Mogo kirjoitti:Kyllähä tämä tollo ansaitsee oman threadinsä. Eli antakaa tulla. Pena vaihtoon!
Mogo kirjoitti:Kyllähä tämä tollo ansaitsee oman threadinsä. Eli antakaa tulla. Pena vaihtoon!
Pärde kirjoitti:Ja onhan miehellä kuitenkin niin mittava ura takanaan, että sitä asiantuntemusta kommentoida peliä löytyy huikea määrä. Mitä siitä, vaikka sytytys onkin hieman hitaampi tätä nykyä. Linkku rules.
Pärde kirjoitti:Ensi alkuun, jäätävä ketjunavaus. Näitä lisää.
Tämän kauden Linkkua kuunneltuani, täytynee todeta, että onhan mies hieman epävireessä, mutta jo sellainen legenda ja suoranainen instituutio, että mielelläänhän noita juttuja kuuntelee. Herran presenssi on aivan järjetön, ja lavakarismansa huumaava. Itse olin viime keskiviikkona niin sanotusti lakki kourassa, kun Linkku juonsi IFK:n toimitusjohtajan (The Sir Pena) lavalle pikkujouluissa.
Ja onhan miehellä kuitenkin niin mittava ura takanaan, että sitä asiantuntemusta kommentoida peliä löytyy huikea määrä. Mitä siitä, vaikka sytytys onkin hieman hitaampi tätä nykyä. Linkku rules.
Tämä oli kyllä hillittömän hauska kohta tuossa pelissä, repeilin ihan täysiä kun katsoin tuota! Eikä muuten ollut lähellekään ainut kohta tuossa pelissä, olisi pitänyt nauhoittaa ihan linkun sekoilujen takia olisi ollut hauska katsoa myöhemmin. Enemmän sekoili tuossa kuin puhui asiaa. Jotenkin surkuhupaisaa myös se kun äijä tosiaan kertoo vaan MM- ja Olympia-kisoista eikä vahingossakaan osaa sanoa mitään ajankohtaista NHL:stä.Mr Scarface kirjoitti:Mitäköhän Linkku alkoi duunaan, kun Pittsburgh teki (melkein) maalin, ja Linkku selosti pidemmän aikaa, että kiekko meni maaliin? Linkku ilmeisesti alkoi hörppiä kahvia ja syömään kakkua sekä tutkimaan ihan jotain muita monitoreja, sillä pelihän jatkui koko ajan ilman vihellystä ja molempien joukkueiden pelaajat taistelivat kiekosta. Jouduin tarkistamaan muistanko etunimeni enää ja onko aprillipäivä, sen verran hämmentävä oli tuo selostus.
Armoured Andy kirjoitti:Mun mielestä Lindegren on ok. Virheitä tulee paljon, mutta se on oikeastaan ihan hauskaa. Ei pelin seuraamiseen selostajaa tarvita. Sen sijaan on mukavaa kuunnella Lindegrenin muistelmia pelaajista ja NHL:n historiasta. Nykyinen järjestely on mielestäni hyvä: Lindegren selostaa iltapelit, ja yöpelit tulevat pohjois-amerikkalaisella selostuksella. Ei tule suomalaisista selostajista yhtään parempaa vaihtoehtoa mieleen NHL-selostajaksi. Sen sijaan huonompia, suorastaan järkyttävän huonoja, löytyisi vaikka kuinka paljon. Radioonhan Linkku ei kyllä sovi.
Igor33 kirjoitti:Linkun kootut lausahdukset löytyypi täältä:
http://www.vuorenk.pp.fi/mikko/pentti.html
Kyllä tuota on tullut naurettua useempaan otteeseen noille jutuille.
Mogo kirjoitti:Pena ei ole alkanu sekoilee iän myötä. Pena on aina ollu ihan ulapalla. NHL weeklyn aikaan jo ja canal+ alkuaikoina kun alotti selostamaan.
JimmyMac kirjoitti:Lindegrenhän oli selostanut jo pitkään ennen Canal+:aa. Oli mielestäni erittäin hyvä selostaja 90-luvun alkupuolella, kun selosti MTV3:lle NHL-otteluita ja SM-liigaa.
Pressiboxi kirjoitti:Kiekko Yöhän oli Linkun ja Kimmo Leinosen pisnis alkujaan. Hiukan silloin jo nauratti oranssit rotsit ja turpea jenkkimeininki ("maalilla Aadavan Thammi Saalou") mutta alkuun homma pelitti hyvin. Ko. ohjelman paras selostajakaksikko selvästi.
JimmyMac kirjoitti:Totta. Itse olen sitä vuosikertaa, että nimen omaan Linkun ja Leinosen Kimmon seurassa tuli "kasvettua" suureksi lätkäfaniksi. Siinä mielessä Linkku on ainakin minulle tietynlainen legenda, jota kuuntelen mielelläni, vaikka virheitä nykyään tuleekin.
eld i räven kirjoitti:Sama täällä. Pena on Pena vaikka voissa paistais. Jos pitäisi valita esim. Penan ja Mertsin välillä valitsisin Penan joka kerta.
Yksi juttu ärsyttää joka kerta kun Pena on ruudussa ja käydään pistetaulkoita läpi, miksei Pena saa paksuun kaaliinsa sitä että divisioonajohtajat ovat pistejärjetyksessä listan kärjessä. Aina tulee kommenttia siitä että taulukossa on jotain vikaa :-(
Kärsin mielelläni Linkkua yhden pelin viikossa jos siitä hyvästä saa viikon muut matsit alkuperäisselostuksella.Mr. Penguin kirjoitti:Pentti Lindegren, tuo umpisurkea vanha ukko joka pilaa kaikki lauantain Canal+ pelit (tosin jollain Wild-Devils-ottelulla ei ole niin väliä), pitäisi saada välittömästi vaihdettua johonkin pätevämpään tyyppiin.