Mainos

Perinteinen Jatkoajan risteily 14.11.2003

• 8 394
  • 94

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti B1
Jos nyt kuitenkin joku haluaa viihdenautintoja niin Euroopalla on tuona nimenomaisena iltana esiintymässä Laulavat Valaat-poikabändi mukavine karaoke-isäntineen.

No siinä tapauksessa minäkin taidan äänestää Romantikaa. ;D

Ei vaan. Otan riskin uhkauksen toteutumisesta ja pysyn kannassani lähteä Turusta.

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt täytyy ottaa riski ja lupautua lähtemään mukaan tälle matkalle...

Turusta mieluummin,
viimeksi kun olin Tallinkilla niin oksentelin krapulaisena pitkin Tallinnan katuja! Ja muutenkin on varmasti ruotsi parempi vaihtoehto... Eikös se viina ole vielä marraskuussa samanhintaista kummassakin??? Vai saako virosta jo tuoda enemmän???
Samapa tuo...

Miten muuten nämä lakijutut, saa kai 18v hypätä kyytiin silloin? Vai lasketaanko nämäkin sen viikonloppu-iän mukaan???

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Ainakin eilen vielä Romantikalla oli ikäraja 21wee. Toisaalta ei sitä kukaan tarkista vaikka sanoisit olevasi 65-kesäinen. Huhuista huolimatta erittäin mainio bååtti, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti kalma
Turusta mieluummin,
viimeksi kun olin Tallinkilla niin oksentelin krapulaisena pitkin Tallinnan katuja! Ja muutenkin on varmasti ruotsi parempi vaihtoehto... Eikös se viina ole vielä marraskuussa samanhintaista kummassakin??? Vai saako virosta jo tuoda enemmän???
Samapa tuo...

Siis Viina samanhintaista Ruotsissa ja Virossa???En tiedä muuttaako marraskuu jotenkin viinan hintoja, mutta muina kuukausina juomat irtoaa selkeästi halvemmalla tuolta Viron puolelta. Tämän lisäksi Siljan ja Tallinkin hintoja ei voi vertailla edes samana päivänä. Tähän tosin vaikuttaa tietenkin se, että toinen risteilee Ruotsiin ja toinen Tallinnaan, mutta näin opiskelijana Siljan ryöstöhinnat ei hirveesti kiinnosta.

Määrällisesti enemmän saa tuoda vasta ensi vappuna (eikös se vappuna ollut?), kun Viro liittyy EU:hun.

JanJ
Päivämäärä voisi olla otsikossa mainittu 14.11.2003 eli perjantai, joten takaisin oltaisiin vielä lauantai-iltana. Viimekertaisista risteilyistä on tullut palautetta, että maanantain duunit ovat menneet poskelleen...

Ollaanko tuossa Turunkin vaihtoehdossa perillä takaisin jo lauantaina?

Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Suurin osa teistä ei ole koskaan tavannut minua, joten miksi teillä pitäisi olla asiat paremmin kuin toisilla. Alustavasti siis mukana. Toisaalta pidätän itselleni oikeuden peruuttaa reissuni vaikka sitten viime tipassa muihin menoihin vedoten (milloinkas se sitova ilmoittautuminen tapahtuukaan?). Lähtöpaikalla ei ole juurikaan väliä näin sisämaakaupunkilaisena, mutta kohdepää ei saisi kovin mielellään olla Tallinna. Älkää kysykö, näin se vain on.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Fläppis
Ollaanko tuossa Turunkin vaihtoehdossa perillä takaisin jo lauantaina?
Kyllä vain!

Eiköhän aloiteta pian ilmoittautumiset... :)

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Fläppis
Siis Viina samanhintaista Ruotsissa ja Virossa???En tiedä muuttaako marraskuu jotenkin viinan hintoja, mutta muina kuukausina juomat irtoaa selkeästi halvemmalla tuolta Viron puolelta. Tämän lisäksi Siljan ja Tallinkin hintoja ei voi vertailla edes samana päivänä. Tähän tosin vaikuttaa tietenkin se, että toinen risteilee Ruotsiin ja toinen Tallinnaan, mutta näin opiskelijana Siljan ryöstöhinnat ei hirveesti kiinnosta.

No niin... Kiitoksia, en tosiaan ollut "aivan" tietoinen asiasta, koska olen vain virosta alkoholi-tuotteita mukanani tuonut...

Enkä laivojen matkahinnoistakaan tiennyt mitään, semmoista se on kun syntyy myöhässä ;)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti irGGu
Hyvä kysymys. Toivottavasti joku viisas (JanJ?) osaisi vastata tähän. Jos kahdeksantoista vuotiaat huolitaan/päästetään mukaan, niin Turku. Ehdottomasti.
Itse keplottelin sisälle käyttämällä "feikkifaijaa". Ekalla kerralla ryntäsin Seniorin ja toisella kertaa JHagin matkassa. Kiitokset siitä.

