Mainos

Pennerbornille kenkää

• 34 277
  • 351

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Mitä ja mihin mediaan Eronen on avautunut? Yritin etsiä, mutta ei kyvyt riittänyt.
Katsomossa pelin ennakkohaastattelussa. Ei varmaan löydy kuin ottelutallenteesta. Puhui pelitavasta että sen pitäisi olla selkeämpi kaikilla osilla että saataisiin onnistumisia ja pelaajille itseluottamusta. Jostain toisesta ketjusta löytyy täysi lainaus.

Muoks. Tepi sen lainauksen kaivoikin esiin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Zen

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen tiedän, että apuvalmentajiin ei taida olla kovin kova luotto yleisesti kaikilla pelaajillakaan ja Pennekin ottanu kovempaa kantaa ja yhteen ainakin toisen kanssa. Paljon virheitä apureilla ja olen koko ajan ihmetellyt miksei ole omaa miestä tukena. Nyt on tehtävä jotain ja paras ratkaisu olisi, että oma mies valmennukseen ja ainakin Pönö vittuun ja sitten sinne pelaajistoon sitä vahvistusta pari kappaletta.

Solari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
JYP oli tänään yksi heikoimmista joukkueista, joita olen Liigassa nähnyt tämän vuosikymmenen aikana. Vastaavina mieleen tulee lähinnä viime kauden SaiPa ja HPK sekä tietysti melkein koko Selinin ajan Ässät, joten en ole mitenkään lällättely- tai vittuilumielessä liikenteessä.

Lähinnä ihmetyttää se, kun JYP:in pelejä en ole paljoa nähnyt tällä kaudella ja viimeiset 15 vuotta JYP on ollut aina ärsyttävän kova, eikä nytkään materiaali ole mitenkään erityisen heikko, että onko meininki koko Pennerbornin ajan ollut samaa?

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP oli tänään yksi heikoimmista joukkueista, joita olen Liigassa nähnyt tämän vuosikymmenen aikana. Vastaavina mieleen tulee lähinnä viime kauden SaiPa ja HPK sekä tietysti melkein koko Selinin ajan Ässät, joten en ole mitenkään lällättely- tai vittuilumielessä liikenteessä.

Lähinnä ihmetyttää se, kun JYP:in pelejä en ole paljoa nähnyt tällä kaudella ja viimeiset 15 vuotta JYP on ollut aina ärsyttävän kova, eikä nytkään materiaali ole mitenkään erityisen heikko, että onko meininki koko Pennerbornin ajan ollut samaa?
Joo, tuollaista sekavaa ja aneemista paskaa se on ollut alusta asti. Ei sitä voi muilla sanoilla kuvailla. Mutta se, että onko se juuri nimenomaan vain ja ainoastaan Pennen syytä vai ei, on sitten asia erikseen. Ei siellä ainakaan valmennustiimi juuri tilannetta auta, vaan ehkäpä juuri päinvastoin. Varsinkin eräs kaveri, joka viime kaudella otti Rautakorven potkujen jälkeen ohjat ja jostain syystä sai tällä kaudella vielä valmennuksessa jatkaa. Ja sitten tää pelitapa mitä yritetään väkisin ajaa sisään, ja niin pois päin. Eli ennen JYP oli ärsyttävän kova, mutta nyt ihan vitun sekaisin.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde

Itse olen tehnyt saman huomion ja JYPillä on tältä kaudelta jo varmaan kahden käden sormilla laskettava määrä pelejä jossa tuskin olisi KeuPallekaan pärjätty. Hämäläisen SaiPakin oli ihan ylikylän jengi tähän Pennerbornin JYPiin verrattuna, he sentään tajusi pelata riittävän yksinkertaisesti ja siellä oli pelaajia jotka yritti.

Ihan alkukautta ja paria yksittäistä väläystä lukuunottamatta joo meininki on ollut hyvin pitkälti samaa. Alkukaudesta oli pelejä joissa mm. KalPaa vietiin ihan mennen tullen ja itse ainakin pidän tämän hetken KalPaa todella kovana jenginä. Mutta nämä tosiaan yksittäistapauksia. Nyt nämä pelit on olleet pitkälti tämän illan näköisiä 100-0 selviytymistaisteluja joissa ei ole saatu kerrassaan yhtään mitään aikaiseksi. Mm. viimeisen kolmen viikon sisään ollaan pelattu TPS:ää, KooKoota, Ässiä ja Lukkoa vastaan ilman mitään mahdollisuutta. Surullisinta on että kolme ensinnä mainittua on sitä keskikastia ja pelillinen ero oli aivan valtava.

