Valkoinen lippupaita on aivan käsittämättömän upea ilmestys! Olen todella, todella ihmeissäni, miten moni sen on tällä palstalla tyrmännyt.
Valkoinen Suomen paita on helposti yksi siisteimmistä ikinä!
Ostoon. Muutkin tykkäsivät :)
Top 5 2014 Olympic hockey jerseys: Fine Finnish | Post-to-Post
Voisitko laittaa linkkiä?Kyllähän tuo on hieno paita ja tilaukseen lähti Stoccan nettikaupasta, jossa se oli vielä tarjouksessa. Seinälle menee.
Voisitko laittaa linkkiä?
Toteutus ei ole ollut oikein onnistunut. Nuo kuviothan eivät ole kaikilla samat, vaan Kanadalla on vaahteranlehdet, USA:lla tähdet, Ruotsilla viikinkilaivat ja Suomella vaakunaleijonat.En tiedä olenko ainoa jota häiritsee muutamissa paidoissa kauluksen ympärillä olevat muovisen oloiset kuviot?
Esimerkkinä vaikkapa USA
Ei pelipaidoista, vaan maskeista.
Ainakin minua ihmetyttää hieman, miten mm. Ruotsin parhaiten pukeutuvaksi mieheksi valitun Henrik Lundqvistin maskissa on jotain kimaltelevaa glitteriä ja neonsinisiä/vaaleanpunaisia (?) kruunuja? Siis mitä helvettiä?
Oletpas rohkea kaveri. Löytyykö sieltä Konala Cartellin fanikamaa myös :DMinä päätin olla rohkea ja kokeilla ihan omatoimisesti:
- Kirjoitin selaimen osoiteriville "www.stockmann.com"
- kirjoitin auenneen sivun ylälaidan hakukenttään "suomi pelipaita"
- valitsin avautuneista hakutuloksista Suomen pelipaidan
Vaaleanpunaista ei kyllä näy - eikä taida neonsinistäkään pl. salamat, mutta kummatkin finaalimaskit olivat David Gunnarsonin aka. Daveartin käsialaa.
...Noi hologrammit ja noi minilogot (joita on kuvassa mm. kummassakin otsakuvioinnin sisässä) on nyt tämän Daveartin viimeisimmät ideat ja niitähän on sitten työnnettävä joka paikkaan.
Lehtosen sekä eräiden muiden veräjänvartijoiden (mm. Antti Raannan) maskien "hovimaalarina" toimii ex-maalivahti Joni "Bona" Hallikainen.Tykkäsin valkoisesta Suomi-paidasta. Maskeista kun puhutaan, niin Lehtosen maskin tekijällä, joku finski, on mun mielestäni ajatusta töissään ja lisäksi muutenkin tyylikkäitä toteutuksia, olkoonkin ettei Lehtosen tämänkertainen maski ole suosikkini.