massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Itse taas ottaisin sisään, penkin taakse.Jaloselle kenkää
Itse taas ottaisin sisään, penkin taakse.Jaloselle kenkää
Mutta jos ehtona on, että poika jatkaa, niin en ottaisi.Itse taas ottaisin sisään, penkin taakse.
Jep. Ja mitä vittua nämä tekee jäällä viimeisen 30 sekunnin aikana? Siellä on Kuuslan ketju kuuma.Nämä ovat just niitä pelaajia kenen ei pitäisi olla lähelläkään jäätä. Paitsi Levin rinteessä ja rinneravintolan drinkkilasissa.
Ei tämä kyllä enää yhdelläkään hankinnalla käänny vaikka kokoajan lappaisi uutta nimeä sisään. Penkin taakse kääntyy katseet.Tarvitaan maalivahti ja pari puolustajaa.
Tämä ei tullut yllätyksenä kun puolustus hommattiin täyteen jimijalosia.Oman maalin edessä on pelkkiä lapasia.
Mäkään en oo saanut vielä edes vähää alusta kiinni et mikä on se meidän pelitapa.Uuden pelitavan opettelussa vaan menee oma aikansa. Ei syytä huoleen. Kyllä Määttä on oikea mies tehtävään.
Eiköhän kaikki ole laskenut sen varaan liiganousun, että Määttä on jossain muualla siihen aikaan kun noita pelejä ratkotaan.Vieläkö joku aidon oikeasti uskoo Määtän kykyihin nostaa Jokerit Liigaan?
Juu juu. Tää on prosessi ja tarvitaan vain muutama peli aikaa saada homma kulkemaan. Keväällä narri nauraa ja Tero mukana.Vieläkö joku aidon oikeasti uskoo Määtän kykyihin nostaa Jokerit Liigaan?
Se on se nopea ylös ylös ylös ilman viivelähtöjä, jota tuo Temusta tilattu Grönborg yrittää toteuttaaMäkään en oo saanut vielä edes vähää alusta kiinni et mikä on se meidän pelitapa.
Määtän superplan!Mäkään en oo saanut vielä edes vähää alusta kiinni et mikä on se meidän pelitapa.
Tämä on selkeästi se meidän salainen ase. Valmennuksen logiikalla: vastustaja ei tiedä, fanit ei tiedä, eikä omat pelaajatkaan tiedä, niin vaikea pelata taktisesti taskuun.Mäkään en oo saanut vielä edes vähää alusta kiinni et mikä on se meidän pelitapa.