pelipaidoista kyssäri!

  • 1 247
  • 6

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Olen tässä jonkin aikaa huvikseni zoomaillut paitojen niska puolelle pelejä katsellessani. Sunnuntaina huomasin että Devilsin paidassa koho brodeeraus oli vaihtunut CCM:ksi sitten viime telkkapelin.

Tämä ei siis ole mikään elämän ja kuoleman asia, eikä näköharha. Tarkistin asian nauhoittamastani edellis pelistä.

Eli onko kyseessä vain mainos, joka ei viittaa lainkaan paidan tekijään? Sillä tuskin joukkueet kesken kauden vaihtavat paitojen toimittajia!

LETS GO DEVILS
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Öh?

Ja minä olen aina luullut, että Koho ei tee paitoja NHL:n lainkaan. CCM:llä taitaa nykyisin olla taas monopoli, välillä mukana oli Starteria, Nikeä ja Baueria.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
kyllä Koho on mukana vahvastikin. Ainakin semmoinen pikkuseura kuin Montreal Canadiens käyttää kyseisen lafkan paitoja samoin Canucks. Onkohan Koho valtaamassa Niken asemaa myös Suomessa....


Cheers,

St. Pat
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
koho

joo kyllähän se koho niitä tekee, mutta ihmetyttää tuo kesken kauden vaihto, niin kuin Devilsillä.

Pitäiskö soitella forssaan ja kysellä josko sais halvalla;);)
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
nyt selvis

se on siis niin että kotijoukkueella on aina CCM paita ja vieras joukkueella Koho. Aika yllättävää, mutta näin ainakin Canes-Devs sarjassa. Mutta miksi?
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Paidat

Tilanne on muistaakseni sellainen, että CCM valmistaa joukkueiden kotipaidat ja Koho vieras ja ns. alternate-paidat.. näin saadaan taas vähän lisää kakkua NHL:n säkkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös