Pena, Kife ja Frank goodbye, Harri pysy Tallinnassa

  • 9 163
  • 68

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olisikohan HIFK:ssa oikeasti muutoksen aika.

Hallituksen pj päivystää toimintaa Tallinnassa ja ukkokerho pitää valtaa. Valmentajaksi on palkattu joku (suray/pister) Shedden. Kaikki parhaat pelaajat menetettin. Salmelainen oli ainoa paikkaus ja tietysti Karalahtea ei voi unohtaa.

Siis tää hommahan on ihan perseestä "sanois Matti Näsä".

Nyt on oikeasti protestien aika. Olen käynyt HIFK:n peleissä 35-vuotta ja nyt touhu on ekan kerran aivan kusetusta lippujen hintoihin verrattuna. Äijäkerho häipykää tuhoamasta HIFK:n jääkiekkojoukkue. Vaarit siirtykää eläkkeelle.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Pysykää!

heh ei vaan totta joka sana. Aikoinaan tuli 15 vuotta katseltua kaikki Hifk:n kotipelit ja moista paskaa kuin nyt ei ole näkynyt kuin Areenalla tällä kaudella Jokerien pelaamana.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti:
Olisikohan HIFK:ssa oikeasti muutoksen aika.

Hallituksen pj päivystää toimintaa Tallinnassa ja ukkokerho pitää valtaa. Valmentajaksi on palkattu joku (suray/pister) Shedden. Kaikki parhaat pelaajat menetettin. Salmelainen oli ainoa paikkaus ja tietysti Karalahtea ei voi unohtaa.

Siis tää hommahan on ihan perseestä "sanois Matti Näsä".

Nyt on oikeasti protestien aika. Olen käynyt HIFK:n peleissä 35-vuotta ja nyt touhu on ekan kerran aivan kusetusta lippujen hintoihin verrattuna. Äijäkerho häipykää tuhoamasta HIFK:n jääkiekkojoukkue. Vaarit siirtykää eläkkeelle.


Hieno ketjunavaus! Nyt on IFK:n faneilla ja myös muiden joukkueen faneilla tässä ketjussa tilaisuus kertoa suoran mieleipiteensä. Mennäänkö näillä vielä? Miten on Isaksson - pitääkö meidän vielä "hävetä" monta vuotta - vai tehdäänkö kerralla kaupat?

Otsikon kysymykseen:

ALLEKIRJOITAN - äijät vaihtoon!

(mitään muita selityksiä ei tarvita, lukekaa jatkoaikaa. Sanon vain - sääli että näin alas piti vajota)
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti:
Olisikohan HIFK:ssa oikeasti muutoksen aika.

Vastaus on ehdottomasti. On ollut jo jonkin aikaa.
Mutta mitä me voimme tehdä hoputtaaksemme asiaa?
Pelien boikotointi, ulosmarssi kesken pelin, julisteita, broilereita jne. Ehdotuksia. Sovitaan asia tässä ketjussa.
Kyllä Hifk:n on pakko reagoida jos saadaan tälle näkyvyyttä ja painetta julkisuudesta.

Katsotaan onko meitä Netti-Niiloja vain muutama kuten on annettu ymmärtää vai tuleeko tästä Jatkoajan pisin HIFK-viestiketju.

Allekirjoitan.
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flancke kirjoitti:
ALLEKIRJOITAN - äijät vaihtoon!

Toivottavasti tästä ketjusta ei tule mitään vitun "allekirjoitan"-ketjua. Irtisanotaan työntekijät virtuaalisesti.. yksitellen ja alkaa tuska helpottua.

On hienoa, että löytyy paikka mihin voi turhautumisen purkaa niin ei tarvitse "potkia mummoja" kadulla. Ei vaan jaksa enää lukea samaa virttä päivästä toiseen. Ehkä muutamille muillekkin pikku paussi ruudun äärestä tekisi hyvää. Monelle lätkä ja Ifk on varmasti iso osa elämää, mutta kannattaa kokeilla välillä jotain muutakin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Todellakin!

Yhdyn täysin edellisten kirjoittajien mielipiteisiin. Nyt olisi korkea aika tehdä jotain. En ole pitkään aikaan kärsinyt matseihin menosta yhtä paljon. Nyt on tappeluja, taklauksia ja uhoamista kentällä aivan tarpeeksi, mutta se jokin puuttuu ja se mikä se on; on taito. On aivan kamalaa katsottavaa, kun vastustaja joukkue saa periaatteessa mahdollisuuden hyökätä 5 vs. 0.

Viittaan edellisellä viime torstain Tappara-peliin, jossa Lostedt, Porthen ja vielä joku kolmas tollo lähtivät kaikki yhtä aikaa vaihtoon. Ainut, joka oli edes hieman tilanteen tasalla oli Lostedt joka sentään jonkun aikaa seisoi vastustajan sinisellä, mutta päätti loppujen lopuksi itsekin hyökätä vaihtoon. Tämä siis vain yhtenä esimerkkinä kaaosmaisesta tilanteesta, niin valmennuksessa kuin pelaajistossa ja en osaa nähdä tähän muita syypäitä kuin henkilöt, jotka tekevät joukkueen rakentamisesta päätöksiä. Enkä halua sanoa, että Shedden olisi huono valmentaja, mutta ehkä palikat, mitkä hänelle
on lahjoitettu eivät ole aivan oikeat.

Kaiken kaikkiaan tämän hetken IFK:ssa ei ole paljonkaan sitä, minkä takia sitä haluaisi katsoa. Jotain siis voisi todellakin tapahtua! Pelityyli on kyllä taklaavaa, mutta enemmänkin kohellusta. Taitoa ei löydy ja hienoja kikkoja ja maaleja minä tulen katsomaan. Esimerkkinä voitaisiin ottaa se, että viime kaudesta minulle ei jäänyt mieleen se, kun Vopat löylytti Kankaanperän vaan Zidlickyn upea jalkakynä. Haluan nähdä taitoa ja taklauksia, jos kumpaakin ei voi saada niin minä sanon taidolle kyllä, taklauksille ei.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muro kirjoitti:
Toivottavasti tästä ketjusta ei tule mitään vitun "allekirjoitan"-ketjua. Irtisanotaan työntekijät virtuaalisesti.. yksitellen ja alkaa tuska helpottua.

On hienoa, että löytyy paikka mihin voi turhautumisen purkaa niin ei tarvitse "potkia mummoja" kadulla. Ei vaan jaksa enää lukea samaa virttä päivästä toiseen. Ehkä muutamille muillekkin pikku paussi ruudun äärestä tekisi hyvää. Monelle lätkä ja Ifk on varmasti iso osa elämää, mutta kannattaa kokeilla välillä jotain muutakin.


Muron pointtia en taas allekirjoita.

Muro - sulla on helppo välttyä tämän ketjun piinasta - kun et kertakaikkiaan klikkaa itsesi sisään tänne - tässä ketjussa et tule nimittäin löytämään yhtään ehdotusta/kirjoitusta joka miellyttäisi sinua. Jätä meidät mummonpotkijat omaan selibaattiin!

En muuten usko että kukaan meistä "valittajista" on elämässään potkinut mummoja. Meillä on vain haave - parempi huominen - ja jos valittaminen siihen auttaa - niin olemme valmiita panostamaan siihen mahdollisuuteen.

Se on Herran Haltuun!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Flancke kirjoitti:
Muro - sulla on helppo välttyä tämän ketjun piinasta - kun et kertakaikkiaan klikkaa itsesi sisään tänne - tässä ketjussa et tule nimittäin löytämään yhtään ehdotusta/kirjoitusta joka miellyttäisi sinua. Jätä meidät mummonpotkijat omaan selibaattiin!

Tässähän sinä tavallaan ammut itseäsi toistuvasti jalkaan, kun vaahtosit toisessa ketjussa "isakssoineista" ja muista sananvapautta rajoittavista IFK:n "poliiseista", ja lähdet itse samalle linjalle. Mesitsi hukkuu oheistekemisen sekaan tällä menolla, samoin kuin on käynyt mixulla, Carlosilla ja muilla veikoilla.

