Nimenomaan ja tämän korjaus onnistuu vain olemalla pitkäjänteinen, sehän tämän nykyisen ongelman dilemma onkin. Mikäli JYP ei olisi tehnyt aiemmin niin heikkoja ja tempoilevia ratkaisuja, Penne olisi paljon helpompi erottaa ja myös sidosryhmät asian hyväksyisi. Tällä, että täällä vaihdetaan valmentajia kuin likaisia sukkia, on tehty tilanne ettei tukijat halua vastaavaa enää nähdä ja aikaa on annettava vaikka selviä kehittymisen merkkejä on vaikea nähdäJyp on itse aiheuttanut tämän uskottavuus ongelman
Elikkä päätä vain pensaaseen ja lujaa!Nimenomaan ja tämän korjaus onnistuu vain olemalla pitkäjänteinen, sehän tämän nykyisen ongelman dilemma onkin. Mikäli JYP ei olisi tehnyt aiemmin niin heikkoja ja tempoilevia ratkaisuja, Penne olisi paljon helpompi erottaa ja myös sidosryhmät asian hyväksyisi. Tällä, että täällä vaihdetaan valmentajia kuin likaisia sukkia, on tehty tilanne ettei tukijat halua vastaavaa enää nähdä ja aikaa on annettava vaikka selviä kehittymisen merkkejä on vaikea nähdä
JYP aiheuttanut tämän vaikean tilanteen ihan itse.
Kysymys lieneekin jälleen tämä kausi vs koko tulevaisuus.Toki tämänkin kauden voi vetää vessasta alas ja jättää reagoimatta, mutta paha maku siitä jää kaikille suuhun joka tapauksessa.
Viiva ei ole kaukana, mutta sama ongelma, kun viime kaudella, että siinä on enemmän, kun yksi joukkue välissä.Niin kauan ku toi viiva pysyy alle 6 pisteen päässä, ei oo mitään hävitty. Plus ainakin omaan sisään osui tällä viikkoa, kuinka omista päästiin helpommin pois, vaikka välillä meinasikin paniikkia iskeä.
Tästä tulossa viimeistään sunnuntai iltana taas listaus tilanteista, kunhan oon kerennyt rauhassa molemmat pelit mennä läpi.
Viiva ei ole kaukana, mutta sama ongelma, kun viime kaudella, että siinä on enemmän, kun yksi joukkue välissä.
Sarjataulukon sijaan olen katsellut pääasiassa kaukaloon ja sen perusteella ollaan kusessa, eikä mikään kaukalossa nähtävä viittaa pysyvämpään positiiviseen muutokseen. Mutta joo, hyvä, jos sarjataulukko antaa vielä toivoa tähän painajaiseen.Niin kauan ku toi viiva pysyy alle 6 pisteen päässä, ei oo mitään hävitty. Plus ainakin omaan sisään osui tällä viikkoa, kuinka omista päästiin helpommin pois, vaikka välillä meinasikin paniikkia iskeä.
Tästä tulossa viimeistään sunnuntai iltana taas listaus tilanteista, kunhan oon kerennyt rauhassa molemmat pelit mennä läpi.
Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, mutta peli ei anna paljon toivoa paremmasta. En tiedä, nyt on kyllä masentavat tuntemukset. Ja vielä tässä vaiheessa kautta epätoivo on näin suurta.Niin kauan ku toi viiva pysyy alle 6 pisteen päässä, ei oo mitään hävitty. Plus ainakin omaan sisään osui tällä viikkoa, kuinka omista päästiin helpommin pois, vaikka välillä meinasikin paniikkia iskeä.
Tässä on vielä sellainenkin asia, että turha tuijottaa paljonko viivaan on kun ei tulos ole tällä hetkellä mitenkään nouseva.Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, mutta peli ei anna paljon toivoa paremmasta. En tiedä, nyt on kyllä masentavat tuntemukset. Ja vielä tässä vaiheessa kautta epätoivo on näin suurta.
Periaatteessa kaikki on vielä mahdollista, mutta peli ei anna paljon toivoa paremmasta. En tiedä, nyt on kyllä masentavat tuntemukset. Ja vielä tässä vaiheessa kautta epätoivo on näin suurta.
Jos valmentajia potkitaan, niin koko helvetin kööri ulos. Ihan kaikki.Onko mikään joukkue antanut potkuja kakkos valmentajalle? JYP voisi olla edelläkävijä
Tässä on vielä sellainenkin asia, että turha tuijottaa paljonko viivaan on kun ei tulos ole tällä hetkellä mitenkään nouseva.
Sarjataulukossa sija 15
Kuntopuntari viim.15ott, sija 13
Kuntopuntari viim.10ott, sija 14
Kuntopuntari viim.5ott, sija 14
Jos valmennus epäonnistuu jatkuvasti vaikka heillä muuten muualta on näyttöjä, niin syy lienee vain ja ainoastaan johdossa. Ylintäjohtoa käytännössä tässä puulaakissa näyttelee Sepi Seppänen joten sinne myös sormen pitäisi osoittaa ja näyttää syyllistä.Kyllä tämä viikonloppu vahvisti omia fiiliksiä että tämän(kin) valmennusjohdon eväät on syöty, puhuvat pelaajat sitten haastatteluissa ym. mitä puhuvat. Valitettavasti myös Seppäseltä eväät alkaa olla syöty näiden valmentajasekoilujen kanssa.
Eikä syy varmasti ole pelkässä valmennuksessa, paljon saa pelaajatkin katsoa peiliin. Ei valmennus kuitenkaan ole saanut tätä nippua pelaamaan järkevän oloista jääkiekkoa muutamia pilkahduksia lukuunottamatta.
Jokohan Oskari Salmista jypittää?
Varmasti tässäkin on perää.Jos valmennus epäonnistuu jatkuvasti vaikka heillä muuten muualta on näyttöjä, niin syy lienee vain ja ainoastaan johdossa. Ylintäjohtoa käytännössä tässä puulaakissa näyttelee Sepi Seppänen joten sinne myös sormen pitäisi osoittaa ja näyttää syyllistä.
Jep, tämä on kyllä vaikea tilanne. Teet mitä vain, niin se on huono ratkaisu. Mikä lienee sitten se vähiten huono ratkaisu jää JYPin johdon pohdittavaksi. Ei ole helppoa kun on tällainen soppa keitetty.On kyllä vaikea tilanne. Pelillisesti ollaan melkoisessa suossa ja vaikka materiaali ei päätä huimaa, niin uskoisin että joku toinen koutsi saisi tuosta porukasta silti enemmän irti. Toki jos taustaharjoittelu on ryssitty, niin tätä kautta ei kyllä pelasta edes valmentajanvaihto. Silti pitää jossain välissä miettiä, onko tämä se valmennus, joiden kanssa ollaan valmiita esim. karsimaan sarjapaikasta, jos niin huono tilanne on edessä?
Ja sitten toisessa vaakakupissa tuo, että mikä on organisaation maine tai uskottavuus, jos jatkuvasti kengitään valmentajia? Kuka tänne enää haluaa tulla? Pekka Virta laittaisi ohjauspelin kuntoon, mutta tuskinpa Peksiä tämä organisaatio kiinnostaa.
Jyp...Varmanen korvattiin Juha JuujärvelläOnko mikään joukkue antanut potkuja kakkos valmentajalle? JYP voisi olla edelläkävijä
Jos vaikka lähdettäisiin siitä että pääsisi syövästä eroon ja sen jälkeen saisi itse päättää apuvalmentajat. Tähän päälle vielä se että pääsisi itse vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen. Sen jälkeen jos meno jatkuu samana niin olen valmis potkimaan pellolle mutta en tosiaankaan vielä.Pennerbornin piti rakentaa modernia pelitapaa, luoda hyvä ilmapiiri, kehittää nuoria. Nyt olisin tyytyväinen jos edes saisi jotain rakenteita peliin. Ei Pennerborn näytä oikealta mieheltä tähän tehtävään tai sitten ohjeet tulevat taas ylempää. Joku tässä vaan aina epäonnistuu.
Jotain liikkeitä tuossa on viimeistään ensi kaudeksi tosiaan tehtävä. Ei sitä voi oikein kenkiä pihallekaan, eli Pennellä mennään.Jos vaikka lähdettäisiin siitä että pääsisi syövästä eroon ja sen jälkeen saisi itse päättää apuvalmentajat. Tähän päälle vielä se että pääsisi itse vaikuttamaan joukkueen kasaamiseen. Sen jälkeen jos meno jatkuu samana niin olen valmis potkimaan pellolle mutta en tosiaankaan vielä.