Mainos

Pennerbornille kenkää

• 19 756
  • 234

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Myrrä opettanut KooKoon tekemään voittavia asioita. Meillä ilmeisesti opetetaan vai niitä häviäviä asioita.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Jyp on itse aiheuttanut tämän uskottavuus ongelman
Nimenomaan ja tämän korjaus onnistuu vain olemalla pitkäjänteinen, sehän tämän nykyisen ongelman dilemma onkin. Mikäli JYP ei olisi tehnyt aiemmin niin heikkoja ja tempoilevia ratkaisuja, Penne olisi paljon helpompi erottaa ja myös sidosryhmät asian hyväksyisi. Tällä, että täällä vaihdetaan valmentajia kuin likaisia sukkia, on tehty tilanne ettei tukijat halua vastaavaa enää nähdä ja aikaa on annettava vaikka selviä kehittymisen merkkejä on vaikea nähdä

JYP aiheuttanut tämän vaikean tilanteen ihan itse.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
En mä kenellekään potkuja haluaisi mutta valitettava totuus on se että ollaan Liigan about toiseksi surkein joukkue tällä hetkellä. Ja ei, se ei siitä muutu toivomalla ja odottamalla.

kiekkomagna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Barca
Nimenomaan ja tämän korjaus onnistuu vain olemalla pitkäjänteinen, sehän tämän nykyisen ongelman dilemma onkin. Mikäli JYP ei olisi tehnyt aiemmin niin heikkoja ja tempoilevia ratkaisuja, Penne olisi paljon helpompi erottaa ja myös sidosryhmät asian hyväksyisi. Tällä, että täällä vaihdetaan valmentajia kuin likaisia sukkia, on tehty tilanne ettei tukijat halua vastaavaa enää nähdä ja aikaa on annettava vaikka selviä kehittymisen merkkejä on vaikea nähdä

JYP aiheuttanut tämän vaikean tilanteen ihan itse.
Elikkä päätä vain pensaaseen ja lujaa!

No ei hassuttelut sikseen kuinka uskottavalta tämä touhu näyttää siinä vaiheessa kun ollaan karsinnoissa ja peli ei ole kehittynyt mihinkään suuntaan?

Toki tämänkin kauden voi vetää vessasta alas ja jättää reagoimatta, mutta paha maku siitä jää kaikille suuhun joka tapauksessa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Toki tämänkin kauden voi vetää vessasta alas ja jättää reagoimatta, mutta paha maku siitä jää kaikille suuhun joka tapauksessa.
Kysymys lieneekin jälleen tämä kausi vs koko tulevaisuus.

Menetetty asiakas on vaikeinta saada takaisin ja vielä vaikeampaa jos tämä on yritysmaailmasta.

Erotukselle ehkä saadaan apua tähän kauteen, siitä ei toki mitään oikeita takeita. Erotuksella lähes varmasti menetetään jälleen lukuisia tärkeitä yhteistyökumppaneita.

Sompaile siinä sitten, hyvään tilanteeseen surkea seurajohtaminen JYPin ajanut..

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä on sekin ongelma, että yleisö on ollut Jyväskylässä melko kärsivällisiä. Nyt on alkanut usko vähän loppua ja tällä menolla kato käy. Vaikea tilanne. Tällä kaudella ei playoffissa pelata. JYPin kärki pelaajistosta on pettänyt ja Pennerborn ei ole saanut pelitapaa juurrutettua. Ensi kautta odotellessa, mutta kuinka paljon kannattaa joukkueeseen "satsata", jos ei ole takeita paremmasta?

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan suurjoukkue Jyp
Niin kauan ku toi viiva pysyy alle 6 pisteen päässä, ei oo mitään hävitty. Plus ainakin omaan sisään osui tällä viikkoa, kuinka omista päästiin helpommin pois, vaikka välillä meinasikin paniikkia iskeä.

Tästä tulossa viimeistään sunnuntai iltana taas listaus tilanteista, kunhan oon kerennyt rauhassa molemmat pelit mennä läpi.

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin kauan ku toi viiva pysyy alle 6 pisteen päässä, ei oo mitään hävitty. Plus ainakin omaan sisään osui tällä viikkoa, kuinka omista päästiin helpommin pois, vaikka välillä meinasikin paniikkia iskeä.

