P.S. Tämä Sane-keskustelu tuntuu luoneen sen asetelman, että minä olen napit vastakkain Toni85:n kanssa. Se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Tässä riitelevät asiat enemmän kuin ihmiset. Toivottavasti, että Toni85 ota näitä mitenkään pahalla.
Joo, ei tässä mitään. Minusta on mukavaa keskustella asioista, kun molemmat osapuolet ottavat asian oikealla tavalla, ja kukaan ei vedä herneitä nenään.
Kyllä minäkin tiedostan hyvinkin, että Sanen on luultavasti aika siirtyä katsomon puolelle tämän kauden jälkeen, sillä virheitä tulee yksinkertaisesti liikaa. Itse olen vakaasti sitä mieltä (ylläri), että oikea vaihtoehto noista on ykkönen. Sane tuo joukkueeseen niin paljon muutakin, kuin mitä kaukalossa nähdään, tai ainakin mitä tavallinen tallaaja näkee. Näitä asioita ovat pisteet, muut onnistumiset, mokat, liike jne. Kuten olen jo monesti sanonut, Sane on jengistä ainoa pelaaja, joka iskee vastustajaa j-o-k-a kerta, kun Iiroa isketään näpeille tai ollaan edes tulossa iskemään. Uskoisin, että Iiro arvostaa tätä lähestulkoon enemmän kuin mitään muuta, mitä pakit yleensä tekevät kaukalossa. Sitten kun mietitään vielä, että Sane oli meidän "varakoutsi", vaikka Tore taisikin vetää ainakin osan treeneistä, päästään siihen johtopäätökseen, että Sane on periaatteessa pelaajavalmentaja. Veikkaisin vielä, että hän on aika kova sana henkisellä puolella, eli kun jengillä menee huonosti, hän luo henkeä ja kun jengi leijuu, hän palauttaa kaverit ruotuun.
Mitään suurempaa faktaa minulla ei ole esittää muutamista kirjoittamistani asioista, ainoastaan oma "pelisilmäni" kertoo tästä.
Virheitä sattui eilen kaikille pakeille, mutta tuo Sanen tilanne on vaan sellainen, että kiekko pitää pystyä toimittamaan viivan yli joka he....tin kerta, eikä luovuttaa vastustajalle........
Mitä tulee tähän, niin saman saa sanoa eilisen perusteella myös Korpikarille, Karalahdelle ja Varakkaalle. Nämä herrat syyllistyivät samankaltaisiin mokiin, mutta niistä ei rankaistu maalin muodossa.