Minäkin olen sitä mieltä, että Rinkelinmäellä vielä yllätytään Perrinin kyvyistä. Ei kyseessä mikään messias ole, mutta teillähän onkin jo Vujtek.
Pelityylililtään Eric mahtaa sopia HPK:n taito- ja vauhtimeininkiin. Sitä kaivattua vääntömomenttia ei miehen raameista juuri irti saa, mutta muuten Perrin on kaikin puolin kelpo kaveri - yritystä kyllä uskoakseni löytyy. Ennen kauden alkuahan Perrin asetti tavoitteekseen 50 tehopistettä ja kovat näytöt Pohjois-Amerikan suuntaan, mutta nämä molemmat sitten jäivät ainakin tällä erää vain haaveeksi. Potentiaalia kyllä löytyy, sillä on Perrin sentään ihan eri luokkaa kuin joku Ondrej Steiner.
Toisaalta on hieman haikea mieli, vaikka Perrin tällä kaudella suurimmaksi osaksi kohmeessa olikin. Jotenkin olen aina kaverista pitänyt, ja olen varma että HPK:ssa syntyy taas jälkeäkin. Eri asia tietenkin on sitten se, että palkka Ässissä oli kai kova ja näytöt muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tällä kaudella hävyttömän heikot. Minkä verran siirtokorvauksien voisi muuten olettaa tarkoittavan rahassa? Millaisista summista puhutaan?
HPK:n menestystähän alkaa kohta oikein toivomaan, sillä olette te meille pikku hiljaa sen luokan farmiseura. Mutta mikäs pelaajia on farmiin siirrellessä, kun tietää tulevan kodin olevan varsin hyvä.