Läpi meni, vaikka varmasti ihmettelivät, miten noin karismaattisilla hemmoilla on noin mäntin näköinen poika ;)

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti irGGu
Hyvä kysymys.
Ryhmämatkoissa on muistaakseni sellainen sääntö, että tietty lukumäärä alaikäisiä saa matkustaa mukana, jos ryhmässä on tarpeeksi vanhoja tietty määrä. Tässä ei sitä ongelmaa ole, vaan käsittääkseni mukaan saa tulla vähän nuorempiakin. Koska mukaan tulee 50-luvullakin syntyneitä kavereita.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti girlzilla15
Ajattelin sitä 23-vuotiasta kysellä, mutta jos ei se niin sitten se sinun ihailemasi 26-vuotias.

Ooh...tokihan A mukaan.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ajattelin sitä 23-vuotiasta kysellä, mutta jos ei se niin sitten se sinun ihailemasi 26-vuotias.

Molempi parempi ;-) . Mutta mutta. Lauantaina 15.11 pelataan klo 17:00 ottelu Blues-Kärpät. Joten katsotaan. Pitäisihän se nähdä josko oululaisilta menisi pelin jälkeen yhtä pahasti kuppi nurin kuin case Tenkratissa.

Niin ja en halua olla ilonpilaaja mutta itsellenikin vasta nyt aukesi että tuolloin on viiden ottelun kierros. Muut ottelut ovat Pelicans - HIFK, SaiPa - TPS, Tappara - JYP ja Ässät - Ilves. Toivottavasti tämä ei pahasti veroita osallistujajoukkoa.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisin kysellä josko isosisko lähtisi minun kanssani.

Kuules Gz. Sinun systerisihän tuntee myös minut... Joten tuota... Ottakaa minut mukaanne?

Tosin...

Viestin lähetti Nikke
SaiPa - TPS

Tuo saattaa viedä voiton minun osaltani, ja epäilen suuresti, että en muutenkaan pääsisi osallistumaan. On tullut oltua niin pirun lennossa viimeiset neljä kuukautta...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Pitäisikö vaikö pitäisikö... Kas siinä vasta ongelma. Mua kuitenkin vaan kiusattais =(

Turku tai helsinki, molempi on kaukana lappeen Rannasta, mutta jos tuo toinen laiva menee pelkästään ruotsiin, tarvitseeko moiseen reissuun edes passia?

Himpura, kun viinahammasta alkoi janottamaan...

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Nikke

Niin ja en halua olla ilonpilaaja mutta itsellenikin vasta nyt aukesi että tuolloin on viiden ottelun kierros. Muut ottelut ovat Pelicans - HIFK, SaiPa - TPS, Tappara - JYP ja Ässät - Ilves. Toivottavasti tämä ei pahasti veroita osallistujajoukkoa.

just joo... Ässät - Ilves on varmaan edelle risteilyä, jos nimimerkki-anttis lähtee...

Joten tulihan alaikäiselle (tavallaan) jotain tekemistäkin...

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Pitkät piuhat täälläkin. Ikävä kyllä Ässien peli ajaa jopa tämän loistavan seuran, mitä olisi tarjolla, ohi. Joten en usko lähteväni, vaikka mistä mentäisiinkin.

JanJ

Jäsen
Etsikääpäs sellainen viikonloppu, ettei joku missaisi otteluja?
Mahdoton tehtävä.

harmi.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Viestin lähetti JanJ
Etsikääpäs sellainen viikonloppu, ettei joku missaisi otteluja?
Mahdoton tehtävä.

Marraskuun 2. päivä alkaa puolentoista viikon mittainen tauko SM-liigassa.

JanJ

Jäsen
No voi... mitähän mä olen kädettänyt.
Eiköhän oteta se risteily tauon aikana.

K

kangaroo

Tjaah.. siinähän se oli isänpäiväviikonloppuna 9.11. viime vuonnakin sen tauon aikana. Mulle ei tuo ajankohta ole niin kriittinen, mieluummin hyvä risteily kuin keskinkertainen matsi.

JanJ

Jäsen
Niin no...
Toisaalta tuo päivämäärä minkä aikaisemmin heitin on mullekin parempi... heh.

No perkele. Mennään kun mennään. Ne tulee ketkä haluaa tulla.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Millonkaha toi risteily sitten on? Pitäs alkaa varaileen töistä vapaata viikonloppua, tietäs vaa millo :P

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mää oon ainakin sitä mieltä, jotta voin jättää yhden pelin väliin valovoimaisen seuran vuoksi. Kuitenkin "vaan" Jyp vastassa.

Annuli mukaan vaan, Ässillä on vastassa Ilves. Paperia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy