Mainos

Pervotesti

• 3 778
  • 47

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaappipervo näköjään minäkin... :o

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joukon jatkeeksi minäkin...

...eli kaappipervo. Että näin..

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Yheksäntoista pojoa ja kaappipervo minäkin.

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
en kerro

Mä en suostu kertomaan mun pisteitä, mutta sopiiko teille, että mä kattelen vierestä, kun te näytätte pisteenne?

axe

Jäsen
Kummallista kaappiväkeä täällä. Mun täytyy rikkoa rintama ja ilmottautua peruspervoksi. Vastakkainen sukupuoli joutuu hämilleen, sosiaalinen elämä kukoistaa taitojen takia ja työelämässä pitäisi olla parhaimmillaan johtavassa asemassa. Selevä.

Pisteitä en muuten enää muista. Olisikohan ollut 26.

Suosikkijoukkue
ILVES
Kaappipervo minäkin

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
"Olet Kaappipervo"

Tunnet monesti suunnatonta halua tehdä pervoja asioita, mutta ujoutesi vuoksi et niitä viitsi tehdä. Saat pidettyä parisuhteessa seksuaalisen elämäsi virkeänä, koska mielikuvituksesi on loistava.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Sain testistä 20 pistettä

"Olet Kaappipervo"
Tunnet monesti suunnatonta halua tehdä pervoja asioita, mutta ujoutesi vuoksi et niitä viitsi tehdä. Saat pidettyä parisuhteessa seksuaalisen elämäsi virkeänä, koska mielikuvituksesi on loistava.

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Kaapissa kolistaan.....

20 pistettä!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
täytyy tehdä uudestaan

Et ole pervo"

Saatat joskus vahingossa laukaista jotain pikkutuhmaa, mutta yleensä olet varsin kuivaa seuraa. Parisuhteessa nautit mieluummin illallista kynttilän valossa, kuin toteutat villeimpiä seksuaalifantasioitasi.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
23 pojoa,

"Olet Kaappipervo
Tunnet monesti suunnatonta halua tehdä pervoja asioita, mutta ujoutesi vuoksi et niitä viitsi tehdä. Saat pidettyä parisuhteessa seksuaalisen elämäsi virkeänä, koska mielikuvituksesi on loistava."

Rocco

Jäsen
****pervo? *****pervo?

Kaikkihan me pervoja ollaan.

Itse olen kaappipervo.

"Tunnet monesti suunnatonta halua tehdä pervoja asioita, mutta ujoutesi vuoksi et niitä viitsi tehdä. Saat pidettyä parisuhteessa seksuaalisen elämäsi virkeänä, koska mielikuvituksesi on loistava."

Mikä parisuhde...? olen sinkku. Syvältä koko testi!!! :)

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Vaikuttaa sille kun kaikki olisi "kaappimiehiä" ....:D Niin minäkin!

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tulin ulos kaapista

siis olen peruspervo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy