Varmaan joku tuohon haarukkaan osuva varaus on ihan realismia. Osoitti hyviä puolustustaitoja läpi turnauksen ja kovuutta omassa päässä. Ne vahvuudet mitä liigassa on nähty jäivät vähemmälle, vaikka muutama hyvä kiekon ylös tuonti ja hyökkäyksen tukeminen nähtiin viime yönäkin.Miten näette Niemisen tilanteen ensikesän draftin suhteen näiden kisojen jälkeen?Olisiko joku 3-5 kierros realismia vaikka onkin yli-ikäinen ja NHL soppari sitten vuoden päästä?
Toisaalta roolikin taisi olla kakkosparissa ja Pieniniemi sekä Kiviharju saivat suurimmat minuutit ja yv ajan. Itse olen tyytyväinen jos Danny löytää tasapainoa hyökkäyksen ja puolustuksen välille, lisää ilkeyttä omaanpäähän ja uskaltaa yhä pelata vahvuuksillaan kiekon kanssa.Varmaan joku tuohon haarukkaan osuva varaus on ihan realismia. Osoitti hyviä puolustustaitoja läpi turnauksen ja kovuutta omassa päässä. Ne vahvuudet mitä liigassa on nähty jäivät vähemmälle, vaikka muutama hyvä kiekon ylös tuonti ja hyökkäyksen tukeminen nähtiin viime yönäkin.
Nieminen oli mielestöni erittäin hyvä omissa, poikkeuksetta hoiti kaksinkamppailut ja vähän kiperämmätkin tilanteet mallikkaaksi, usein oli omalla toiminnallaan auttamassa omaa joukkuetta kuiville. Ja juuri kuten sanoitkin, vielä kun löytää tasapainon hyökkäys- ja puolustuspelaamisen välille niin tulevaisuus on kirkkaamissa valoissa. On kyllä lahjakas paketti, kaikki edellytykset siihenkin, että tässä voisi olla jopa seuraava "Heiskanen".Toisaalta roolikin taisi olla kakkosparissa ja Pieniniemi sekä Kiviharju saivat suurimmat minuutit ja yv ajan. Itse olen tyytyväinen jos Danny löytää tasapainoa hyökkäyksen ja puolustuksen välille, lisää ilkeyttä omaanpäähän ja uskaltaa yhä pelata vahvuuksillaan kiekon kanssa.
Nieminen pelasi mielestäni erittäin hyvän turnauksen. Vahvaa puolustamista mies vastaan mies-tilanteissa ja rohkeaa kiekon ylöstuontia. Uskon vahvasti, että varaus tulee mutta mikä tulee olemaan kierros, onkin kysymysmerkki. Osunee mihin vain kierroksille 4-7. Kolmannelle kierrokselle en usko, että yltää kun yleensä 1-3 kierroksen varauksiin painottuu ensimmäiset varattavat ikäluokat. Rimpinen pelasi niin vahvat kisat ja näytöt liigasta tuonevat varauksen kierroksille 2-3.Miten näette Niemisen tilanteen ensikesän draftin suhteen näiden kisojen jälkeen?Olisiko joku 3-5 kierros realismia vaikka onkin yli-ikäinen ja NHL soppari sitten vuoden päästä?