OhhohParasta kärppäkohtaamisissa on se, että alkuviikosta saadaan kerrankin kuunnella, kun jossain podcastissa ruoditaan Jukureiden otteita.
@Moderaattorit Vaikka väärin meni, niin ei kai täällä henkilöllisyyksiä saanut arvuutella.Ohhoh
Onko näin (Lätty-Laine edition)
Patrik "Lätty" Laineelle peukkua@Moderaattorit Vaikka väärin meni, niin ei kai täällä henkilöllisyyksiä saanut arvuutella.
Ohhoh onkos noin, (kime timosen äänellä ihmetellen?)@Moderaattorit Vaikka väärin meni, niin ei kai täällä henkilöllisyyksiä saanut arvuutella.
Annetaan kurinpitodelegaation hoitaa työnsä rauhassa.Ohhoh onkos noin, (kime timosen äänellä ihmetellen?)
Leikki seis, kuka muka täällä on noin arvuutellut? Elä jaksa purkaa pahaa oloa.
En minä niistä paljoa kritisoitavaa löydä. Ainut ukko joka jättää jäälle kaiken. Aina.Eikö kukaan kritisoi kapteenin esityksiä ikinä, mitä? Minä pistäisin poppareille.
Nyt ollaan samaa mieltä. Kokko surkein selostaja maikkarilla. Jopa Anteroa ennemmin..Jengihän taistelee! En tiiä kumpi on raskaampaa, olla tos Tapparan toisen erän alun mankelissa, vai kuunnella 2,5h Juho ” Ketterä” Kokkoa.
Ai, en nyt muista mistä lyhyehkölläni palstaurallani oltaisiin vielä eri mieltä hirveästi oltu sen isommin.Nyt ollaan samaa mieltä. Kokko surkein selostaja maikkarilla. Jopa Anteroa ennemmin..
Kävi paskalla tai monnin koirankopissa.Ellis ei ainakaan äsken pelannut omassa kentässään vaan Berardinelli oli siinä. Liekkö Ellis loukkaantunut ja lentänyt todennäköisesti jo Usaan toipumaan :D
Edit: nyt siinä ketjussa pelutettiin Haatasta joten Ellis tippunut pois
Hyvä, että osaa reagoida eikä vaan tyhjää puhetta. Pelaajat kunnioittaa myös itse, jos seurauksia perseilystä tulee.Ellis tullut takasin kolmanteen. Saattoi olla koirankopissa oikeasti. Pelasi sen yhden överi pitkän vaihdon ja monni varmaan RD:ltä oppinsa saaneena saattaa tälläisestä hyvinkin penkittää