Ei tuosta
@JypFabu :n provosoivasta viestistä nyt taida syntyä myrskyä vesilasiin. Ehdin jo popparitkin laittamaan.
Ei täällä meidän laatikolla taida olla yhtään kannattajaa, ketä haittaisi laivan kääntyminen ja paremmat JYP-ajat. Oli ne sitten Seppäsen tai jonkun muun aikaansaamia.
Ihan tuo johto on omalla suorittamisellaan kritiikkinsä ansainnut (samoin kuin kiitokset menestysvuosista).
Pannahinen, vaikka kuinka yritin -)), ei vaan mun ymmärrykseen juuri nyt on organisaation toimijoiden, kenen tahansa, kenkimis, nega propaganda tms. kaikkein huonoiten auttava asia, tuota lähinnä pyrin korostamaan postauksella. Vaikka kuinka on hauska makustella, että Tappara sen keksi siinä viime metreillä, että ruottalainen valkku ja Seppänen matki, niin eihän tuo faktan tarkastelua keksi. Eikä tarvinne kovin arvailla mikä viestin sisältö on tarkoitukseltaan. Tietysti, jos ahdistus on niin kova, ettei muuten enää selviä, kun moisella, niin kaippa sen sitten hyväksyy.
En niin uskokaan ettei laivaa toivoisi jokainen kurssilleen, vaan tuntuu, ettei aina oikein kukaan mieti mitä toivookaan. Ihan sen näen minäkin, mitä puuttuu, että homma pelittäisi, ei se kuitenkaan minun syyttelyillä sinne tai tänne korjaannu piiruakaan, eikä edes tee minusta yhtään fiksumman oloista, vaikka kuinka flamettaisin palstan täyteen pettymystäni. Tätä muistuttaen, provosointi ei vie mihinkään, eikä auta ketään, siksi sanakaan ei siten ole tarkoitettu, minä en kuitenkaan hallitse sitä kuinka se halutaan ottaa.