Tästä tulossa viimeistään sunnuntai iltana taas listaus tilanteista, kunhan oon kerennyt rauhassa molemmat pelit mennä läpi.
Viiva ei ole kaukana, mutta sama ongelma, kun viime kaudella, että siinä on enemmän, kun yksi joukkue välissä.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Viiva ei ole kaukana, mutta sama ongelma, kun viime kaudella, että siinä on enemmän, kun yksi joukkue välissä.

Ja myös se että JYPin vastustajien pitäisi olla Mestiksestä että pistetili karttuisi säännöllisesti. En kylläkään usko että tämän hetken Jokereille edes pärjättäisiin.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Sarjataulukon sijaan olen katsellut pääasiassa kaukaloon ja sen perusteella ollaan kusessa, eikä mikään kaukalossa nähtävä viittaa pysyvämpään positiiviseen muutokseen. Mutta joo, hyvä, jos sarjataulukko antaa vielä toivoa tähän painajaiseen.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, mutta peli ei anna paljon toivoa paremmasta. En tiedä, nyt on kyllä masentavat tuntemukset. Ja vielä tässä vaiheessa kautta epätoivo on näin suurta.

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, mutta peli ei anna paljon toivoa paremmasta. En tiedä, nyt on kyllä masentavat tuntemukset. Ja vielä tässä vaiheessa kautta epätoivo on näin suurta.
Tässä on vielä sellainenkin asia, että turha tuijottaa paljonko viivaan on kun ei tulos ole tällä hetkellä mitenkään nouseva.
Sarjataulukossa sija 15
Kuntopuntari viim.15ott, sija 13
Kuntopuntari viim.10ott, sija 14
Kuntopuntari viim.5ott, sija 14

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti

Jos aletaan tappioasemassa neppailemaan viiskolme yyveellä ja kapteenin turhautuminen paistaa läpi niin ei ole toivoa paremmasta. Jos luovutetaan noin helposti takaa ajo asemassa eikä ketään tunnu tulos kiinnostavan, niin kyllä tämä kausi on menetetty

avjk

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mitä näitä nyt on...
Onko mikään joukkue antanut potkuja kakkos valmentajalle? JYP voisi olla edelläkävijä

Kyllä tämä viikonloppu vahvisti omia fiiliksiä että tämän(kin) valmennusjohdon eväät on syöty, puhuvat pelaajat sitten haastatteluissa ym. mitä puhuvat. Valitettavasti myös Seppäseltä eväät alkaa olla syöty näiden valmentajasekoilujen kanssa.
Eikä syy varmasti ole pelkässä valmennuksessa, paljon saa pelaajatkin katsoa peiliin. Ei valmennus kuitenkaan ole saanut tätä nippua pelaamaan järkevän oloista jääkiekkoa muutamia pilkahduksia lukuunottamatta.

Jokohan Oskari Salmista jypittää?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kyllä tämä viikonloppu vahvisti omia fiiliksiä että tämän(kin) valmennusjohdon eväät on syöty, puhuvat pelaajat sitten haastatteluissa ym. mitä puhuvat. Valitettavasti myös Seppäseltä eväät alkaa olla syöty näiden valmentajasekoilujen kanssa.
Eikä syy varmasti ole pelkässä valmennuksessa, paljon saa pelaajatkin katsoa peiliin. Ei valmennus kuitenkaan ole saanut tätä nippua pelaamaan järkevän oloista jääkiekkoa muutamia pilkahduksia lukuunottamatta.

Jokohan Oskari Salmista jypittää?
Jos valmennus epäonnistuu jatkuvasti vaikka heillä muuten muualta on näyttöjä, niin syy lienee vain ja ainoastaan johdossa. Ylintäjohtoa käytännössä tässä puulaakissa näyttelee Sepi Seppänen joten sinne myös sormen pitäisi osoittaa ja näyttää syyllistä.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
On kyllä vaikea tilanne. Pelillisesti ollaan melkoisessa suossa ja vaikka materiaali ei päätä huimaa, niin uskoisin että joku toinen koutsi saisi tuosta porukasta silti enemmän irti. Toki jos taustaharjoittelu on ryssitty, niin tätä kautta ei kyllä pelasta edes valmentajanvaihto. Silti pitää jossain välissä miettiä, onko tämä se valmennus, joiden kanssa ollaan valmiita esim. karsimaan sarjapaikasta, jos niin huono tilanne on edessä?

