Tarvitsisin taas lyhyen listan ottajaa 21.20 ja 21.35 vuoroille.
163. LUK abc 18.30-18.35
Ottaako joku listan tähän ainakin?
Listan ottajaa 20.00 ja 20.15 vuoroille?
Milloinkas äänestetään draftin tulokset?
Teinpäs muuten sellaisen huomion varausketjun varausjärjestyslistasta, että TPS:lle on merkitty 19 vuoroa ja KalPalle (minulle) 21 vuoroa.
Ei taida pitää kutinsa?
Näin on näköjään päässyt käymään. Olen mokannut treidien yhteydessä. Ikävää sinänsä ja pahoitteluni, toivottavasti saadaan jotenkin korjattua. Ehdotuksia?
Asiasta kukka ruukkuun. Kuka tahtoo hoitakseen minun viimeiset varaukset, joku saa oman mielensä mukaan varata minulle 8. Pakin ja kakkos maalivahdin. Nimellä ei niin väliä. Itse en kerkeä loppuillasta enää internettiin joten joku ystävällinen voisi ne minulle varata.
Odotetaan että muutamat saavat joukkueitaan täydennettyä, jonka jälkeen äänestetään.
TPS ja KalPa tekivät vaihdon, kun TPS jäi vajaaksi varauslistasekoilun takia. Tässä tulos:
TPS (Jaws) saa: Patrick Davis ja Ryan Glenn
KalPa (Nötkötti) saa: Arttu Luttinen
Nötkötti kuitannee.
Odotetaan että muutamat saavat joukkueitaan täydennettyä, jonka jälkeen äänestetään.
Saako aikaa vielä ainakin huomisen kirjoitella mainospuheita? Kun sai joukkueensa täyteen vasta nyt, niin ei ole vielä mitään tullut kirjoiteltua ja tarkoitus olisi.
- torstai klo 10.00, ranking (1-13, DefenceX ei mukana) mahdollisine kommentteineen yksityisviestillä osoitteeseen J.Rita.