Penttihän on vahvistus!Pentti ainakin yrittää hankkia vahvistuksia, siitä voidaa olla varmoja.
Kyllä Penalla on kokemusta ja näkemystä. Lisäksi hänellä saattaa olla paljon suhteita pelaajiin ympäri maailmaa.
.
Pori, Ässät, Alpo, säkkituoli, Pena, Starkin takapihan parakki.
Lokakuun puolivälissä UFO:n on luvattu näyttäytyvän kolmen vuorokauden ajan telluksen ilmatilassa ja nyt tämä. Tässä on tekeillä jotain suurta.
Pena ei missään olosuhteissa taitaisi olla erottamassa ystäväänsä, ainakaan riitaisissa tunnelmissa. Eikä ottaisi Apen paikkaa koutsina.
Ei Ässillä ole enää vahvistuksiin varaa Penan palkan jälkeen. Onkin helppo päätellä, että Penasta tulee Ässillä pelaaja/valmentaja.Pentti ainakin yrittää hankkia vahvistuksia, siitä voidaa olla varmoja.
Eipä tainnut kaiketi Kari Takkokaan niin hyvin onnistua Ässissä pelaajakoordinaattorina?
Joka tapauksessa Ässä-faneilla on mielenkiintoisia aikoja edessä, kun Pentillä on "verkot vesillä" ja "antennit ylhäällä", puhumattakaan tammikuun scouttausmatkasta Tsekkiin.
Lunkallahan on vain vuoden diili Tsekkeihin?
Tämän saatte kaivaa naftaliinista kun toteutuu, mutta olen valmis lyömään vetoa seuraavasta asiasta: Pena hankkii Jan Lundellin Ässien maalinsuulle vielä tämän kauden aikana.
Sama juttu. Tsekeissä pestit eivät ole muutenkaan aina niitä pysyvimpiä.
Lunkka on viimeistään joulun jälkeen Ässissä.
Ei Ässillä ole enää vahvistuksiin varaa Penan palkan jälkeen. Onkin helppo päätellä, että Penasta tulee Ässillä pelaaja/valmentaja.
Olenkin jo tässä pidemmän aikaan miettinyt että oiskohan Ässien johdossa nykyään joku todella kova Lukko-fani. Mutta sitä mä ihmettelen että miksi palkata pelaajakoordinaattori jos ei kuitenkaan ole varaa hankkia pelaajia? Melkeen yhtä fiksua kuin että maksaisi tv-luvan vaikka ei omistaisi telkkua.Mä veikkaan että Penalla on fyrkkapuoli kondiksessa eli raha ei ole se mikä Penan ajaa Poriin. Tässä haiskahtaa salaliitto joka on organisoitu Raumalta käsin.
Toivottavasti Porissa nostetaan jotain hallin kattoon seuraavan kotipelin yhteydessä.
Tässä vaan odotellaan, josko dynaamisesta-duosta tulisi tuhoisa-trio eli Aurinkokuningasta odotellessa... hyvä pojat!
Kyllä Porissa kannattaa ruveta odottelemaan Turun pullanaamaa. TJ Suhonen, UTJ Matikainen ja koutsina Jortikka. Se on kuulkaas niin, että noilla ukoilla nostetaan Kannua keväällä Porissa.
Eikö ole täysin eri asia olla hankkimatta pelaajia, kuin ettei ole varaa uusiin pelaajiin?Mutta sitä mä ihmettelen että miksi palkata pelaajakoordinaattori jos ei kuitenkaan ole varaa hankkia pelaajia? Melkeen yhtä fiksua kuin että maksaisi tv-luvan vaikka ei omistaisi telkkua.
Tällä kaksikolla varmasti saamme väriä ja otsikoita Porin suunnalta. Julkisuutta se on huonokin julkisuus.