Pelikaanit maajoukkueissa

  • 272 912
  • 764

Grealish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naiskiekko
- Koin, että kehittymiseni kannalta on järkevä ratkaisu lähteä tässä vaiheessa vuodeksi OHL:ään. Hyvässä yhteisymmärryksessä käydyt keskustelut niin Pelicansin kuin Wildin kanssa vahvistivat päätöstä. Kaikki tekemiseni tähtää tällä hetkellä siihen, että olisin tulevaisuudessa valmis pelaamaan NHL:ssä, sanoo elokuun lopussa Oshawaan suuntaava Kumpulainen.

OHL-diilin sorvaamisen yhteydessä Kumpulainen ja Pelicans solmivat keskinäisen, kaudet 2024–26 kattavan option. Mahdollisesta NHL-sopimuksesta riippuvainen paluu Pelicans-paitaan saattaa siis olla ajankohtainen ensi kauden jälkeen.

- Olen aina viihtynyt Pelicansissa, ja siksi haluan tulla tänne vielä tulevaisuudessa takaisin, Kumpulainen toteaa.
Pelsussa pelaa, jos Suomeen tulee se on pomminvarma homma. Toki, kun NHL-tulokaslappu tulee todennäköisesti keväällä eteen, niin siitä eteenpäin päätökset tekee Wild. Toisin sanoen, pelaa joko Oshawassa vielä kauden ja siitä AHL, tai Wild näkee parhaaksi kehityspaikaksi kotikaupungin, jolloin pelaa ainakin ensi kauden Lahessa. Molemmat hyviä vaihtoehtoja mielestäni!
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Silanderin taidonnäyte välierä- ja pronssipeliin:
4 alivoimaa, 4 maalia omiin, alivoimaprosentti 0%.
Olihan toi odotettua, millä helvetin meriitelillä ukko on tuolla, tai meillä? Saa mun puolesta lähteä samalla ovenavauksella Hölön kanssa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
TAAS yv maali Tshekeille! On toi Silander kaveri.
 

surfa

Jäsen
Nohnoh.. siellä on kuitenkin junnut pelaamassa. Ei pitäisi tulla yllätyksenä, että siellä voi tapahtua ihan mitä tahansa.

Jos noita haluaa katsella, niin pitää jo lähtiessä varautua siihen, että sieltä voi tulla melkoisia suorituksia saralla jos toisella.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Onnittelut Utuselle! Ansaittu paikka.
Minä kyllä vähän ihmettelin tätä valintaa, mutta ei kai siinä jos ovat nähneet potentiaalin. Tärkeä asiahan tuollainen pelaajalle joten onnittelut.

Itse kun en tuosta leijonahöntsäilystä ole lainkaan kiinnostunut niin klassinen toive niiden suhteen ainoastaan, että eivät tuottaisi lisää pelaajiamme sairastuvalle.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Minä kyllä vähän ihmettelin tätä valintaa, mutta ei kai siinä jos ovat nähneet potentiaalin. Tärkeä asiahan tuollainen pelaajalle joten onnittelut.

Itse kun en tuosta leijonahöntsäilystä ole lainkaan kiinnostunut niin klassinen toive niiden suhteen ainoastaan, että eivät tuottaisi lisää pelaajiamme sairastuvalle.
Itsekin varovaisesti ihmettelen Utusen valintaa tällä hetkellä, kun viime kaudella mies esitti selkeähkösti monipuolisempaa peliä, ollen kiekollisena tätä kautta selkeästi edellä.

Ei tämä tietenkään haittaa ja kuka ties, herättää Utusen keväällä vielä urotekoihinkin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itsekin varovaisesti ihmettelen Utusen valintaa tällä hetkellä, kun viime kaudella mies esitti selkeähkösti monipuolisempaa peliä, ollen kiekollisena tätä kautta selkeästi edellä.

Ei tämä tietenkään haittaa ja kuka ties, herättää Utusen keväällä vielä urotekoihinkin.
Jalonen ei varmastikaan katso vain tätä kautta kun miettii keitä valitsee. Varmasti siinä vaikuttaa mennyt, nykyisyys kuin tulevaisuuskin eikä pelkästään yksi näistä osa-alueista.

Meillä faneilla on taipumus nähdä vain tämä hetki ja tämä kausi kun taas valmentajat miettivät asioita enemmän kokonaisuuden kannalta. Luulen että jos Jalonen olisi jatkanut pidempään Leijonissa niin Utunen olisi tuleva luottopakki sinne.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Jalonen ei varmastikaan katso vain tätä kautta kun miettii keitä valitsee. Varmasti siinä vaikuttaa mennyt, nykyisyys kuin tulevaisuuskin eikä pelkästään yksi näistä osa-alueista.

Meillä faneilla on taipumus nähdä vain tämä hetki ja tämä kausi kun taas valmentajat miettivät asioita enemmän kokonaisuuden kannalta. Luulen että jos Jalonen olisi jatkanut pidempään Leijonissa niin Utunen olisi tuleva luottopakki sinne.
Varmasti näin ja myös huomioitava kunkin kauden vallitseva tilanne. Siltikin, Utunen pelasi omaan silmään viime kaudella selkeästi monipulisemmin ja etenkin kiekollisena oli paremmin esillä. Omasta mielestä olisi ansainnut EHT:n etenkin viime kaudella.

Tänään sitten nähtiin mikä merkitys on itseluottamuksella ja mahdollisesti itse aiheutetuilla paineilla - Utunen maajoukkueeseen ja kas kummaa, heti kaksi kaappia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös