Girardi #5
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NY Rangers ja Kalapa
Myönnän olevani muijien peppujen perään, farkut, trikoot.. toimii.
Tästä vähän todistusaineistoa, kiitos. Vaikka Kerttu onkin naamastaan tosi nätti, niin kroppa on hieman liian poikamainen. Ehdottomana tissimiehenä Kertulla on liian pienet bosat mun makuun. Hyvät perseetkin ovat tietenkin aina ilo näin ukkomiehenä vain silmille.
Tämän viestin innoittamana oonkin kovasti koittanu tiirailla Kertun persettä säätiedotuksista, mutta mun mielestä on näyttäny aika lattaperseeltä. Toki kuvakulmat ovat olleet aika heikkoja, mutta tämän hetkisellä tiedolla en menis Kerttua mainitsemaan erityisen hyväperseiseksi mimmiksi. Toki jos olisin poikamies ja Kerttu tulis kyselemään saman peiton alle, niin voisin ehkä pitkin hampain lähteäkin.
Joillain naisilla korostuu rinnat, toisilla takapuoli ja joillain onnekkailla on molemmat sopusoinnussa. Tämä kevät on mielestäni hyvää aikaa molemmista tykkääville! Onneksi olen vielä poikamies huh..
Persaus tietenkin. Jos on hyvä perse, on hyvä kroppa muutenkin. Hyvät tissit voivat olla paskassa kropassa.
Ja joku siinä kunnon perseessä vaan on.
Kehitysmaissa tykätään enemmän perseistä. Kaipa jatkoaikakin voidaan eräänlaiseksi kehitysalueeksi lukea.Täysin käsittämätön tuo kyselyn tulos edelleen. Tissit voittaa aina! :-)
Aamen tälle. Tissit on vauvoja varten.Jos on hyvä perse, niin nainen ei tarvitse tissejä tai aivoja.
Witut ole sovinisti!
Mutta niggu, maybe? Toisaalta, "hyvän" tilalla voisi olla myös "iso" jos näiltä kysyy.Jos on hyvä perse, niin nainen ei tarvitse tissejä tai aivoja.
Witut ole sovinisti!
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että naisten laatuperät näyttäisivät miesten ahtereilta. Eihän ne ole sinne päinkään.Niin on. Siinä on se, että 12-vuotiaan jääkiekkojunioripojan perse näyttää ihan samalta kuin jonkun tytön.
Juuri tämä. Nainen voi olla laiha, mutta silti omata helvetin hyvän muotoisen perseen. Ei se meinaa, että kun olet laiha, sun perse on pikkupojalta. Vitun urpot.Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että naisten laatuperät näyttäisivät miesten ahtereilta. Eihän ne ole sinne päinkään.
Vähän sama kuin sanoisi tissimiehille, että tykkäät varmaan läskien miesten miestisseistäkin, nehän on ihan saman näköiset kuin naisten ryntäät.
Onko sulla iso suu vai pidätkö pienistä tisseistä?Tissit suussa on mukava puristella persettä! Molemmat!