Pervotesti

• 3 778
  • 47

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
15 pistettä ja "et ole pervo" -viesti.
Jumalauta, tämmöstäkö se Ameriikan raitilla asustaminen tekee? Ihan kunnon peruspervosta on muutamassa kuukaudessa kehittynyt perusarvojen puolesta puhuva republikaani...
Ohjuskilvet ylös sanon minä!

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
19 pistettä, eli Kaappipervo.

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
20 pojoa

eli kaapissa ollaan täälläkin..

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Peruspervo

ja 26 pojoa. JOkseenkin tylsää.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Superpervo!

Mikähän ratkaisi, sillä meikäjäppisestä tuli toinen Superpervo.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Kaapissa ollaan, 19 pojoa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
25 ja peruspervo. Olen imarreltu

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Olen peruspervo

En huomannut että tein testin jo aikaisemminkin. Pisteeni nousivat edellisestä yrityksestä yhdeksällä :) Eli kehitystä johonkin suuntaan on tapahtunut. Vaikuttaisiko kova kanuuna testiä tehdessä asiaan :confused:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Testituloksesta...

Testin mukaan olen 17 pisteen kaappipervo, mutta mielestäni tehtyjen kysymysten pohjalta tuskin pervous tulee esiin, sillä eihän niissä mitään pervoa käsitelty. Tavallinen keskivertoseksielämä ja pervous on vähän eri asia; testin kysymykset oli enempi "tavallisia asioita" - tai toisaalta saatan olla kyllä pervompi kuin tiedänkään....Hauskaa kuitenkin tuntea yhteenkuuluvuudentunnetta muiden kaappilaisten kanssa eli samassa kerhossa ollaan...

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
pamahti superpervonpuolelle, pojoja melkein 40. Ei kai mikään ihme hanskaavalta poikamieheltä??

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Kesällä 23 pistettä ja nyt 24. Pervouteni lisäntyy kokoajan:(

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Ka, 26 bongoa ja perusbervo, testin taso ja tulos ei mikään ylläri. Yllättävän normaalia väkeä kyseiseen testiin tuntui vastanneen, überpervojakin vain 0,4 % vastanneista.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
27 pojoa eli peruspervo:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy