Kivahan se on, että näitä retropaitoja vedetään aika ajoin uudestaan esiin joihinkin tilaisuuksiin. Tosin olisi ollut vaikea katsella niitä koko kautta. Kotkapaita kuuluu kuitenkin jo niin lähtemättömästi Sportiin, ettei tuo Vaasan kaupungin vaakunasta vaikutteensa saanut wanha logo oikein riitä.
Kotkasta puheenollen: Tuo uusi maalattu "kotkan pää" -kypärä on jokseenkin HÄMMENTÄVÄ luomus, vaikka sen idean jotenkin ymmärränkin.
Kotkasta puheenollen: Tuo uusi maalattu "kotkan pää" -kypärä on jokseenkin HÄMMENTÄVÄ luomus, vaikka sen idean jotenkin ymmärränkin. Ja hienostihan maalaus on toteutettu, mutta yleensähän kenttäpelaajien kypärät eivät millään tavoin liity logo-juttuihin muuten kuin värimaailmaltaan. Tämähän on vähän sama kuin Ilveksen kypäriin maalattaisiin tupsukorvat :D
Kotkasta puheenollen: Tuo uusi maalattu "kotkan pää" -kypärä on jokseenkin HÄMMENTÄVÄ luomus, vaikka sen idean jotenkin ymmärränkin. Ja hienostihan maalaus on toteutettu, mutta yleensähän kenttäpelaajien kypärät eivät millään tavoin liity logo-juttuihin muuten kuin värimaailmaltaan. Tämähän on vähän sama kuin Ilveksen kypäriin maalattaisiin tupsukorvat :D
Kotkanpoikii ilman siipii... ...tai nokkaa. Symboliikka taitaa kuvastaa ensi kauden Sportia liiankin hyvin. Hienoa toki että on ideoita. Noin muuten ajatukseni ovat tässä asiassa yhteneväiset magnum37:n kanssa.
Vanhat logot edustavat perinteitä, joten en panisi pahakseni vaikka tuota alkuperäistä logoa alettaisiin käyttämään laajemminkin. Onhan moni joukkue palannut niistä muovisista viritelmistään vanhaan logoonsa. Toki kotka on kuulunut Sportin imagoon jo kauan, joten ei siinäkään mitään vikaa ole.
Onhan tuo Tapparan paita nykyään aika ruma omaan makuun. Synkkä tekele. Sininen on liian tumma ja oranssi liian räikeä nykyään. Kirkkaampi sininen ja punaisempi oranssi on se Tappara-asu, joka oli aikoinaan ihan hieno.
Koitin tossa katsoa Kärpät - Tappara matsia. Onpahan taas Oulussa isketty jää täyteen mainoksia ja molempien jengien pelipaidat on ihan hirveitä tilkkutäkkejä. Kun en ole kummankaan jengi fani niin ei tollasta paskaa jaksa katsoa yhtään. Jos liiga ei tee tälle asialle jossain vaiheessa jotain niin kyllä KHL kasvattaa suosiotaan ihan sen takia kun se on visuaalisesti myös parempi vaihtoehto.
Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala sanoi, että nykyinen taloustilanne näkyy myös Lukon yhteistyösopimuksissa. Rauma menetti vast'ikään telakan ja Oulu Nokian, ja eiköhän näiden vaikutuksesta vaikeuksissa ole kymmenet alihankkijat. En tiedä mikä tilanne Oulussa on, mutta oletettavasti siellä ollaan tyytyväisiä, että sponsoreita ylipäätään löytyy. Oulussa ja Raumalla ovat niin jää kuin kotijoukkueen paita täynnä mainoksia, mikä on hyvä merkki. Toinen vaihtoehto olisi kylmästi se, että joko pääsylippujen hinnat olisivat paljon kalliimmat, tai joukkueissa ei olisi kovia nimiä.
Eiköhän SM-liigan johto suostu poistamaan mainoksia, jos yleisö suostuu maksamaan lipuistaan enemmän tai katsomaan Itävallan liigan tasoisia pelaajia. Jos kumpikaan yllä mainituista vaihtoehdoista ei kelpaa, voimme tietysti toivoa, että SM-liigan seurat siirtyvät venäläisoligarkkien ja arabisheikkien omistukseen, jolloin pimeähkö raha pyörittää toimintaa niin vahvasti, ettei mainoksia tarvita lainkaan.