Joku puheli jossain vaiheessa, että mahtaako Perttu nähdä joulua Raumalla ja nyt näyttää pahasti siltä, että mahtaako edes marraskuuta... Aivan jäätävässä vireessä on meidän ykkössentterimme ja nyt kun vielä voimme nauttia Pertusta niin se tehkäämme.
No tuskinpa Lukko sentään toista kertaa putkeen lähtee "mestaruutta myymään". Se olisi jo täysin anteeksi antamatonta vittuilua faneille, vaikka rahaa saataisiin tsiljoona euroa. .
No tuskinpa Lukko sentään toista kertaa putkeen lähtee "mestaruutta myymään".
Tuskinpa kesken kauden on mahdollista lähteä. Ei kai tuolla niin pöllöjä olla? Jos sellanen pykälä löytyy, että kesken kauden saa lähteä, niin ei mies pelaa enää kuin kaksi viikkoa Raumalla.Pertullahan on sopimuksessa ulkomaille siirtymisen mahdollistava pykälä, eikö?
Kuten on jo monta kertaa todettu, niin KHL-liigaa ei koske mitkään säännöt. He tulevat neuvottelupöytään miljoonat eurot salkussaan kysyen, että kiinnostaako vaihtokauppa.Tuskinpa kesken kauden on mahdollista lähteä.
Nythän ei ollut tästä kysymys, vaan siitä onko asia Lukon vai Lindgrenin käsissä. Tuskinpa Lukko miestä on millään summalla myymässä, kun hyvässä muistissa on Vehas-kauppa. Jokainen varmasti käsittään sen, että tarjouksia sieltä on tulossa ja hyvin pian.Kuten on jo monta kertaa todettu, niin KHL-liigaa ei koske mitkään säännöt. He tulevat neuvottelupöytään miljoonat eurot salkussaan kysyen, että kiinnostaako vaihtokauppa.
Tuskinpa kesken kauden on mahdollista lähteä. Ei kai tuolla niin pöllöjä olla? Jos sellanen pykälä löytyy, että kesken kauden saa lähteä, niin ei mies pelaa enää kuin kaksi viikkoa Raumalla.
Eiköhän nämä pykälät ole käytössä sitten ensi kesänä. Pertullahan on Lukon kanssa kahden vuoden paperi.
Uskaltaisin väittää, että Perttu Lindgren on paras Lukossa koskaan pelannut pelaaja. Straka ja Riihijärvi jää kauas Pertun tasosta.
Kyllähän Perttu on ollut maaginen, harvoin nähdään liigassa tuollaista peli älyä !! Itse nostaisin kuitenkin Lukossa pelanneista ainakin samalle viivalle "betoni" Robert Nordmark.
Mä olen verrannut Perttua Juha Riihijärveen. Mielestäni Josef Straka on jo pudonnut kyydistä ennemmin, mutta nyt putosi Jussikin.
Totta kai ja moneen kertaan.Vielä tosta mainitsemastani mainiosta kirjasta sen verran, että olethan toki Roku sen lukenut...?
Tästä olen täysin samaa mieltä. Nordmark on mielestäni ollut kaikkien aikojen paras pakki Raumalla. Ehkä Pertun kohdalla voisi puhua Lukko-historian parhaasta hyökkääjästä. Kausi on tosin vielä pahasti kesken ja lopullisesti Perttu punnitaan kevään pudotuspeleissä.
Parempi se niin on. Pitäisikö olla joku pykälä, että KHL-joukkue voi tiettyyn päivämäärään mennessä napata ilmaiseksi haluamansa pelaajan? Normaalia toimintaa, että maksetaan pelaajan seuralle tietty summa, jotta saadaan pelaaja itselle. Onko espanjan la liga iso ja paha seura, koska ostivat Ronaldon Manusta tämän voimassa olevasta sopimuksesta huolimatta?Kuten on jo monta kertaa todettu, niin KHL-liigaa ei koske mitkään säännöt. He tulevat neuvottelupöytään miljoonat eurot salkussaan kysyen, että kiinnostaako vaihtokauppa.
Asia on venäläisten käsissä, siitä tässä on kysymys.Nythän ei ollut tästä kysymys, vaan siitä onko asia Lukon vai Lindgrenin käsissä.
Jyty kirjoitti:Mitä tekisit itse tuollaisen tarjouksen edessä?
Kysymyshän oli siitä, onko Lindgrenillä sopimuksessa pykälä, joka mahdollistaa siirtymisen ulkomaille kesken kauden. Jos tällainen pykälä löytyy, ei venäläisten tarvitse maksaa Lukolle penniäkään. Itse en kuitenkaan usko, että kesken kauden on mitään pykäliä olemassa. Ensi kesä on sitten eri asia.Asia on venäläisten käsissä, siitä tässä on kysymys.
Toivottavasti! Todennäköisesti muistin väärin, mutta jäänyt sellainen kuva, että siirto ulkomaille olisi mahdollinen kesken kaudenkin vrt. Kovanen Jypissä. Tosiaan, toivotaan että on mahdollista vasta kauden jälkeen.