Kylkimyyry
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Kuvaako ne uutta Kummelia tuolla vai mikä nyt on homman nimi?
*5-0Ja 4-0. Viimeistään huomenna on pakko tulla uutisia valmentajarintamalta. Ei ole muuta vaihtoehtoa.
Ei enää vituta, hävettää jo..Miten porukka lieventää heimo-vitutusta, itse saunaan painuttava tappion jälkeen ja heitettävä kunnon löylyt, niin edes hetkeksi helpottaa.
Parasta tässä on, että matsi on vasta puolessa välissä.Miten porukka lieventää heimo-vitutusta, itse saunaan painuttava tappion jälkeen ja heitettävä kunnon löylyt, niin edes hetkeksi helpottaa.
Erilaiset juomat, etenkin sellaiset kirkkaan väriset isoissa lasipulloissa auttavat asiaan. Mitä nopeammin pullollinen on juotu, sitä nopeammin vitutuksen unohtaa.Miten porukka lieventää heimo-vitutusta, itse saunaan painuttava tappion jälkeen ja heitettävä kunnon löylyt, niin edes hetkeksi helpottaa.
En varmasti katso miespuolista hanuria, tunnistan tilanteen etukäteen ja vältän katseen siirtymisen. Tänäänkin tunnistin tilanteen Jukureiden kohdalla, mutta silti mukana toiseen erään..ymmärrän kyllä mitä tarkoitat.Tämä ilmiö tunnetaan nimellä persereiän lumous.
Jos olet saunassa ja joku (mies tai nainen) pyllistää siellä esim. lisätäkseen lisää puita tai ottaaksen lisää löylyvettä niin ajattelet siellä lauteilla että perkele en katso kun tuo pyllistää. Persereiän lumous on kuitenkin niin suuri että sinun on pakko katsoa sitä pyllistävää persereikää.
Jukurien kohdalla on kyse täysin samasta asiasta.
Mietin ihan samaa.Toivottavasti tää päättyy 15-0, jos se vaikka sais tuon päävalmentajan vaihtumaan.