Hauskana juttuna se, että nämäkin vihreät sikapaidatkin olivat heittämällä yhdet liigan tyylikkäimmistä. Suurin osa jengeistä kehtaa pelata matsista ja kaudesta toiseen koomisilla tilkkutäkkipaidoilla, joten näiden vihreiden paitojen arvostelu on vain ja ainoastaan typerää. Uskon, että Blegi voisi myydä nämä nyt jollekin toiselle liigajengille hyvään hintaan nostamaan joukkueen arvostusta, Kärpät, Kalpa, anyone?
Mielipideasioitahan nämä, mutta minusta Bluesin eilinen tempaus vei perustan kaikilta niiltä kommenteilta, joissa seurajohto perustelee paitojensa vähäistä mainosmäärää sillä, että he haluavat pelaajien kunnioittavan peliasua ja Bluesin logoa. Uskon olevani oikeassa, kun sanon, että pelaaminen Kärpät-nimisessä joukkueessa merkitsee pelaajalle paljon enemmän kuin mainokseton peliasu.
Milloin ja missä Bluesin seurajohto on kommentoinut mainosten vähäistä mainosmäärää? Näin on varmaan tapahtunut, mutta multa on mennyt ohi vaikka seuran tiedottamista aktiivisesti seuraankin.
Minulle Bluesin myyntijohtaja on sanonut että rahaa tulee saman verran riippumatta siitä onko paidassa kolme vai kolmetoista mainosta. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta tämä oli hänen perustelunsa minulle. Olin kyllä tähän vastaukseen tyytyväinen.
Olen varma ettei seura olisi tähän possupaitatempaukseen ryhtynyt, ellei olisi ollut ihan pakko. Itsestänikin tuntuu todella pahalta. Mielestäni tämä on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin että pelaajien palkat jäävät rästiin tai että seura menee konkurssiin (toki kumpikin voi siltikin olla edessä). Tästä perspektiivistä pidän paidan julkista kauhistelua lähinnä vahingoniloisena ilkkumisena.
Blues pelaa tänään uusissa vihreissä pelipaidoissa. Linkki Bluesin Facebook sivulle!
Ei kyllä sekin oli BluesJa vähän aikaa sitten vittuiltiin, että Jokerit muutetaan Angry Birds Helsingiksi yms. Kuinkas sitten...
13.2.2015 Ässät pelaa Porin Karhujen peliasussa kunnioittaen 50 vuoden takaista Karhujen Suomen Mestaruutta. Linkki Ässien sivuille kuvaan peliasusta.
Jostain luin, että näin aiotaan tehdä. RU:n musta paita oli ihan hieno.Jännä nähdä, että tehdäänkö parin vuoden päästä sama kunnianosoitus myös Rosenlewin Urheilijat-38:n paidoille, kun tulee tasavuosia täyteen heidän mestaruudestaan. Tuo kyllä tuotteena kiinnostaa myös erittäin paljon.
Yksinkertaiset, mutta täynnä historiaa olevat paidat. Minä ainakin pidän! Ässistä on tullut edelläkävijä suomalaisen jääkiekon historian kunnioittamisessa, sillä joukkuehan taisi pelata retropaidoissa jo aikaisemmin tällä kaudella.13.2.2015 Ässät pelaa Porin Karhujen peliasussa kunnioittaen 50 vuoden takaista Karhujen Suomen Mestaruutta. Linkki Ässien sivuille kuvaan peliasusta.
Joo, vähän samaa olen aprikoinut. SaiPa kuitenkin pelaa Hämeenlinnassa mustilla, vaikka heidän keltaisensa on vaaleampi kuin KalPan, eli kauempana kotijoukkueen väreistä.Tämän päivän HPK-KalPa pelissä ihmetyttää jälleen miten keltainen ja oranssi katsotaan riittävän erivärisiksi paidoiksi. Miksei KalPa pelannut mustalla?
Joo, vähän samaa olen aprikoinut. SaiPa kuitenkin pelaa Hämeenlinnassa mustilla, vaikka heidän keltaisensa on vaaleampi kuin KalPan, eli kauempana kotijoukkueen väreistä.
Onko kotkalogo nyt suurempi Sportin paidassa kuin alkukaudella? Omaan silmään ainakin näyttää isommalta.
Laitetaan nyt tähänkin ketjuun, eli Karhujen peliasu illan Ilves-kamppailuun. Aika hieno mielestäni, huomioitavaa se, että löytyy myös matchaavat sukat.
linkki Ässien sivuille, kuvaan asuista:Perjantain peliasu! | Porin Ässät
Onko kotkalogo nyt suurempi Sportin paidassa kuin alkukaudella? Omaan silmään ainakin näyttää isommalta.
Ehkä se on kasvanut 'menestyksen' myötä :P
Jotain virtaviivaistamista nuo pelipaidat kyllä kaipaisivat ensi kaudeksi. Tuo ihme raita olkapäissä on aika divarityyliä. Vaikoinen vieraspaita on hienompi.