Itse ketjunavauksesta, jonka on tehnyt tuntemani ja arvostamani kirjoittaja, nimimerkki Johannes. Mikäli aiemmin tänään kuullut jutut osuvat kohdalleen, olen taipuvainen samalle linjalle. Enää ei pinna kestä, raja tulee vastaan.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärde kirjoitti:
Tässähän sinä tavallaan ammut itseäsi toistuvasti jalkaan, kun vaahtosit toisessa ketjussa "isakssoineista" ja muista sananvapautta rajoittavista IFK:n "poliiseista", ja lähdet itse samalle linjalle. Mesitsi hukkuu oheistekemisen sekaan tällä menolla, samoin kuin on käynyt mixulla, Carlosilla ja muilla veikoilla.

Itse ketjunavauksesta, jonka on tehnyt tuntemani ja arvostamani kirjoittaja, nimimerkki Johannes. Mikäli aiemmin tänään kuullut jutut osuvat kohdalleen, olen taipuvainen samalle linjalle. Enää ei pinna kestä, raja tulee vastaan.

En ammu itseäni jalkaan - vaan neuvon vain miten ne pääsevät piinasta jotka eivät näitä kirjoituksia kestä lukea - as simple as that.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan että esim. sinä ja Muro avaatte uusia ketjuja tulevaisuudesta ja joukkuueen kokoonpanoketjuista - minne en vain tule yleensä niitä lukemaan - ja vielä vähemmän valittamaan mitä sanotte. Voin sanoa mielipiteeni mutta en jankuta tyyliin "mitä te jaksatte olla niin positivisia kun paskaa lappaa handuun vuosi vuoden jälkeen"

Mutta kun nämä mainitsemasi "poliisit" järjestelmällisesti käyvät Venäjän vanha politbyron tapaan kimppuun yrittäen tukahduttaa koviakin mielipiteitä niin kerron tietysti mielipiteeni - ja se on jatkunut jo täällä kauan. Hauskinta on se - että tämä hirveä ilmentymä on nyt hieman laantunut koska IFK todella rämpii - mutta auta armias jos IFK olisi aloittanut kauden 3-4:llä voitolla. Silloin täällä taas painittaisiin kuin mitään ei olisi tapahtunut 15 viime vuoden aikana...

Mutta asiaan - voisitko Pärde kertoa mitä olet tänään kuullut niin voimme jakaa lisää mielipiteitä IFK:n kiinnostavasta tulevaisuudesta!
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy ottaa huomioon se asia, että jos kaikki potkitaan pihalle, niin kuka jää jäljelle varmistamaan sen asian, että IFK:n perinteet kuitenkin säilyvät. Jos tilalle vaihdetaan kokonaan uusi porukka, jolla ei ole hajuakaan siitä mitä tässä organisaatiossa on tapahtunut viimeisten vuosikymmenien aikana, ollaan myös pahasti hakoteillä.

Otetaan esimerkki, että joku liikemisporukka tulisi IFK:n johtoon, otettaisiin rahat pois suomenruotsalaisilta. potkittaisiin Karalahti vittuun, kun se on huonoa imagoa ja hommattaisiin joukkueeseen pelaajia, joita tänne ei koskaan ole haluttu; Lehterä, Varis, Hassinen, Kiprusoff etc.... Voitaisiinhan me menestyäkin, mutta kyllä suurimmalta osalta oksennus pääsisi.

Muutosta halutaan, mutta kuten IFK:n mestaruuskausi ja seuraava hopeakausi näyttivät: menestyä voidaan omalla tyylilläkin. En halua puolustella Mobergia, Heinoa, Penttiä tai Tuohimaata, mutta kyllä joukkueen takana täytyy olla IFK taustaista porukkaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Flancke kirjoitti:
En ammu itseäni jalkaan - vaan neuvon vain miten ne pääsevät piinasta jotka eivät näitä kirjoituksia kestä lukea - as simple as that.

Asia selvä. Neuvoja parempaan elämään, heh.

Flancke kirjoitti:
Mutta asiaan - voisitko Pärde kertoa mitä olet tänään kuullut niin voimme jakaa lisää mielipiteitä IFK:n kiinnostavasta tulevaisuudesta!

In your dreams, maybe. Ei ole tapana juoruilla.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Johannes kirjoitti:
Olisikohan HIFK:ssa oikeasti muutoksen aika.

Panee vähän huolestuttamaan Johanneksen ketjuavaus. Johannes on kuitenkin ollut sieltä positiivisesta päästä ja nyt on mennyt kuppi nurin. Jotakin tapahtunut/tapahtumassa?

Ja vastaus kysymykseen: on muutoksen aika.

Irtolippulaisena on helppo jättää pelit väliin.

Muutosta odotellen. Aina vaan odotellaan. Aaaaargh!!!
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apassi kirjoitti:
Otetaan esimerkki, että joku liikemisporukka tulisi IFK:n johtoon, otettaisiin rahat pois suomenruotsalaisilta. potkittaisiin Karalahti vittuun, kun se on huonoa imagoa ja hommattaisiin joukkueeseen pelaajia, joita tänne ei koskaan ole haluttu; Lehterä, Varis, Hassinen, Kiprusoff etc.... Voitaisiinhan me menestyäkin, mutta kyllä suurimmalta osalta oksennus pääsisi.

Muutosta halutaan, mutta kuten IFK:n mestaruuskausi ja seuraava hopeakausi näyttivät: menestyä voidaan omalla tyylilläkin. En halua puolustella Mobergia, Heinoa, Penttiä tai Tuohimaata, mutta kyllä joukkueen takana täytyy olla IFK taustaista porukkaa.


Tuolla hallissa on tuhansia faneja ja varsinkin vanhoja kannattajia jotka kyllä muistuttavat näitä mahdolllisia uusia rahamiehiä/omistajia siitä miltä tuotteen pitää näyttää. Ja kun niitä voittoja rupeaa tulemaan ei olekaan pääasia että voitetaan viime erän taklaukset 7-6. Me voidaan tasata ne 6-6

Lisäksi on sekin hyvä asia - että kun kiekko on oman joukkueen hallussa niin silloin ei tarvitse taklata - paitsi tietysti Jeren. Tämä fiilis on varmasti ollut mm. Kärppien kannattajilla viimeiset kaudet.

Ei tänne Suomeen ole tulossa mikään venukkaöljymies laittamaan rahoja peliin IFK:n puolesta - vaan kyllä nämä rahoittajat olisivat jossakin määrin IFK-miehiä, jotka ovat nähneet yhtä ja toista.

Ja ainahan pari kertaa kaudessa voidaan pari joukkotappelua sytyttää - jos se on siitä kiinni - tai lähettää 15 a-junnua kentälle ilman mailaa.

Minun mielestä hienoin tunne jääkiekkoilussa on silloin kun loppusummerri soi - ja IFK on Suomen mestari. Sen tunteen olen kokenut 1973,1980,1983 ja 1998 ja sitä ei voita mikään tappelu tai ryntäys - vaikka niitäkin joskus katselee ihan mielellään.

Tiedän että tätä kutstutaan politbyrossa "Gloryhunteriksi" ja minun sekä mm. miksun pitäisi kiltisti kävellä Ilmalaan Jokerien halliin laskemaan mestaruusviirejä. Onhan myös Kimmo Heino kertonut - 2000 vuoden alussa - kun hänelle selvisi ettei hän ja Moberg tule ikinä enää voittamaan mestaruutta - että IFK:n pääasiallinen tavoite ei ole mestaruus - vaan joku ihan muu asia. Tämä fakta pitäisi mielestäni tosin olla mukana mainoslauseena markkinoitaessa kausikortteja faneille, kuten myös muiden legendaaristen lauseiden: "IFK:n joukkue kestää paperilla vertailun Jokerien kanssa" tai "Levokari - hiomaton timantti".
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Jep jep, tätä mieltähän tässä on oltu jo kauan. Itse olen omalta kohdaltani tehnyt sen päätöksen etten kanna rahojani organisaatiolle niin kauan kun urheilullisuus ei ole se pääteema organisaatiossa. Olen pässi joskus, mutta en sentään niin pässi että antaisin kusettaa itseäni loputtomiin ja vielä maksaisin siitä, sehän olisi suurinpiirtein kun maksaisin jollekkin kaverille että hän pahoinpitelisi minua kerran pari viikossa. Kkun tätä kyntämistä on kestänyt jo sen viisitoista vuotta, niin ei se siitä muutu jos ei organisaatiossa tapahdu muutoksia
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Flancke kirjoitti:
Minun mielestä hienoin tunne jääkiekkoilussa on silloin kun loppusummerri soi - ja IFK on Suomen mestari. Sen tunteen olen kokenut 1973,

Vaihdoit sitten tuon jälkeen naapurista punaisten kannattajaksi.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
KANAA KENTÄLLE VAAN!

Olen aika monessa IFK-ketjussa jo ehtinyt toteamaan, etten ole nähnyt tämän kauden kaltaista skeidaa Nordiksella 10 vuoteen... ja mietitäänpä, mitä silloin tapahtui:

-Kaudelle 1995-96 Frankie-boy hankki meille K-Espoosta Peter Aholan, joka floppasi kiitettävästi, eikä tiettävästi vaikuttanut asenteellaan kovinkaan positiivisesti pukukoppihenkeen. Muita hankintoja ei varsinaisesti ollut, okei Tommy Kiviaho tuli loppukaudesta, mutta ei hänkään kaksinen ollut...

-Kapasen IFK:n toinen painos aloitti munattomalla kiekolla, josta saatiin esimakua jo 1-3-avaustappiossa JYPiä vastaan. Joukkue oli täysin pihalla, aivan kuten nykyinen joukkue. Seuraus: Satoja Mobergin teettämiä lahjakiekkoja lensi jäälle pari minuuttia ennen loppuvihellystä.

-Seuraavien pelien tulokset vs. KalPa (1-10) ja vs. HPK (2-9) vahvistivat fanien muutosvaatimuksia.

-"Kapinan" kliimaksi koettiin Ilves-pelissä, kun edessäni istunut katsoja tempaisi Ipan 0-1-maalin jälkeen broilerin jäälle...

... ja viesti MENI perille! Kapinan seurauksena:

-Moberg ilmoitti melko nopeasti, että IFK:hon palkataan urheilutoimenjohtaja.

-Kekäläisen nimi oli selvillä reippaasti ennen kauden loppua, ja pelaajien kartoitus seuraavia kausia varten saatiin nopeasti käyntiin.

-Vaikka Kekäläisen hankinnat olivat laadukkaita, valmennus kusi pahasti ja IFK jäi yhdeksänneksi seuraavalla kaudella. Homma oli kuitenkin todettu toimivaksi ja Keklu sai jatkaa joukkueen rakentamista ja...

...kaikki IFK:ta seuraavat muistanevat, millainen oli KAUSI 97-98...?

Pointtini on, että kanaa tarvitaan kentälle jälleen. Nyt ollaan samankaltaisessa tilanteessa kuin 10 vuotta sitten ja jälleen kaivataan muutosta, joka ei valitettavasti tule tapahtumaan IFK:n kaltaisessa organisaatiossa ilman kapinahenkeä.
 

Flancke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
karel de groot kirjoitti:
Pointtini on, että kanaa tarvitaan kentälle jälleen. Nyt ollaan samankaltaisessa tilanteessa kuin 10 vuotta sitten ja jälleen kaivataan muutosta, joka ei valitettavasti tule tapahtumaan IFK:n kaltaisessa organisaatiossa ilman kapinahenkeä.


Hyvä kirjoitus - lainasin siitä vain osan joten käykää lukemassa koko kapitteli!

Suuri kysmys on vain tällä kertaa se - että haluammeko pysyvän muutoksen - vai taas pelkän parin vuoden nukketeatterin. Uskoisin että suurin osa IFK:n kannattajista - jotka edes hieman harrastavat syvällisempää ajattelua - tietävät mistä se sandaali oikeasti puristaa - sitä ei mikään parin vuoden keikka utj auta.

Näimme mitä Kekäläinen + apujoukot saivat aikaan - ja näimme myös miten kaikki muuttui takaisin kun palattiin vanhaan ruotuun. Ja siihen tullaan aina palaamaan niin kauan kun vanhat parrut istuvat hallituksessa.


Nimimerkillä - dejavuu
 

Stigu

Jäsen
Allekirjoitan luonnollisesti myös ketjun avauksen- kysymyshän kuuluu lähinnä, MITEN IFK:n hallitus vaihtuu?

Nähdäkseni vaihtoehdot ovat seuraavat:

1. Jatkoaika.net-kritiikki
- ei liene hirveän tehokasta, mutta auttaa yksittäisen fanin pahimpaan ahdistukseen, varsinkin jos/kun muuta elämää ei ole.

2. Fanien massaboikotti
- hyvin organisoitu 3000:n kausikorttilaisen/fanin joukkopako esim. 30 minuutin kohdalla kotiottelussa olisi varmasti vaikuttavaa-saisi huomiota myös julkisuudessa. Miinuksena: erittäin vaikea organsioida- vaatisi esim. 3000:n kellon synkronisoinnin. Tarkemmin ajatellen, ei vaatisikaan..
- vielä parempi olisi, kun esim. 3000 broileria lentäisi yhtäaikaa kentälle- tai esim. yksitellen, 5 sekunnin viiveellä (15 000 sekuntia broilereita=250 minuuttia- pitäisi aloittaa jo hyvissä ajoin ENNEN ottelua) . Samat miinukset kuin yllä-vaikea organisoida. Miinuksena vielä: Mitä jos IFK voittaisikin ottelun? Vaihtoehtona heittää broileri kentälle IFK:n juhliessa, tai kantaa se raitiovaunussa/bussissa /autossa/kävellen kotiin. Ei hyvä.

3. Hallituksen eroaminen
Miksi eroaisivat omasta tahdostaan?

4. Hallituksen erottaminen
- jäsenet yhtäaikaa tai yksi kerrallaan ulos. Todennäköisin vaihtoehto, ja niin tuttu muualta liike-elämästä, mutta kuka voisi kertoa, miten tämä IFK:n tapauksessa on käytännössä mahdollista? Taisi olla Svante, joka jossain ketjussa IFK:n organsiaation taustaa ansiokkaasti selvittikin, mutta mulle jäi epäselväksi, ovatko herrat Heino ja Moberg käytännössä koskemattomia, eli valitsevat itse itsensä? Kuulostaa aika uskomattomalta. Uskoisin, että IFK:n intressiryhmiä (mm. sponsorit) lähellä olevat tahot voisivat tämän saada aikaan.

5. (Ennenaikainen) eläke
- Myöskin liike-elämässä usein käytettty tapa/veruke- tosin käytetään ainaostaan ns. rivimiehiä vähennettäessä. Onko hallituksessa eläkeikää? Olisiko tämä mahdollista esim. jo vuonna 2015?


6. Sama organisaatio-uusi ilme
Potentiaalinen vaihtoehto, variaatioina esim pelkästään TJ:n vaihtuminen, uusi vakanssi UTJ:lle, jne. Kelpaisi meikäläiselle, jos tuottaisi tuloksia. Veikkaan/toivon, että IFK:ssa pohditaan tällä hetkellä tätä vaihtoehtoa. Pelkään, että ei tuottaisi ainakaan pidemmällä aikavälillä haluttua tulosta (IFK takaisin sinne minne kuuluukin- huipulle, ja pysyvästi)


Onks muita vaihtoehtoja?
 

muropakkaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärde kirjoitti:
. Mikäli aiemmin tänään kuullut jutut osuvat kohdalleen, olen taipuvainen samalle linjalle. Enää ei pinna kestä, raja tulee vastaan.

Olisi mielenkiintoista kuulla mitä nämä Pärden kuulemat jutut ovat. En kyllä keksi mikä voisi nykytilannetta enää huonontaa. Ollaan jo niin pohjalla, ettei alemmaksi pääse.
Paitsi tietenkin, jos Penan tarjoukset on hylätty, rahat on loppu, ketään ei ole tulossa ja näillä mennään? Tai Salmelainen lähteekin NHL:ään? Siinähän sitä ois taas pohdittavaa ja ihmeteltävää!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Flancke kirjoitti:
ALLEKIRJOITAN - äijät vaihtoon!

Allekirjoitan myös minä!
Ainoa vittumainen juttu tässä vaan on, etteivät nuo Herrat Moberg&Heino suostu myymään, vaikka ostajia olisi viime aikoina ollut aina ulkomaita myöten. Ja tässä tulee esimerkki, ettei kukaan luule, että lämpimikseni höpötän: Mr. J.Martin/Florida olisi halunnut ostaa koko höskän. Ei myyty.
Minullakin on, Johanneksen tapaan, melkoinen 'työrupeama' takana Nordenskiöldinkadulla ja kyllä nyt on tullut aika lennättää Kariniemen/Saarioisten tuotteet kentälle. Antakaamme mennä!
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Apassi kirjoitti:
En halua puolustella Mobergia, Heinoa, Penttiä tai Tuohimaata, mutta kyllä joukkueen takana täytyy olla IFK taustaista porukkaa.

Juu ei puolustella.
terveisin Stubb, Rantasila, Riihiranta, Järn, Hagman, Murto mm.
 

Punainen Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaihtoon vaan

Kannatan, äijät vaihtoon!

Oma "urani" hallilla on alkanut mestaruusvuonna -83, jolloin olin 9-vuotias.
Olen uskollisesti käynyt peleissä jokaikinen vuosi ja ymmärrän että on parempia ja huonompia aikoja, mutta...
HIFK:n "saavutukset" viimeisten 15-vuoden ajalta ovat uskomattoman huonot jos otetaan huomioon että 1) omistetaan Suomen paras lätkäbrändi 2) parhaat ja lojaalisimmat fanit 3) vuodesta toiseen yksi suurimmista budjeteista 4) sponsorit jotka vuodesta toiseen pumppaavat rahaa ilman vastinetta.
Listaa voisi varmasti jatkaa vaikka kuinka pitkälle.

Kyllä tässä alkaa väkisin tulla mieleen että meitä faneja kustaan silmään oikein kunnolla!

Nyt alkaa ensimmäistä kertaa olla mitta täynnä, näillä resursseilla PITÄÄ pystyä paljon parempaan, tappelemaan kannusta joka vuosi tai ainakin useammin kuin 15 vuoden välein.

Moberg, Heino, Tuohimaa ja myös sir Pentti, olkaa miehiä, kantakaa vastuunne ja väistykää!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku korjatkoon jos olen väärässä mutta mielestäni Pena on yhdessä asiassa onnistunut erinomaisesti eli varainhankinnassa. En muista lehteä (Kauppalehti?), mutta eniten sponsorieuroja tälle kaudelle liigaseuroista oli kerännyt IFK, mitä ei voi pitää huonona asiana ottaen koventuneen kilpailun huomioon. Siksi näkisin viikset, purkan ja mulletin edelleen mielelläni HIFK:ssa niin että toimenkuva ja työnjako olisivat samalla tavalla järjestettyjä kuin 96-99: TJ: Pena ja UTJ se kuuluisa XXX.

Mitä tulee otsikossa mainittuihin muihin henkilöihin, olen kyllä ketjun avaajan kanssa samaa mieltä. IFK:n suhteen aina optimistinen ja lojaali, mutta joskus harvoin -niinkuin nyt- usko pahasti koetuksella...
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johannes kirjoitti:
Olisikohan HIFK:ssa oikeasti muutoksen aika.
Kyllä vain, allekirjoitan.

Johannes kirjoitti:
Nyt on oikeasti protestien aika. Olen käynyt HIFK:n peleissä 35-vuotta ja nyt touhu on ekan kerran aivan kusetusta lippujen hintoihin verrattuna. Äijäkerho häipykää tuhoamasta HIFK:n jääkiekkojoukkue. Vaarit siirtykää eläkkeelle.
Pitänee kysyä alkuperäiseltä broilerinheittäjältä löytyisikö intoa vielä toiseenkin viskaukseen. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös