Puhumattakaan vuoden 1960 kirjallisuuden Nobel-palkinnon saajan teoksista. Myöskään tässä tapauksessa nomen ei ollut omen.
Kun näin tuon nimisen viinipullon etiketin ekan kerran, niin ensimmäinen ajatus oli, että jonkun pitää diilata se viini demarien puoluekokoukseen illallisjuomaksi. Sitten vaan odottelemaan, kuka ottaa lättysyötön lapaan.Latinaa osaavat sivistyneet ihmiset tietävät, että persevero ei merkitse perseestä maksettavaa veroa.
Jännä että kylän vieressä sijaitseva kylä on nimeltään mukavasti Ossi.
Peppuväki pettyi varmasti aikoinaan pahasti, kun valkkasivat nimen perusteella Persepolis-sarjakuvan luettavakseen tai katsoivat siitä tehdyn elokuvan.
Pyöräilevät naiset ja hame tai legginssit on jumalan lahja miehille. Pyöräilessä housut yai hame kiristyy sen verran, että voimme nähdä suoraan alusvaateosastolle. Hameen läpi näkyy joskus jopa ihan rusketusrajat, kun legginsseissä on tyydyttävä vähempään.Kyllä minä ainakin tykkään aurinkoisella kelillä pyöriä ulkona, kun aurinko saa näppärästi stringit näkymään legginssien läpi. Ei huono sanois Uotisen Jorma.
Kyllä minä ainakin tykkään aurinkoisella kelillä pyöriä ulkona, kun aurinko saa näppärästi stringit näkymään legginssien läpi. Ei huono sanois Uotisen Jorma.
Et kysynyt multa, mutta setä vastaa:Katselu aurinkolaseilla vai ilman?
Olen kuullut naisten kertovan, että he kyllä tietävät milloin heidän rintojaan katsellaan. Oli sitten lasit päässä tai ei. Persettä tämä tuskin koskee,Ehdottomasti katselu hyvillä aurinkolaseilla. Näin voit tuijottaa herkeämättä jokaista pyllyn pomppua, eikä tarvitse pelätä leimautumista.
Ei se haittaa, jos se älyää. Kuhan muut kanssaeläjät (vaimo jne) ei sitä huomaa.Olen kuullut naisten kertovan, että he kyllä tietävät milloin heidän rintojaan katsellaan. Oli sitten lasit päässä tai ei. Persettä tämä tuskin koskee,
Tämä on tyylikästä. Ammattimiehen ote. Itse suosin tapaa jossa kädet ovat mimmin perseellä, ristiotteessa. Vasen handu oikealla kinkulla, oikea käsi vasemmalla. Ron Jeremyltä plagioinut. Lisäksi on myös coolia välillä haroa omaa tukkaansa taaksepäin vaikkei siellä itselläni juuri mitään harottavaa olekaan. Ronskilla on muuten muitakin ässiä hihassaan. Jim Norton kertoi eräässä setissään että olivat paneskelleet jotain mimosaa kaksykkösenä. The Hedgehog toimi perämoottorina, Jim molotti suuhun. Siinä sitten hetken kynnettyään Ronppeli oli ihan koksuissa ja läpällä vetänyt kulbärinsä ihan pinpinsuulle ja survassut voimalla ja vimmalla sisään siten että mimmiltä oli miltei lentänyt leegot suusta ja Jimiltä kulli verillä. Tähän päälle Ron vain naurahti että "you didn't expect me to do that, did you?"Toinen käsi lantiolla ja toinen rinnalla. Niin minä teen, kun perspuolelta vaimoon nojailen.
Nyt on sekavaa läppää. Ristiotteen vielä tajusin.Tämä on tyylikästä. Ammattimiehen ote. Itse suosin tapaa jossa kädet ovat mimmin perseellä, ristiotteessa. Vasen handu oikealla kinkulla, oikea käsi vasemmalla. Ron Jeremyltä plagioinut. Lisäksi on myös coolia välillä haroa omaa tukkaansa taaksepäin vaikkei siellä itselläni juuri mitään harottavaa olekaan. Ronskilla on muuten muitakin ässiä hihassaan. Jim Norton kertoi eräässä setissään että olivat paneskelleet jotain mimosaa kaksykkösenä. The Hedgehog toimi perämoottorina, Jim molotti suuhun. Siinä sitten hetken kynnettyään Ronppeli oli ihan koksuissa ja läpällä vetänyt kulbärinsä ihan pinpinsuulle ja survassut voimalla ja vimmalla sisään siten että mimmiltä oli miltei lentänyt leegot suusta ja Jimiltä kulli verillä. Tähän päälle Ron vain naurahti että "you didn't expect me to do that, did you?"
Mieluiten molemmat mutta jos on pakko valita niin mieluummin hyvä perseinen lauta kuin isoryntäinen lattaperä.
Tänään sain taas muistutuksen siitä, että joskus hyvä perse on vaan parempi. Näin ne mielipiteet muuttuvat.