Jaatis

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Lohi
Itse olen tehnyt saman huomion ja JYPillä on tältä kaudelta jo varmaan kahden käden sormilla laskettava määrä pelejä jossa tuskin olisi KeuPallekaan pärjätty. Hämäläisen SaiPakin oli ihan ylikylän jengi tähän Pennerbornin JYPiin verrattuna, he sentään tajusi pelata riittävän yksinkertaisesti ja siellä oli pelaajia jotka yritti.

Ihan alkukautta ja paria yksittäistä väläystä lukuunottamatta joo meininki on ollut hyvin pitkälti samaa. Alkukaudesta oli pelejä joissa mm. KalPaa vietiin ihan mennen tullen ja itse ainakin pidän tämän hetken KalPaa todella kovana jenginä. Mutta nämä tosiaan yksittäistapauksia. Nyt nämä pelit on olleet pitkälti tämän illan näköisiä 100-0 selviytymistaisteluja joissa ei ole saatu kerrassaan yhtään mitään aikaiseksi. Mm. viimeisen kolmen viikon sisään ollaan pelattu TPS:ää, KooKoota, Ässiä ja Lukkoa vastaan ilman mitään mahdollisuutta. Surullisinta on että kolme ensinnä mainittua on sitä keskikastia ja pelillinen ero oli aivan valtava.
Kiekko-Espoo peli on ainoa missä pelattiin hyvin ihan alusta asti.

Suosikkijoukkue
Jyp HT
Tämä alla oleva linkki vois olla ihan Jypin kapteenin ja UTJ:n keskustelua. Paitsi eihän meillä ole UTJ:ta vaan joku Seppäsen kumileimaisin; pyytäis Mälkiä vaikka iskän avuksi kertomaan miten Jyväskylässä ennen hoidettiin hommia - mutta eihän siitäkään muuta seurais kun HPJ erottais UTJ:n kun se ei ole enää "joo joo" poika.

Shoresyssä laitettiin paska valmentaja maalivahdiksi, mitähän Penne vois tehdä palkkansa eteen? Hoitamaan UTJ:n hommia ja UTJ Mälkiä Pönön tilalle aitioon. Pönösta voidaan tehdä uusi 2. maskotti, se helkkarin majava Luonto on Pahin sarjiksesta. Välitön parannus joka suunnassa. Ja joku ärjykanukki tai Raivo+Veltsu päävalmentajaksi. "Ketään ei erotettu, vain tehtäviä kierrätettiin uudelleenorganisoinnissa", voi sanoa Suolahteen.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei voi hyökätä hyvin ellei puolusta hyvin ja JYPin oman pään pelaaminen, varsinkin kiekon kanssa, on ollut karmeeta jo useamman vuoden, ihan sama kuka nimellisesti seisoo päävalmentajana.

En tiedä mistä on tullut käsky ja mikä se käsky on ollut, mutta yksikään valkku ei ole saanut mitään järkeä tekemiseen, tai sitten rosteri ei vaan ikinä riitä siihen mitä halutaan.

Ehkä se olisi aika siellä jossain myöntää ettei tarvi keksiä lätkää uudestaan ja antaa valmentajan toteuttaa omaa ideaansa.

Ei potkuja. Ainakaan Pennerbornille.

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Jos ei saa muuttaa kun mr 1625
Mikä vittu tämä
Ei voi hyökätä hyvin ellei puolusta hyvin ja JYPin oman pään pelaaminen, varsinkin kiekon kanssa, on ollut karmeeta jo useamman vuoden, ihan sama kuka nimellisesti seisoo päävalmentajana.

En tiedä mistä on tullut käsky ja mikä se käsky on ollut, mutta yksikään valkku ei ole saanut mitään järkeä tekemiseen, tai sitten rosteri ei vaan ikinä riitä siihen mitä halutaan.

Ehkä se olisi aika siellä jossain myöntää ettei tarvi keksiä lätkää uudestaan ja antaa valmentajan toteuttaa omaa ideaansa.

Ei potkuja. Ainakaan Pennerbornille.
Eli hallitus on se joka saa joukkueen pelaa paskasti? Vittuun koko valmennus troikka sanon minä! Oikeastaan vittuun kaikki saatana.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Pennerborn vaikutti aika tuskaiselta lehdistötilaisuudessa. Tuska jatkuu, HIFK ja Ilves ottavat pisteet aika varmasti.

Aika hurjaa kun nyt nolla pistettä tuntuu vielä varmemmalta kun viime keväänä. Ja se on oikeasti aika paljon se. En keksi mitään syytä sille että näistä kahdesta pelistä jäisi edes yksi piste käteen.

Aasiantuntija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tässä ketjussa jo aiemmin tuli ehdotettua jotain jokseenkin epätyypillistä valmennuksellista otetta, joten jatketaan Itsenäisyyspäivän hengessä ehdottelua: Pennelle voisi kertoa, että in Finland we have this thing called "management by perkele" ja siihen aina Suomessa palataan, kun asiat joko on oikein hyvin, tai oikein huonosti. Olisiko nyt aika kokeilla?

Coutinho

Jäsen
Penne on aika katsoa tällä kertaa loppuun asti. Muu valmennus hiuksista vit.. ehkä Haataja vielä saa jäädä, mutta muut: ULOS!

Pönömies: Missä näytöt edelleenkin? Yksi hyvä kausi mestiksessä lainamiehillä, hienoa! Vastuussa puolustajista ja heidän kehityksestään. Yhden käden sormella saa laskea onnistujat, mutta epäonnistujia löytyy senkin edestä. Varmaan myös 1000 päästettyä maalia ömiin Pönön aikana. Pakko olla seuran ennätys?

Janne Pekkarinen: Miksi maalivahdit ovat JYPissä myös jatkuvasti epäonnistujia, kun osa heistä pärjää edes muualla?

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veltsun potkut otin aikanaan ilolla vastaan kun tuntui että sitä viimeistä steppiä finaaleihin ja mestaruuteen koskaan tule. Jos olisin tiennyt että mitä seuraavat 6 vuotta tuo tullessaan, en olisi päästänyt miestä mihinkään.
Itsekin olin sitä mieltä tunnekuohuissa, että Virtaselle kenkää. Jälkeenpäin ajatellin kyllä, että olikohan se ihan viisasta, kun katsoin tuota kokonaisuutta, eli runkosarjan sijoitus ja chl mestaruus. Nyt hävettää oikein.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Eikös Penne sanonut puurojuhlassa, että on menty eteenpäin? Ilmeisesti vain aika on mennyt eteenpäin. Joukkueen peli taas taaksepäin.

Ässiä vastaan kahteen ekaan 5 vetoa. Kolmannessa saatiin sitten jo vaarattomia vetoja paskoista paikoista, kun Ässät alkoi vain puolustamaan.

Oman maalin edusta vuotaa ja syötöt ovat luokattomia. Sitten nämä sokko jätöt omalla alueella vastustajan lapaan ovat kyllä niin nerokas tapa pelata, että allekirjoittanutkaan ei ole vielä päässyt jyvälle mitä tuossa haetaan?!

Onhan tuolla toki useampi kenttä liukujia, jotka eivät ilmeisesti yritä edes pelata voittavaa jääkiekkoa. Toki valmennuksen pitäisi potkia perseelle näitä vätyksiä, mutta sitten ei varmaan kenelläkään olisi kivaa ja ihmisläheinen valmentaminen kärsisi.

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myös Pennerborn: "En osaa selittää, miksi kaukalossa tapahtuu sellaista kuin tapahtuu"
Luulisi että jengi tajuaa, että se ei voi julkisesti heittää pelaajia bussin alle, vaan se herrasmiehenä/diplomaattina esittää tyhmää ja kantaa siis itse vastuun. Niin kuin koutsin kuuluukin.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulisi että jengi tajuaa, että se ei voi julkisesti heittää pelaajia bussin alle, vaan se herrasmiehenä/diplomaattina esittää tyhmää ja kantaa siis itse vastuun. Niin kuin koutsin kuuluukin.
Muuan Pekka Virtahan heitteli vähän väliä pelaajia bussin alle. Itse en toki tuosta tyylistä pidä.

En ole ihan varma, onko tuo tyhmän esittäminenkään paras vaihtoehto. Jos vastuun haluaa kantaa, niin miksei sitten sano, ettei ole saanut pelaajia suorittamaan halutulla tavalla ja sitä koitetaan korjata keinolla x ja y.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy