Pelipaita

  • 68 063
  • 257

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Porissa, Helsingissä ja Vaasassa (punaiset), sekä Lappeenrannassa, Raumalla ja Kuopiossa (keltaiset) ei oranssia paitaa pysty käyttämään, kun ei erotu riittävästi kotijoukkueen paidasta.

Ainakin SaiPan ja KalPan keltaisia vastaan Kerho on pelannut oranssilla, joten se onnistunee edelleen. Näyttää itse asiassa todella hienolta! Punaisia en muita kohdatun oransseilla paidoilla.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ainakin SaiPan ja KalPan keltaisia vastaan Kerho on pelannut oranssilla, joten se onnistunee edelleen. Näyttää itse asiassa todella hienolta! Punaisia en muita kohdatun oransseilla paidoilla.

Eri ihmiset näkee varmasti vähän erilailla nämä väriasiat. Mä en nyt muista minkä joukkueen joskus näin Rinkelinmäellä pelaavan keltaisilla paidoilla Kerhon oransseja vastaan, mutta siitä jäi kuitenkin se mieleen, että mun silmät ei ihan 100% teholla erottanut noita koko ajan toisistaan. Eroavat kyllä silloin helposti, kun pannaan ne paikallaan vierekkäin, mutta nopea peli ja silleen.

Mikähän muuten on se taho, joka päättää milloin paidat muistuttaa liikaa toisiaan ja estävät vierasjoukkuetta pelaamasta valitulla paidalla. Onko sellaista tahoa edes vai voisko tämmösen tehdä ihan vittuillakseen? Mennä siis vaikka Poriin tai Helsinkiin pelaamaan oranssilla.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Eri ihmiset näkee varmasti vähän erilailla nämä väriasiat. Mä en nyt muista minkä joukkueen joskus näin Rinkelinmäellä pelaavan keltaisilla paidoilla Kerhon oransseja vastaan, mutta siitä jäi kuitenkin se mieleen, että mun silmät ei ihan 100% teholla erottanut noita koko ajan toisistaan. Eroavat kyllä silloin helposti, kun pannaan ne paikallaan vierekkäin, mutta nopea peli ja silleen.

Omasta mielestäni erottuvat paremmin kuin jos KalPa pelaisi kokomustissa.
HPK:n putki poikki - KalPa rymisteli pisteet - 07.01.2017 - HPK - KalPa - LIIGA - Kuvakoosteet - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toivanen haastattelussa omien sanojensa mukaan jopa yllättyi kysymyksestä oranssista peliasusta vieraspeleissä ja sanoi ettei ole asia tullut kenelläkään mieleen ja otetaan jatkossa puheeksi.
 

Ralph

Jäsen
Kotona pelataan kotipaidalla, vieraissa valkoisella vieraspaidalla. Näin se saisi puolestani mennä jokaisen joukkueen osalta.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ei kyllä minun mielestäni vaan kun ORANSSI on värimme, sillä mennään aina kun on mahdollista.
 

Letang58

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei löytynyt oikein ketjua varusteille, pelipaita liippaa lähimmäksi. Kerhollahan on varustesopimus CCM:n kanssa. Peliä katsoessa ensin pisti silmään Rouhiaisen maila (Bauer Supreme 1S). Kyseessä toki lainapeluri, niin ei varmaan ole niin tarkkaa tuo. Mutta sitten silmään osui myös Leinon luistimet (Bauer Vapor 1X). Pakko oli keskittyä niihin, niin siellähän on aika usealla Bauerin putket. Itse asiassa ehdin muutamat luistimet bongata loppuerästä, ja kaikki näistä oli Bauerin luistimia. Onkohan tietoa, miten noi varustesopparit menee yleensä? Oon ymmärtänyt, että liigassa ainakin kun varustetoimittaja on jokin tietty, niin niillä sitten vedetään (poikkeuksena ehkä näkymättömissä olevat, kyynärit, polkkeet, harttarit).
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Ei löytynyt oikein ketjua varusteille, pelipaita liippaa lähimmäksi. Kerhollahan on varustesopimus CCM:n kanssa. Peliä katsoessa ensin pisti silmään Rouhiaisen maila (Bauer Supreme 1S). Kyseessä toki lainapeluri, niin ei varmaan ole niin tarkkaa tuo. Mutta sitten silmään osui myös Leinon luistimet (Bauer Vapor 1X). Pakko oli keskittyä niihin, niin siellähän on aika usealla Bauerin putket. Itse asiassa ehdin muutamat luistimet bongata loppuerästä, ja kaikki näistä oli Bauerin luistimia. Onkohan tietoa, miten noi varustesopparit menee yleensä? Oon ymmärtänyt, että liigassa ainakin kun varustetoimittaja on jokin tietty, niin niillä sitten vedetään (poikkeuksena ehkä näkymättömissä olevat, kyynärit, polkkeet, harttarit).
Sen verran vain kommentoin, että ainakin jotkut pelaajat saa valita luistimensa itse. On jopa soppariinkin tällaisia pykäliä kirjoitettu...
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen verran vain kommentoin, että ainakin jotkut pelaajat saa valita luistimensa itse. On jopa soppariinkin tällaisia pykäliä kirjoitettu...
Jep. Ei taida kun muutamalla kerhon jätkällä olla CCM:n luistimet. Varusteissa ja nimenomaan luistimissa istuvuus on tärkeää, kaikkien merkkien luikkarit ei myöskään kaikille sovi. Ja Bauer on aina Bauer.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Taitaapi tuo varustesoppari olla lähinnä kepit + hanskat + housut + kypärä joissa CCM/ RBK- kerholla taitaa olla edustettuna. Luistimiin ei pystytä rajaamaan sillä valmistajien välillä on selkeitä eroja. Samoin kaikki ns. piiloon jäävät kamat ovat vapaata riistaa.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaapi tuo varustesoppari olla lähinnä kepit + hanskat + housut + kypärä joissa CCM/ RBK- kerholla taitaa olla edustettuna. Luistimiin ei pystytä rajaamaan sillä valmistajien välillä on selkeitä eroja. Samoin kaikki ns. piiloon jäävät kamat ovat vapaata riistaa.
No noinhan se on.
Huomiona se, että tarkkasilmäiset ovat varmasti huomanneet että Miro Karjalainen pelaa Bauerin housuilla, toki merkki on koitettu vetää tussilla piiloon. Myös Shane O'Brien taisteli viimekaudella Bauerin housuilla.
Tärkeitä juttuja...
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No noinhan se on.
Huomiona se, että tarkkasilmäiset ovat varmasti huomanneet että Miro Karjalainen pelaa Bauerin housuilla, toki merkki on koitettu vetää tussilla piiloon. Myös Shane O'Brien taisteli viimekaudella Bauerin housuilla.
Tärkeitä juttuja...
Ihan normaalia juttua. Sillon kun Blues pelasi vielä liigaa ja CCM/Reebok oli sponssina niin monilla pelaajilla oli housujen päällä jotkin ulkohousut missä väri oli tietysti Bluesin sininen ja housunkuorissa saattoi olla ccm ja blues logot brodeerattuna. Alta kuitenkin paistoi osalta eriväriset ja luultavasti eri valmistajan housut.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Onko Kerholla tulevan Suomi100-juhlan kunniaksi tulossa uutta sini-valko-oranssia pelipaitaa? Vai vedetäänkö harkkapaidoilla?
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon Suomi100 juhlapelissä tuskin muuta on kuin Petro vetämässä Finlandiaa.

Mutta ei kai sekään sitä saa vedellä katsomossa, tai muuten näkösällä, kun ei kaljaakaan saa vetää katsomossa? Vai saisko näin ison juhlan kunniaksi? Olisihan se kyllä komeeta, kun Petro vetäisi huikkaa Suomi100 etiketillisestä 1,75 litran lekasta! Josko sen läpätkin paranisi tuosta?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mutta ei kai sekään sitä saa vedellä katsomossa, tai muuten näkösällä, kun ei kaljaakaan saa vetää katsomossa? Vai saisko näin ison juhlan kunniaksi? Olisihan se kyllä komeeta, kun Petro vetäisi huikkaa Suomi100 etiketillisestä 1,75 litran lekasta! Josko sen läpätkin paranisi tuosta?
Tästä koppi ja ideat kehiin toimistolle. Ei ainakaan voi huonommaksi tuo show enää mennä.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Harmi kun näitä kollektiivisia tilaisuuksia ei osata/haluta/ymmärretä hyödyntää. Tuossa olisi kyllä ollut seuran fanituotevastaavalla mahdollisuus kerätä seuralle hyvää mediäpöhinää ja samalla tienata omia palkkarahoja. Aika uniikeista muistoesineistä olisi myös ollut kyse.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Aika uniikeista muistoesineistä olisi myös ollut kyse.
Joo. Olishan noita paitoja voinut jossain tilaisuudessa tai verkkokaupassa huutokaupata.

Tepsillä oli juhlapaita ja ainakin Ilves ja SaiPa ovat jo julkaisseet juhlapaitansa vastaavaa peliä varten. Onkohan Kerhon lisäksi monta joukkuetta, jotka menevät ilman juhlapaitaa?
 

Lilleman

Jäsen
Meidän toimistolla on sen sortin puuhastelua, että ei tämmöistä erikoispaitaa edes varmasti ole ajateltu. Mitä sitä nyt töitä tämmösen eteen tehdä kun on pari vuotta sit vaihdettu näihin nykyisiin paitoihin, joilla voidaankin seuraavat 10 vuotta pelailla.
Ihan oikeesti harmittaa niin paljon, että menin ostamaan Ilveksen tänään julkaiseman Suomi100-hupparin, hinnalla 100 euroa. Olisihan se toki ollut kiva Kerhoa tukea.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voiko nyt ihan oikeesti olla niin ettei juhlapaitaa huomiseksi ole?
Toivottavasti meillä on väärää tietoa ja Kerho yllättää huomenna.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Helvetti mitä amatöörien puuhastelua. Markkinointiälyä tuolta ei kyllä tunnu löytyvän keneltäkään, mennään taas siitä mistä aita on Natalin Suomi100 pelissä. Ruokailu vain pystyyn ja se on siinä.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 2.36
  • 3.50
  • 2.84
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös