Tapio Rautalapio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves Tampere
Penachat
- Voi vittu.
- No?
- Vittuttaa tää odottelu.
- No eikö ne kohta tuu...
- Mihinkä vittuun ne on voinu jäädä?
- No tuskin nyt sinne...
- Äläs sano... siellä ne kuule räplää toisiaan paraikaa.
- Niin... eikö ne kehunu jotain, että olivat aamupalastaneet toistensa vatsoilta?
- No eikö me sitten muka...?
- No ei kyllä...
- Kuka vittu se sitten oli?!
- Jos mä sammutan auton niin ne tulee heti.
- Ei se nyt vielä mitään, mutta appajee, jos tupakin syttyttät, niin ne rymyää paikalle välittömästi.
- Pitäskö koittaa...
- Moi.
- No moi vaan, saatana! Missä helvetissä te viivyitte?
- Sori. Vähän kesti, muttaku...
- "Muttaku". Mikä vittu siinä voi olla, että naisilla menee siihen vartti, mihin miehillä menee minuutti. Mä oon aina sanonu, että jos miehet vois tulla raskaaks, niin siihen ei menis ku korkeintaa kolme kuukautta.
- Mennäänkö?
- Joo, joo. Mä poltan tän ensin.
- Mitä sä nyt muuten oot alkanu polttaan?
- Vihreetä Marlboroa.
- Joo, mutta mä meinaan, että miks?
- No, etkö sä sitten muka halua syöpää?
- En. Sä varmaan ootkin sitten kaunis näky, kun pitää amputoida alaleuka jonkun suusyövän takia.
- Joo, mutta kun saa yskääkin sellaisen syvän seksikkään sävyn ja sellasen mystisen savuverhon ympärilleen...
- Mihin me nyt ollaan menossa?
- Kauppaan.
- Ja meidän pitää käydä siellä Alkossa. Kerroinko missä tilanteessa multa tultiin viime viikolla kysyyn papereita?
- Et. Mä arvaan. Olit ostamas kalijaa.
- No kun en. Pelasin mummorullaa.
- Heh, ei vittu...
- Joo vittu. Joku äijä tuli siihen sillain tosi virallisena, että "olisko pojalla näyttää henkkareita?" Arvaa tuliko pikkusen nopeempaa paperit takasin.
- No aivan varmasti. Jätkähän on 24.
- Mitä me nyt sitten otetaan?
- Absinttia. Vai?
- No kai sitten. Siitä menee kyllä niin jumalauta sekasin, että ei mitään rotia.
- Niin. Viimeks kun juotiin absinttia, niin yritettiin ostaa sen yhden ravintelin kondomiautomaatti tyhjäks.
- Ai niin. Jätkä kävi vielä vaihtaan kympin kolikoiks, mutta eihän ne sieltä mihinkään loppunu. Niitä muuten löytyy vieläkin joka vitun lävestä.
- Ja papereita?
- Tosa.
- Ei sulla oo vielä ikää. Pitää olla kakskymmentä, että saa näitä väkevämpiä.
- No ei siinä mitään. Kaveri ottaa sen sitte.
- En mä myy tätä kyllä sullekaan, nyt kun mä tiedän, että sä annat tän tolle.
- No mitvit?
- Nii, että en mä voi myydä.
- No mikä helvetti siinä nyt sitten muka on ongelmana? Ei kai se nyt sua kosketa kuka sen juo?
- Kyllä se nyt vähän koskettaa...
- Nyt mua rupes sitten vituttaan. Mä juon sitten yksin koko saatanan pullon ja kuolen. Sulleko mä tuun kummitteleen, HÄH?!
- No okei, okei.
- No niin, sitähän minäkin.
--------------
- Voi vittu.
- No?
- Vittuttaa tää odottelu.
- No eikö ne kohta tuu...
- Mihinkä vittuun ne on voinu jäädä?
- No tuskin nyt sinne...
- Äläs sano... siellä ne kuule räplää toisiaan paraikaa.
- Niin... eikö ne kehunu jotain, että olivat aamupalastaneet toistensa vatsoilta?
- No eikö me sitten muka...?
- No ei kyllä...
- Kuka vittu se sitten oli?!
- Jos mä sammutan auton niin ne tulee heti.
- Ei se nyt vielä mitään, mutta appajee, jos tupakin syttyttät, niin ne rymyää paikalle välittömästi.
- Pitäskö koittaa...
- Moi.
- No moi vaan, saatana! Missä helvetissä te viivyitte?
- Sori. Vähän kesti, muttaku...
- "Muttaku". Mikä vittu siinä voi olla, että naisilla menee siihen vartti, mihin miehillä menee minuutti. Mä oon aina sanonu, että jos miehet vois tulla raskaaks, niin siihen ei menis ku korkeintaa kolme kuukautta.
- Mennäänkö?
- Joo, joo. Mä poltan tän ensin.
- Mitä sä nyt muuten oot alkanu polttaan?
- Vihreetä Marlboroa.
- Joo, mutta mä meinaan, että miks?
- No, etkö sä sitten muka halua syöpää?
- En. Sä varmaan ootkin sitten kaunis näky, kun pitää amputoida alaleuka jonkun suusyövän takia.
- Joo, mutta kun saa yskääkin sellaisen syvän seksikkään sävyn ja sellasen mystisen savuverhon ympärilleen...
- Mihin me nyt ollaan menossa?
- Kauppaan.
- Ja meidän pitää käydä siellä Alkossa. Kerroinko missä tilanteessa multa tultiin viime viikolla kysyyn papereita?
- Et. Mä arvaan. Olit ostamas kalijaa.
- No kun en. Pelasin mummorullaa.
- Heh, ei vittu...
- Joo vittu. Joku äijä tuli siihen sillain tosi virallisena, että "olisko pojalla näyttää henkkareita?" Arvaa tuliko pikkusen nopeempaa paperit takasin.
- No aivan varmasti. Jätkähän on 24.
- Mitä me nyt sitten otetaan?
- Absinttia. Vai?
- No kai sitten. Siitä menee kyllä niin jumalauta sekasin, että ei mitään rotia.
- Niin. Viimeks kun juotiin absinttia, niin yritettiin ostaa sen yhden ravintelin kondomiautomaatti tyhjäks.
- Ai niin. Jätkä kävi vielä vaihtaan kympin kolikoiks, mutta eihän ne sieltä mihinkään loppunu. Niitä muuten löytyy vieläkin joka vitun lävestä.
- Ja papereita?
- Tosa.
- Ei sulla oo vielä ikää. Pitää olla kakskymmentä, että saa näitä väkevämpiä.
- No ei siinä mitään. Kaveri ottaa sen sitte.
- En mä myy tätä kyllä sullekaan, nyt kun mä tiedän, että sä annat tän tolle.
- No mitvit?
- Nii, että en mä voi myydä.
- No mikä helvetti siinä nyt sitten muka on ongelmana? Ei kai se nyt sua kosketa kuka sen juo?
- Kyllä se nyt vähän koskettaa...
- Nyt mua rupes sitten vituttaan. Mä juon sitten yksin koko saatanan pullon ja kuolen. Sulleko mä tuun kummitteleen, HÄH?!
- No okei, okei.
- No niin, sitähän minäkin.
--------------
Viimeksi muokattu: