aatelisode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Ainoa tapa välttää pelikielto tästä on toivoa, että Raha-Sampo näkee Benin kärsineen "rangaistuksensa" tässä pelissä kun lensi ulos.
Toivotaan parasta. Itse olen elänyt siinä luulossa, että jos käsittelyyn menee niin kakkua tulee. Toivottavasti olen väärässä.
Ben Bloodin kohdalla toki tarvitaan melkoista Matlockia, jos jälkiseuraamuksilta halutaan välttyä - niin tarkkaan on kaveri Sampolla jyvälle asetettuna.
Tuhkanen tuskin on pelaamassa, kun sekin piti myydä Bluesiin, eli kohta loppuu pakit kesken myös Peliitoilta. Onhan tää aika surullista, että pelaajia myydään ja ketään ei sitteb tilalle oteta korvaamaan ja vielä kun pitäisi tärkeistä pisteistä taistella.
Ei kyllä kummoinen pelisuoritus ole tulossa KalPaa tai Tapparaa vastaan, jos Blood, Lassen ja Leimu on ulkona pakistosta. Blood todennäköisesti pelikiellossa, Lassen Tanskan maajoukkueen mukana ja Leimun veikkaan loukkaantuneen HPK pelissä. Pakisto varmaan olisi jotakuinkin niinkin upea kuin:
Latvala - Manelius
Pietilä - Hurri
Tuhkanen - Rukajärvi/Silfver
Eliteprospectin mukaan Tuhkanen jo pelannut 5 ottelua siellä, niin ajattelin että vuokraa on jatkettu.Tuhkanen lainattiin Bluesiin 3 ottelun ajaksi.
Eliteprospectin mukaan Tuhkanen jo pelannut 5 ottelua siellä, niin ajattelin että vuokraa on jatkettu.
Nurminen haluaa pakistoonsa isoja pakkeja, tai vaihtoehtoisesti pakkeja jotka pelaavat "isosti". Siinä on puhtaasti syy, miksi Joonas Hurri esimerkiksi on mennyt Tuhkasen ohi. Tuhkanen pelaa valtaosan pelistä kananmunat kainaloissa. Niin kauaa sitä luottoa ei tule, ennenkuin ne kananmunat häviävät.
Siitä olen samaa mieltä ylläolevien kanssa, että Rukajärvellä ei pitäisi olla asiaa liigapeleihin. Hän ei ole tuonut mitään.
Mä tästä kävin aika voimakasta keskustelua jonkun kanssa viime kauden jälkeen, kun sanoin, että Tuhkanen ei tule mahtumaan Pelicansin pelaavaan kuusikkoon. Valmentajat näkyy olevan samoilla linjoilla, kun ohi ajavat kolme pakkia Mestiksestä ja yksi lupaava Sopanen.
Nurminen haluaa pakistoonsa isoja pakkeja, tai vaihtoehtoisesti pakkeja jotka pelaavat "isosti". Siinä on puhtaasti syy, miksi Joonas Hurri esimerkiksi on mennyt Tuhkasen ohi. Tuhkanen pelaa valtaosan pelistä kananmunat kainaloissa. Niin kauaa sitä luottoa ei tule, ennenkuin ne kananmunat häviävät.
Siitä olen samaa mieltä ylläolevien kanssa, että Rukajärvellä ei pitäisi olla asiaa liigapeleihin. Hän ei ole tuonut mitään.
Olen samaa mieltä, en ymmärrä noita valmennuksen (h)ajatelmia minäkään. Kummastuttaa tuollainen toiminta. Siirtoraja tulee vastaan 15.2. klo 23:59.Ei vissii valmennusta ja toimistoa kiinnosta suorat pleijarit? Käsittämätöntä, että mielummin peluutetaan hyökkääjää puolustajana, kuin hommataan leveyttä rosterii puolustajan muodossa. En jaksa nyt katsoa, mutta millon se siirtoraja menee kiinni?
No näinpä juuri. Nämä välilevyhommathan (jos nyt on siitä kyse Leimulla) ei oikeastaan parane muutakuin ajan kanssa ja hiljalleen. Pirun kipeä se on, ja kipu siinä haittaa tekemistä. Tietenkin leikkaus olisi vaihtoehto, mutta sitten Leimun kausi olisi paketissa todennäköisesti. Kyljestä puhuttiin etlarin jutussa mutta uskoo ken tahtoo, varsinkin kun loukkaantuminen tuli, kun Leimu taklattiin selkä edellä laitaan.Olisi kyllä ihan järkevääkin panostaa jonkinlainen määrä euroja puolustajaan koska playoffeihinkin ollaan kovaa vauhtia menossa. Tarvetta ei yhtään myöskään vähennä se että Leimulla ilmeisesti sama vanha vaiva jonka tähden oli sivussa aiemmin iskostui uudelleen hämeenlinnassa..