Hirvikivääri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mikkelin Jukurit
Korkkia kiinni ja tulta munille Heimo!Kengät heiluu kotikatsomoissa. Katsokaa tätä kenkien riemua. Tervaa ja höyheniä päälle.
Ps. Tästä se lähtee, lähtee!
Pss. Eikä potkuja näy!
Korkkia kiinni ja tulta munille Heimo!Kengät heiluu kotikatsomoissa. Katsokaa tätä kenkien riemua. Tervaa ja höyheniä päälle.
Pss. Eikä potkuja näy!
Juuri tämä mentaliteetti tuntuu olevan koko organisaatiossa. Erittäin valitettavaa. Paskasti menee mutta mitä sitä mitään muutoksia tekemään tai uutta kokeilemaan. Leipä tulee pöytään toistaiseksi ja se riittää kaikille. Ei mulla muuta.Ei tämä aukea enää Tuomaista kenkimällä, eikä valitettavasti myöskään uusia vahvistuksia mukaan ottamalla.
Taustajoukot, uusi organisaatio ja uudet sponsorit on jo valmiinaHard reset ja uutta kohti!
Olin henkilökohtaisesti muutamia viikkoja sitä mieltä, että valmentaja vaihtoon ja pari vahvistusta loukkaantuneiden tilalle.Juuri tämä mentaliteetti tuntuu olevan koko organisaatiossa. Erittäin valitettavaa. Paskasti menee mutta mitä sitä mitään muutoksia tekemään tai uutta kokeilemaan. Leipä tulee pöytään toistaiseksi ja se riittää kaikille. Ei mulla muuta.
Annan sinulle oikeuden olla sitä mieltä. Itse valitettavasti olen erittäin epäluottavainen jos tällä poppoolla mennään peräti karsintoihin saakka.Olin henkilökohtaisesti muutamia viikkoja sitä mieltä, että valmentaja vaihtoon ja pari vahvistusta loukkaantuneiden tilalle.
Mutta..
se juna meni. Ei Jukurit pelaamalla tipu Mestikseen. Siihen luotan.
Ja miksi polttaa olematonta rahaa jos lopputulos kauden osalta on sama.
Viedäänkö useampi pari monoja hallille viestiksiKengät heiluu kotikatsomoissa. Katsokaa tätä kenkien riemua. Tervaa ja höyheniä päälle.
Pss. Eikä potkuja näy!
Jos halutaan Jukureille julkisuutta niin laittakaa keräys pystyyn. ”Tuo vanhat kenkäsi Let’s go arenan pääovien eteen”.Viedäänkö useampi pari monoja hallille viestiksi
Jotain tämä nyt vaatii, tässä paras ehdotus tähän mennessä.Jos halutaan Jukureille julkisuutta niin laittakaa keräys pystyyn. ”Tuo vanhat kenkäsi Let’s go arenan pääovien eteen”.
Kaikilla on vanhoja kenkiä varastoissaan ja näen jo sen kenkävuoren siinä ja iltapäivä lehtien otsikot
Peukkua idealle. Mutta rehellisesti pohtien tämäkään tuskin montaa osallistujaa keräisi, koska tuntuu että kannattajakunnassakin on niin paljon sitä porukkaa joka ei uskalla oikeasti mieltään osoittaa se pelko perseessään, mitä naapurit tai kaverit ajattelee. Samaa sisäsiittoisuuden tuntuista ongelmaa taitaa valitettavasti olla hallituksessakin. Kuka uskaltaa tehdä jotain?Jos halutaan Jukureille julkisuutta niin laittakaa keräys pystyyn. ”Tuo vanhat kenkäsi Let’s go arenan pääovien eteen”.
Kaikilla on vanhoja kenkiä varastoissaan ja näen jo sen kenkävuoren siinä ja iltapäivä lehtien otsikot
Liigalisenssiä ei voi myydä eikä Jokerit Jukureiden tämän kauden lisenssillä mitään tekisikään. Niillähän on oma hakemus jo sisällä lisenssikomiteassa ensi kautta varten. Jukureilla taitaa myös olla tiukempaa täyttää ne lisenssiehdot kuin Jokereilla. Toki Jokeritkaan ei lisenssiä saa ellei voita karsintoja.Mites tuo liigalisenssi homma menee? Voiko sen myydä Jokereille kun Mikkelissä näköjään siirrytään pelloomaan mestistä? Ihan rehellisesti sanoen, ei taida olla edes valmentajan vaihdosta enää mitään hyötyä. Pojat käy höntsäämässä pelistä toiseen, kiva silleen että kestää kunto hyvänä kun harrastaa liikuntaa monta kertaa viikossa, mutta ei tuota kyllä jaksa katsoa.
PS. Anteeksi, Viitikollahan taitaa olla sen verran saatavia Jukureista, että liigalisenssi Jokereille taitaa löytyä ilman enempiä kuluja?