Ja sitten toisessa vaakakupissa tuo, että mikä on organisaation maine tai uskottavuus, jos jatkuvasti kengitään valmentajia? Kuka tänne enää haluaa tulla? Pekka Virta laittaisi ohjauspelin kuntoon, mutta tuskinpa Peksiä tämä organisaatio kiinnostaa.

Jos valmennus epäonnistuu jatkuvasti vaikka heillä muuten muualta on näyttöjä, niin syy lienee vain ja ainoastaan johdossa. Ylintäjohtoa käytännössä tässä puulaakissa näyttelee Sepi Seppänen joten sinne myös sormen pitäisi osoittaa ja näyttää syyllistä.
Varmasti tässäkin on perää.

Tämä alkaa mennä meillä kannattajillakin samojen asioiden toisteluksi täällä, mutta kyllä jyp-orginsaatiosta tulee sellainen mielikuva että täällä käydään vaan töissä ja nostetaan liksa pois. Tai sille se ainakin vaikuttaa että vaatimustasoa ei pidetä korkealla tai ainakin laadunvalvonta pettää pahasti. Nyt karkaa jo ketjun aiheesta kyllä...

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä vaikea tilanne. Pelillisesti ollaan melkoisessa suossa ja vaikka materiaali ei päätä huimaa, niin uskoisin että joku toinen koutsi saisi tuosta porukasta silti enemmän irti. Toki jos taustaharjoittelu on ryssitty, niin tätä kautta ei kyllä pelasta edes valmentajanvaihto. Silti pitää jossain välissä miettiä, onko tämä se valmennus, joiden kanssa ollaan valmiita esim. karsimaan sarjapaikasta, jos niin huono tilanne on edessä?

Ja sitten toisessa vaakakupissa tuo, että mikä on organisaation maine tai uskottavuus, jos jatkuvasti kengitään valmentajia? Kuka tänne enää haluaa tulla? Pekka Virta laittaisi ohjauspelin kuntoon, mutta tuskinpa Peksiä tämä organisaatio kiinnostaa.
Jep, tämä on kyllä vaikea tilanne. Teet mitä vain, niin se on huono ratkaisu. Mikä lienee sitten se vähiten huono ratkaisu jää JYPin johdon pohdittavaksi. Ei ole helppoa kun on tällainen soppa keitetty.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pennerbornin piti rakentaa modernia pelitapaa, luoda hyvä ilmapiiri, kehittää nuoria. Nyt olisin tyytyväinen jos edes saisi jotain rakenteita peliin. Ei Pennerborn näytä oikealta mieheltä tähän tehtävään tai sitten ohjeet tulevat taas ylempää. Joku tässä vaan aina epäonnistuu.

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pennerbornin piti rakentaa modernia pelitapaa, luoda hyvä ilmapiiri, kehittää nuoria. Nyt olisin tyytyväinen jos edes saisi jotain rakenteita peliin. Ei Pennerborn näytä oikealta mieheltä tähän tehtävään tai sitten ohjeet tulevat taas ylempää. Joku tässä vaan aina epäonnistuu.
Jos vaikka lähdettäisiin siitä että pääsisi syövästä eroon ja sen jälkeen saisi itse päättää apuvalmentajat. Tähän päälle vielä se että pääsisi itse vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen. Sen jälkeen jos meno jatkuu samana niin olen valmis potkimaan pellolle mutta en tosiaankaan vielä.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos vaikka lähdettäisiin siitä että pääsisi syövästä eroon ja sen jälkeen saisi itse päättää apuvalmentajat. Tähän päälle vielä se että pääsisi itse vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen. Sen jälkeen jos meno jatkuu samana niin olen valmis potkimaan pellolle mutta en tosiaankaan vielä.
Jotain liikkeitä tuossa on viimeistään ensi kaudeksi tosiaan tehtävä. Ei sitä voi oikein kenkiä pihallekaan, eli Pennellä mennään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy