Ei ole edes ansaittu. Vittu, jos Joensuu lopettaa tähän.Ei tällä tasolla pitäisi päästäkkään poffeihin.
Niin.. ei tässä nyt kyllä paljon tee mieli tanssia pöydillä. Mutta koska itsekin sen jo totesin/hyväksyin, että jos ei pata tästä tilanteesta itseään kympinsakkiin saa niin sitten jäädään ansaitusti ulos. Eli onpahan ainakin tehnyt rauhan itsensä kanssa tuon suhteen, vaikka tällöin puhutaankin flopista ja kauden epäonnistumisesta isossa kuvassaSen saa minkä ansaitsee.
Kuuden pisteen pelit: maaliero 2-8, pisteet 0.
Ei tällä tasolla pitäisi päästäkkään poffeihin.
En ikinä ymmärrä teitä "sopimuksen perujia" kun menee huonosti! Eiköhän irtisanomisaika kuitenkin "velvoita" katsomaan Ässien loput matsit ja ellei sitten pleijarit sitten kiinnosta (vaikka ilman Ässiä) niin mikäs se sellainen jääkiekkofani on?Uskoo horjuu, Katsomo-tilauksen peruminen on todella lähellä. No ehkä ensi kaudella sitten taas juhlitaan
En ikinä ymmärrä teitä "sopimuksen perujia" kun menee huonosti! Eiköhän irtisanomisaika kuitenkin "velvoita" katsomaan Ässien loput matsit ja ellei sitten pleijarit sitten kiinnosta (vaikka ilman Ässiä) niin mikäs se sellainen jääkiekkofani on?
Olen itse nähnyt lähes jokaisen Ässien pelin (mukaanlukien streematut harkkapeli+pitsi) varmasti noin 25 vuotta. Toki joskus meni väkisin radion puolella kun ei ollut muuta vaihtoehtoa mutta kuultu ainakin on (+5v)......Katson kaikki Ässien pelit, olen tehnyt niin jo yli 10v, harva voi sanoa samaa. Tarkoitin vain sitä, että tämä suora tappio horjuttaa uskoa siihen säälipleijaripaikkaan. Tänään olisi ehdottomasti pitänyt saada jotain pisteitä.
Mutta älä sinä huolehdi, tulen katsomaan Ässien kaikki pelit tälläkin kaudella, yhtään ei jää välistä. Sopimuksen voi aina uusia jos tarvetta tulee.
Olen itse nähnyt lähes jokaisen Ässien pelin (mukaanlukien streematut harkkapeli+pitsi) varmasti noin 25 vuotta. Toki joskus meni väkisin radion puolella kun ei ollut muuta vaihtoehtoa mutta kuultu ainakin on (+5v)......
Jep ei ollut tarkoitus naputtaa sinulle....No hieno homma, olet varmasti tosifani mutta älä tule minulle naputtamaan, etten ole tarpeeksi Ässiä seurannut
Ja minun Liigakausi loppuu aina silloin kun Ässien kausi loppuu, saatan katsoa sporttibaarissa jonkun yksittäisen pelin mutta ihan sama kuka mitallit vie.
Jep ei ollut tarkoitus naputtaa sinulle....
Itse vaikka hc Äsdäfani olenkin niin olen myös yleisesti sen verran kova jääkiekon ystävä että kyllä seuraan koko Liigakauden vaikka Pata tippuisikin enkä oikein jaksa baareissa käydä (kotona kalsarikännit ja lätkää mieluimmin)
Tammikuussa ku oli 26 peliä, niin arvioin et Ässät jää ulos jatkopeleistä 79 pisteellä. Uusi visioni lähtee samasta 79 pisteestä, mutta ässät pääsee sääleihin! Tepsi ja KK häviävät kaikki pelinsä, Sport ottaa yhden 2 pisteen voiton ja Ässät voittaa Spåran ja häviää Saipalle jatkoajalla. Tällöin Ässät, Tps ja KK ovat tasapisteissä ja Sport pisteen päässä. Ässillä eniten 3 pisteen voittoja.
Kas näin. Kiitos.
En tiedä onko "poikki" oikea sana. Mutta siis muutoin tämä hyvä kommenttisi liittyy juurikin siihen mitä eilen kirjoitin. Eli kaikkein tärkeintä on se, että sinä olet parhaimmillasi silloin, kun sillä on eniten merkitystä. Ja kun juuri siinä asiassa joukkue/valmennusjohto on epäonnistunut (on syy sitten pelaajien sairastelu, valmennusjohdon kyvyttömyys valmentaa/valmistaa joukkuetta näihin peleihin, tai mikä vain). Ja siksi on tosi vaikea uskoa tuon asian yhtäkkiä korjaantuvan enää tällä kaudella.. mutta saas nähdä..Välikommentti tähän; Ässät ovat kauden tärkeimmillä hetkillä täysin poikki. Okei on ollut flunssaa, mut aiemmilla kausilla muistan nähneeni, edes jonkin muotoisen viimeisen rutistuksen, nyt en. Tasa paksua paskaa miten edemmäs ollaan menty. Joten kyllä siellä valmennuksessa ollaan annettu löysää aivan liikaa. Tumba saa päivittää treeni-ohjelmansa asap.
Vieläkös 3 p voitot toimii tie-breakkerinä? Ässillä on hyvä sauma tässä ainakin Tepsiä vastaan, pieni edge KooKoo, Sport paras.
Tämä. Ne menee jatkoon, jotka sen pelaamalla ansaitsevat. Mutta enemmän viduttaa se, että kukaan ei käytännössä joudu tästä floppaamisesta vastuuseen. Edellisen syväkyykyn jälkeen siitä maksoivat työpaikallaan valmentaja, urheilujohtaja ja jopa seuran tj. Nyt seuran talous ei ole aivan hiiltyneinä raunioina niin ihan välitöntä tarvetta tj:n kenkimiseen ei taida olla. Mutta hallitukseen soisi tuotavan edes vähän osaamista myös urheilun saralta.Niin.. ei tässä nyt kyllä paljon tee mieli tanssia pöydillä. Mutta koska itsekin sen jo totesin/hyväksyin, että jos ei pata tästä tilanteesta itseään kympinsakkiin saa niin sitten jäädään ansaitusti ulos. Eli onpahan ainakin tehnyt rauhan itsensä kanssa tuon suhteen, vaikka tällöin puhutaankin flopista ja kauden epäonnistumisesta isossa kuvassa.