paras laji on KYSYMINEN - toiset antaa, toiset ei mutta kaikilta kannattaa kysyä!

Jos kysyminen ei luonnistu niin sitten seuraavaksi paras on osallistuminen KISSANÄYTTELYYN. 90% osallistujista on naisia ja puhe on helppo yhteisen harrastuksen tiimoilta siirtää astutukseen, siitoskolleihin, mirreihin jne.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
varjo kirjoitti:
Lisäisin myös listaan not-so-good-osastoon:
- Suunnistus

Tästä olen vahvasti eri mieltä. Itse olen ainakin tutustunut laajemmin pilluun (jos kohta myös viinaan) juuri suunnistuksen, tuon havumetsien shakin, parissa. Ja ei, en ole nusaissut koskaan kesken suorituksen, mutta sitäkin ikimuistoisempia suunnistusreissuja on mm. saannin suhteen siunaantunut esimerkiksi läntiseen naapurimaahamme sekä eri puolille Suomea. Lisäplussana suunnistuksessa on se, että koska iso osa harrastajista on enemmän tai vähemmän umpimielistä porukkaa, niin vähänkään reipasotteisempi harrastaja on todella vahvoilla.
 
Meikäpoika ei nykyään pahemmijn pesimistä harrasta - eikä asia siksi minulle oikeastaan edes kuulu - mutta muutama kysymys ervatsalon sinänsä ansiokkaasta pohdinnasta heräsi. En tiedä jäsen ervatsalon ikää, mutta pari kohtaa antaa epäillä sangen ohutta elämänkokemusta.

Ensinnäkin tuosta uimassakäynnistä. Valitettavasti e ei kirjoituksessaan tarkemmin spesifioinut tarkoittiko hän uintia hallissa vaiko luonnossa - ilmeisesti hallissa, sillä kirjoituksessa puhuttiin uima-asuista. Halleissahan on sellainen suunnitteluvirhe, että niissä miehet ja naiset viettävät suurimman osan ajasta omissa oloissaan. Riisuminen/pukeutuminen, suihkuttelu ja löylyttelyhän tapahtuvat samaa sukupuolta edustavien asianharrastajien kosteassa seurassa. Edistääkö tämä sitä pesänsaantia? Toivottavasti ei.

Pyöräilyyn lisäsin sellaisen kipeän pointin, että miehille liika satulassa istuskelu saattaa aiheuttaa kiusallisia eturauhasvaivoja. Yleensähän nämä mielletään vanhempien herrain ongelmiksi, mutta suvun lääkärijäsenet ovat näin minua valistaneet. Kohtuutta pyöräilyyn siis.
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ehdottomasti helpoin laji on jonkinlainen koiraharrastus. Siellä pyörii koirien ulkoiluttajina toinen toistaan paremman näköistä lajin harastajaa. En tosin tiedä, onko tämä varsinaista urheilua.

Mutta sitten, jos on saanut johonkin vaiheeseen naisen iskettyä, niin kannattaa viedä hänet keilaamaan (ja mielellään "antaa" hänen vielä voittaa). Keilailu on todella mukavaa, tuntuu vähän seuraavana päivänä pakaroissa/reisissä, mutta ei ainakaan meikäläistä harmita yhtään, vaikka häviäisi naisellekin.

Nimimerkillä "kokemusta on".
 

scholl

Jäsen
Varoituksen sanana kehottaisin kyllä sinkkunaisia olemaan ottamatta lemmikkieläimiä. Jos naisella on kissa ja kuulen siitä niin kyllä silloin otan vain sen yhden panon kortin. On nimittäin vaara muuten joutua käymään sen naisen asunnolla ja se on yhtä helvettiä, kun joku sellainen iljettävän arvaamaton kissa hyppii siellä niskaan. Kerran olen joutunut sellaisessa asunnossa olemaan ja vaikka olisi kuinka varma, että kissa on yöksi lukittu huoneen oven ulkopuolelle niin kuselle ei ainakaan yöllä uskalla mennä ja kun aamulla on lähdössä pois niin reitti pitää varmistaa tarkasti. Ja siitäkin huolimatta se otus varmasti karkaa sinne rappuunkin vielä väijymään. Koirien suhteen taas tilanne on se, että jos alkaa seurustella ja elämäntilanne on sopiva niin silloin voidaan harkita yhdessä koiran hankintaa, mutten missään tapauksessa ala siihen, että joku on ominpäin koiran valinnut.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Varoituksen sanana kehottaisin kyllä sinkkunaisia olemaan ottamatta lemmikkieläimiä. Jos naisella on kissa ja kuulen siitä niin kyllä silloin otan vain sen yhden panon kortin. On nimittäin vaara muuten joutua käymään sen naisen asunnolla ja se on yhtä helvettiä, kun joku sellainen iljettävän arvaamaton kissa hyppii siellä niskaan. Kerran olen joutunut sellaisessa asunnossa olemaan ja vaikka olisi kuinka varma, että kissa on yöksi lukittu huoneen oven ulkopuolelle niin kuselle ei ainakaan yöllä uskalla mennä ja kun aamulla on lähdössä pois niin reitti pitää varmistaa tarkasti. Ja siitäkin huolimatta se otus varmasti karkaa sinne rappuunkin vielä väijymään. Koirien suhteen taas tilanne on se, että jos alkaa seurustella ja elämäntilanne on sopiva niin silloin voidaan harkita yhdessä koiran hankintaa, mutten missään tapauksessa ala siihen, että joku on ominpäin koiran valinnut.

Kaiken lisäksi olen allerginen, mutta myös:

Kissat saattavat myös hyppiä avaamaan ovea keskellä yötä, kun osaavat se vaikka ovenrivasta avata. Sitten kun luulet olevasi oikein nokkela ja jätät retkikassisi oven eteen ettei kissa pääsisi sisään, kuulet pari voimakasta tömähdystä, kunnes nainen herää, suuttuu ja tuhahtaa sinulle "miks tuo sun kassi on tuossa?" ja käy siirtämässä sitä (sekä möksää seuraavana aamuna). Kiitos vaan ja taas pyörivät kissat makkarissa.

Kävipä viime kesänä toisessa paikassa myös ehkä mainitsemani traumaattinen kohtaus kun kesken kiihkeiden toimien, naisen istahtaessa naamalleni, ovesta ryntää tämän rasittava lemmikkikoira ja hyppää sängylle tutkimaan heppiäni!

Arvaa löikö kylmät hiet päälle...mä näin kyllä minkälaistä jälkeä siitä sen edellisestä puruluusta tuli!

(Vanha juttu mutta terapeuttisista syistä kerron asiaa yhä uudestaan)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Marathonjuoksu on myöskin sellainen, missä voi tavata hyviä naisia ja heittää läppää heidän kanssaan matkan aikana. Tukholmassakin on reilusti toistakymmentätuhatta osallistujaa, joista nuoria naisiakin aika suuri joukko. Puolenvälin jälkeen homma tosin muuttuu epämiellyttävämmäksi. Vaikka asut olisivat kuinka tiukat niin ei sitä sitten enää niitä takapuolia katso erkkikään, kun on kuivunutta hikeä nähtävissä.
Olenkin aina miettinyt miksi en saa ketään tuolta reilulta 40 km:tä "nakitettua" vaikka kuinka yritän ylikireissä tiukkiksissani "läpätellä". Helvetin hiki, ja minulla kun se ei edes kuivu Toukokuun ilmanalassa.
Kiitos vinkistä, nyt voin huoletta panostaa vain puolikkaaseen ja jos se ei auta niin ainahan sitä voi niukentaa vaatetustaan, alaosasta.

Mutta hei, kokeilkaa vuorikiipeilyä, olen kuullut, että se olisi just nyt tyttöjen keskuudessa huippu juttu.
Itse suosin Könninkellonkurssilaisia.

Terveisin koo
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
ervatsalo kirjoitti:
Niin, tulinpa tuossa hiihtoketjun pohjalta pohtineeksi sitä, että tukevatko jotkin ihmisten yleisesti harrastamat ajanvietteet, kuntourheilut tahi muut tämänkaltaiset aktiviteetit eri sukupuolten sellaiseen kanssakäymiseen liittyviä toimia, eli siis käytännössä, voiko oikealla harrastuksella lisätä merkittävästi pesänsaantia?

Meikäläisellä on kyllä ollut tuo asia ihan päinvastoin. Mitä enemmän olen pois kotoa harrastamassa milloin mitäkin, niin sitä nihkeämpää on saanti. Parhaiten saantia edistää varmaan sellaiset urheilulajit kuin hieronta, kehuminen, hymyily ja myötäily. Olympialajeja niistä tuskin kuitenkaan koskaan tulee.
 

scholl

Jäsen
V-man kirjoitti:
Meikäläisellä on kyllä ollut tuo asia ihan päinvastoin. Mitä enemmän olen pois kotoa harrastamassa milloin mitäkin, niin sitä nihkeämpää on saanti. Parhaiten saantia edistää varmaan sellaiset urheilulajit kuin hieronta, kehuminen, hymyily ja myötäily. Olympialajeja niistä tuskin kuitenkaan koskaan tulee.

Luulen myös, että mitä enemmän vetää viinaa, sitä enemmän nousee. Jos vain hikihatussa urheilee niin ei ole mahdollista notkua tuolla baareissa. Ja jokuhan sanoi: "es gibt keine hässliche Mädchen, nur zu wenig Alkohol". Parhaani olen usein toki yrittänyt viinan kiskonnan suhteen, mutta valtaosa ei ole vielä kiinnostaviksi muuttuneet.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
ervatsalo kirjoitti:
Golffi

Golffi on tylsyydessään esimerkillinen laji. Sen harrastajat ovat pyrkyreitä ja vittumaisia pikkunilkkejä pankkien ja vakuutuslaistosten keski- tahi pääjohdosta ja ompa joukossa jokunen kusipäinen autokauppiaskin. Itse ja monet muut kaltaiseni asiantuntijat ovat todenneet jo ajat sitten, että jos joku alkaa pelaamaan golffia, hänellä ei voi olla kaikki kotona, tai sitten se yläkerran ikkuna on sepposen selällään kesät talvet! Vältä siis kaikin tavoin tätä nilkasta harrastusta ja sen parissa vaikuttavia.

Et vaan osaa ;-) Tossahan noita naisia, ikahaarukassa 27-60v, pyorii jaloissa tuntia pyytamassa ja sen jalkeen kahville pyytamassa. Maksavatkin viela siita. Mutta niinhan se on joka lajissa: toiset tekee, toiset selittaa.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Niin ketjunaloittaja oli listannut voimannoston. Tarkoittikohan hän koko voimaurheilu skeneä? Turenkihan on perinteisesti ollut paikkakunta jossa miehillä ei ole ollut kuin kaksi harrastusta. Maatyöt ja painojen kalisuttelu. Pakko uskoa Ervatsaloa sen verran tuntuu olevan kokemusperäistä tietoa asiasssa.

Itse suosittelen koiraurheilua. Se on todellakin oikeaa urheilua kun valitsee lajin oikein. Koirien parissä pyörii paljon nuoria naisia.
Niin ja en malta olla toteamatta että meille on tulossa koira helmikuun puolessa välissä :)

edit: säätöä
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos mä kuulen, että mies harrastaa (hevosella) ratsastusta, mä oletan 99,5% varmuudella että jannu on suomenruotsalainen hinttari. Ja sen 0,5% takia ei kannata vaivautua. Golf tosiaan on nilkkien touhua, samoin purjehdus, ja suunnistajasta tulee mieleen lähinnä punaisissa trikoissa pitkin metsiä rynnivä hernekeppi jolla on hyttysiä hampaiden välissä.
 

Pultti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
HABS #11 kirjoitti:
Itse suosittelen koiraurheilua. Se on todellakin oikeaa urheilua kun valitsee lajin oikein. Koirien parissä pyörii paljon nuoria naisia.

Nimenomaan.Suosittelen pistäytymistä jonkun koiraporukan AGILITY - treeneissä tai kilpailuissa.Valtaosa harrastajista on tosiaan naispuolista väestönosaa.

Meidänkin seurassa nelisenkymmentä harrastajaa ja yllätys yllätys,miehiä vain muutama.

Kyllä siellä kelpaa oman "puudelin" kanssa kukkoilla...
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
25-35- vuotiaiden nistien ja pikkurikollisten elämäntavalla ei juurikaan saa ikäistään naisseuraa, sen sijaan kymmenkunta vuotta nuorempia pimuja näihin piireihin näyttää useinkin riittävän, eh.

Tenniksenpelaajia erehdyttiin täällä hintteydestä syyttämään...1970-80-luvuillahan nämä casual-aatteen pioneerit olivat urheilumaailman suvereeneimpia gigoloita...Borg, Vilas, Gerulaitis, Nastase...naista kaatui, shamppanja virtasi ja pulveri pöllysi...EXTRAVAGANZA!

Ja niin joo, kun koiraharrastusta suositeltiin, niin yh-isukkina leikkipuistossa on kuin ämpäristä kalastaisi.
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähtisin ihan kaveri-kertoi-laivalla-sen-seitsämän-seileissä, että hän kertoo harrastavansa Eino Leinon kirjallisuutta, syvällisten asioiden syvällisempää puntarointia, runoutta ja lopuksi hän kuulemma harrastaa -sensuroidun- -sensurointia-
Hän ei ymmärrä näistä asioista sen enempää kuin sika ydinfysiikasta, mutta ei se mitään. Ei ne pesän haltijatkaan.
Siitä, että väritääkö hän juttuja ja saako hän pesää sen enempää kuin muutkaan ei niiin aukotonta todistetta ole.
Kielimies joka tapauksessa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helmut Steiger kirjoitti:
Ja niin joo, kun koiraharrastusta suositeltiin, niin yh-isukkina leikkipuistossa on kuin ämpäristä kalastaisi.
Lienee laki kieltävän tuollaisen toiminnan. Ryöstökalastusta.

Koirat lienee kyllä ykkösharrastus. Jo kauan sitten, pienenä juniorina kiekkoa pelatessani silloinen valmentajamme ymmärsi mihin koiria käytetään. Vanhemmillani oli silloin erittäin pienikokoinen koira, josta tämä valmentaja sitten minulta kysäisi, että mikä tuo on ? Vastasin käyttäväni sitä metsästykseen ja ukko ymmärsi heti asian "joo, kyllä minäkin tiedän mitä tuollaisilla metsästetään".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös