Mä varmaan katoin ihan eri peliä tänään, minun silmiin toi kaveri näyttää just eteen muille miten siel kentällä taistellaan.Niin ja Abba on viimeiset 10 peliä ollut taas se alkukauden pöhöttynyt, laiska ja asennevammainen pelaaja
Millä tavalla? Kiekonmenetyksien jälkeen selän suoristamisilla, vaihtoaitionluukun paiskomisella vai millä? Aloituksissa oli hyvä ja kerran haastoi hyvin leikaten keskelle saaden laukauksen aikaan. 13 peliä maaleitta.Mä varmaan katoin ihan eri peliä tänään, minun silmiin toi kaveri näyttää just eteen muille miten siel kentällä taistellaan.
Samaan asiaan kiinnitin huomiota. Ei ole hetkeen ollut vanha Jesper paikalla.Piitulaisella pakko olla jotain raskasta meneillään, aivan kassalla.
Jukureilla ollut tällä kaudella 6 maalivahtia pelaamassa minuutteja. Lienee Liigan ennätys.En muista milloin viimeksi Jukureilla on ollut maalivahti jäällä, mutta nyt oli.
Nää ei kyl paistanut omiin silmiin. Pitäis varmaan katsoa vaihto vaihdolta läpi koko peli uudestaan, mut eipä sellaiseen ole aikaa. Minusta taisteli joukkueen eteen esimerkillisesti ja oli ehdottomasti yksi vaarallisimmista hyökkäyssuuntaan.Kiekonmenetyksien jälkeen selän suoristamisilla, vaihtoaitionluukun paiskomisella vai millä?
Olin kirjoittamassa tänne et Piitulainen ja Ellis vain varjoja entisestä. Sillon just Ellis teki maalin ja syöttihän se eilen kaks. Mut Pide joko loukkaantunut tai sitten ne sairaat minunuutit kaudella alkaa näkyä, sehän oli muutaman pelin Tammikuussa poissa, olisko vaa niin loppu kroppa. ps. Monnilta hyvä lehdistötilaisuus, pisti silmään et Lumme energia vaihtunu pressi sponssista Groteksiin kesken kaudenSamaan asiaan kiinnitin huomiota. Ei ole hetkeen ollut vanha Jesper paikalla.
Täysin ymmärrettävää, ja jopa yllättävää, että on näin pian takaisin geimeissä.Piitulaisen perheeseen syntyi pari viikkoa sitten toinen lapsi, joten varmasti siinä syy pieneen slumppiin. Voisin kuvitella että kotona on menoa ja melskettä tuon johdosta.
Tästä en voisi olla enempää eri mieltä! Bando on yksi kovimpia pelaajia mitä Mikkelissä on nähty! Satalasissa menee jokaisessa vaihdossa ja on kova laitakamppailuissa ja yleensä vielä voittaa ne! Ainut huono puoli minkä löydän on ajoittaiset liian pitkät vaihdot, jolloin bensa loppuu ja selkä voi suoristua!Millä tavalla? Kiekonmenetyksien jälkeen selän suoristamisilla, vaihtoaitionluukun paiskomisella vai millä? Aloituksissa oli hyvä ja kerran haastoi hyvin leikaten keskelle saaden laukauksen aikaan. 13 peliä maaleitta.
Aloitan viestin offtopicilla toteamalla, että kukas se siellä onkaan pikaisesti tykkäämässä viestistäsi, eikä vastaamassa hänelle eilisiltana esitettyihin kysymyksiin.Tästä en voisi olla enempää eri mieltä! Bando on yksi kovimpia pelaajia mitä Mikkelissä on nähty! Satalasissa menee jokaisessa vaihdossa ja on kova laitakamppailuissa ja yleensä vielä voittaa ne! Ainut huono puoli minkä löydän on ajoittaiset liian pitkät vaihdot, jolloin bensa loppuu ja selkä voi suoristua!
Mä varmaan katoin ihan eri peliä tänään, minun silmiin toi kaveri näyttää just eteen muille miten siel kentällä taistellaan.