Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 129 341
  • 1 815

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä esimerkki siitä, ettei se välttämättä hirveen montaa "Juhista" tonne kaipaile vaan mielummin tiiviin porukan. Omasta mielestä ihan max 2 vahvistusta enää, yhelläki pärjää

edit. ymmärrän veskaritilanteen ja siihen liittyvät riskit, mut mä henk.koht haluun nähä ton parivaljakon maalissa
Juhis on liigaraakki, kun ei ole kelvannut millekään liigajengille. Lisäksi tunnettu surfailusta ja aikaisempien Jokeri-pelien perusteella ei edes kevään mies. Olisi toki vahvistus mestikseen, mutta meillä on jo ylikylän jengi mestikseen ja tarve oikeille vahvistuksille karsintoja varten. (Toki sinne karsintoihin pitää ensin päästä, mutta tällä kaudella ei jää materiaalista kiinni mestiksessä pärjääminen.)

Narrit ei tarvitse vahvistuksiksi enempää liigaraakkeja, sillä niitä on nyt riittävästi. Kovempia pelaajia ei taida olla nyt saatavissa, joten rauhassa kannattaa katsella lähemmäs ja lähelle siirtorajaa.

Onko tyhjennysmyyntejä luvassa ulkomaisissa sarjoissa? Liigassa tuskin ilman konkursseja, koska karsinnat.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juhis on liigaraakki, kun ei ole kelvannut millekään liigajengille. Lisäksi tunnettu surfailusta ja aikaisempien Jokeri-pelien perusteella ei edes kevään mies.
Niin. Jokereihin on raahattu jo monta kertaluokkaa heikompia Liigaraakkeja Vainikaisen,Ahosen ja Pihlströmin muodossa. Muu Jokerijoukkue ei sitten edes vertaudu Aaltoseen pl.Filppula. Tasoero on niin valtava. Aaltosen eduksi. Mitä tulee keväisiin niin Aaltonen oli kahdet(?) pleijarit Jokereissa ja toisena niistä top2 pelaaja. Muutoin palkintokaapista löytyy suomen- ja maailmanmestaruudet. Väsähtynyttä argumentointia.
Olisi toki vahvistus mestikseen, mutta meillä on jo ylikylän jengi mestikseen ja tarve oikeille vahvistuksille karsintoja varten.
Tähän pirtaan Aaltonen olisi täsmälääke. Viime kaudella 30pts pääsarjoissa. Olisi Filppulan jälkeen heittämällä kovin vahvistus.

Jimi Einar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomi
Mutta Filppulasta. Pelaako se teillä useinkin ylivoimat alusta loppuun? Tänään ainakin näytti tekevän niin, yhden YV:n perään vielä liki puoli minuuttia kylkeen. Kova ukko edelleen.

Niissä peleissä mitä ite nähnyt niin ei. Ollut usein (etenkin kauden ekoissa peleissä) eka ukko joka lähtee yv:stä vaihtoon. Sillon ku yv saadaan pyörimään kuten eilen nii pysyy askissa pidempään. Mutta jos yv takkuaa nii antaa mielummin toiselle yv-kentälle mahdollisuuden.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Niin. Jokereihin on raahattu jo monta kertaluokkaa heikompia Liigaraakkeja Vainikaisen,Ahosen ja Pihlströmin muodossa. Muu Jokerijoukkue ei sitten edes vertaudu Aaltoseen pl.Filppula. Tasoero on niin valtava. Aaltosen eduksi. Mitä tulee keväisiin niin Aaltonen oli kahdet(?) pleijarit Jokereissa ja toisena niistä top2 pelaaja. Muutoin palkintokaapista löytyy suomen- ja maailmanmestaruudet. Väsähtynyttä argumentointia.

Tähän pirtaan Aaltonen olisi täsmälääke. Viime kaudella 30pts pääsarjoissa. Olisi Filppulan jälkeen heittämällä kovin vahvistus.
Vainikainen pelaa joukkueelle. Ahonen tuo omaanpäähän uskottavuutta ja tällä kertaa ei saatu siihen hampaatonta kanukkia eikä Oliver Lauridsenia. Täten Ahonen menettelee. Pihlström olisi voitu jättää hankkimatta. En aiheuta uutta oravanpyörää sen ympärille. Sanon, että tuo kyllä lojaalisuutta joukkuepeliin ja karsinnoissa hyvä av-lisä. Karsinnoissa pitää olla hyvä 5vs5 peli sekä erikoistilanteet pitää toimia. Itse näen, että Aaltonen on turhan riskialtis. Puolustaako omiin tunnollisesti myös? Onko logolle kaikkensa antava. Meidän tiivis porukka ei saa vuotaa, jotta henkisesti pysytään vahvoina. Yksi surffaa, niin se helposti tarttuu. Kyllä me hyvä ylivoima saadaan nykypelaajillakin, johon hyvä Pakki vaa lisäksi.

No jos budjetti on rajallinen, niin mitkä kaksi ottaisit Aaltonen + mv? Aaltonen + yv-pakki vai rahat vaa joko yv-pakkii ja molariin? Jokerit tekee nyt jo hyvin maaleja, niin Itse en oikein näe näitä Aaltosia hyvinä hankintoina. Me todennäköisemmin saadaan henkisesti vahvempi porukka, kun mennään nykyisellä tai hankitaan vain yv-pakki taikka Joni Ortio.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karsinnoissa pitää olla hyvä 5vs5 peli sekä erikoistilanteet pitää toimia. Itse näen, että Aaltonen on turhan riskialtis. Puolustaako omiin tunnollisesti myös? Onko logolle kaikkensa antava. Meidän tiivis porukka ei saa vuotaa, jotta henkisesti pysytään vahvoina. Yksi surffaa, niin se helposti tarttuu. Kyllä me hyvä ylivoima saadaan nykypelaajillakin, johon hyvä Pakki vaa lisäksi.
Kovin on vanhentuneet käsitykset monella Aaltosesta. Kaveri pelasi mm.shutdown roolissa viime kevään ja sitä ennen oli Jukureiden kapteeni. Ei vuotanut mihinkään suuntaan.
No jos budjetti on rajallinen, niin mitkä kaksi ottaisit Aaltonen + mv? Aaltonen + yv-pakki vai rahat vaa joko yv-pakkii ja molariin?
Aaltonen ja mv. Koska luulen, että Aaltosen tasoista kiekollista pakkia Yrjänheikki ei tule samaan. Jos rahat ei riitä niin sitten pelkkä mv. Eiköhän Jokerit Teemu Suhosen kanssa keskustele....

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Kovin on vanhentuneet käsitykset monella Aaltosesta. Kaveri pelasi mm.shutdown roolissa viime kevään ja sitä ennen oli Jukureiden kapteeni. Ei vuotanut mihinkään suuntaan.
Aaltonen alaketjun roolissa 2+4 -3. Eikös vainikainen, Lind, Pihlström tee jo saman ihan hyvin. Jukureissa ehkä isommassa roolissa, mutta +/- tilastot -20. Joo oli hyvä jokereissa, mutta kyllä se surffaili ajoittain. Myös Aaltonen, Pihlström tuo KHL-viboja esiin. Eikö niistä ois just hyvä irtaantua? EI Aaltosella oo mitään narrisydäntä. Espoo on omia poikia täynnä ja siksi juuri noin hyvä tällä hetkellä. Mä pelkään, että tämä on turhan tyhmä hankinta. Riskejä enemmän kuin varmuutta. Aaltonen ei takaa karsintojen voittoa minun papereissani. Haluu varmasti pelaa 25-30min per pelikin. Jaksaako pappa edelleen tehdä töitä molempiin päihin. Itse epäilen edelleen. Säästäisin nämä rahat ensi vuoden yritystä varten. Mestis pitää vain voittaa. Liiga räjähtää, niin sen jälkeen noustaa varmuudella kabinetissa. Pelaamalla nyt jo hyvä sauma, kun vain molari saadaan.

Mutta katsellaan. Olisi se hienoa, jos pudottaa Jukurit G7 vedolla. Myös, kun sooloilee ja jalkakynä ei toimi ja jukurit rankaisee, niin tiedän heti, että oli turha hankinta. Silloin kivitän tämän surffailijan.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereihin on raahattu jo monta kertaluokkaa heikompia Liigaraakkeja Vainikaisen,Ahosen ja Pihlströmin muodossa.
Siksi se kiintiö onkin jo täynnä. Ei enempää sanoo jo ihan maalaisjärkikin, jos tähtäin on karsinnoissa.

Pihlusta täytyy sanoa sen verran, että jos nopeus on tallella, niin kyseessä on laadukas roolipelaaja kotimaan sarjoihin eli meillä alkaa olla eväitä The Nelosen kasaamiseen.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Eiköhän se JMA ihan 1.ketjun roolissa Jokereissa pelaisi.
Joo olisi, mutta silti vuotanut omiin niissä ketjuissa. Ottaa pakosti omat vapaudet. Filppula saa keskittyä pelkästään varmistamiseen. Viimeinen pelaaja, joka valuu omiin.

Onneksi Rony Ahonen ja Otto Karvinen on Jokereiden kiekkokoulun läpikäyneitä....
Karvisen soppari on jo hullu, kun ei pysy terveenä. Kuitenkin varmasti pelaavat joukkueelle ja uhrautuu kiekon edessä. Aaltonen senkus odottaa, että Filppula karvaa ja syöttää kiekon, niin pääsee taas jalkakynäilee. Mutta tervetuloa vaa. En minä näitä soppareita kirjoita. Itse säästäisin Aaltosen rahat muualle.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päivän myöhässä kun vasta pääsi katsomaan matsin jälkilähetyksenä, mutta olipa juuri sellainen matsi mitä tältä porukalta itse odotan. Täydellistä dominointia ja tylyä voittavaa lätkää. Toki siellä on aina myös vastustaja askissa, mutta jos pystymme pelaamaan näin fiksusti niin vaikea on kenenkään meitä voittaa.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hyvä esimerkki siitä, ettei se välttämättä hirveen montaa "Juhista" tonne kaipaile vaan mielummin tiiviin porukan. Omasta mielestä ihan max 2 vahvistusta enää, yhelläki pärjää

edit. ymmärrän veskaritilanteen ja siihen liittyvät riskit, mut mä henk.koht haluun nähä ton parivaljakon maalissa
Mä olen tasan samaa mieltä. En haluaisi ketään pellailijaa joukkueeseen. Nyt Jokerit vaikuttaa jengiltä jossa kaikki pelaa yhdessä logolle ja se lämmittää isosti vanhan fanin mieltä. Eikä meidän ole tämän hetken tietojen valossa mikään pakko lähteä maalivahti ostoksille.

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Katoin taas äsken maalikoosteen Turusta. Se oli kyllä kova esitys joukkueelta. Tuntuu niin hyvältä tällä hetkellä olla Jokerifani. Mun ( meidän ) rakas joukkue pelaa lätkää Suomen sarjoissa. Tulis jo seuraava ottelu pian. Ei vaan malttais odottaa.

Kevättä kohden.

Kikkarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua niin hatutti JoKp pelin jälkeen, kun sen verran surkeeta oli puolustuspäässä ja YV. Vastustaja oli tehokas silloin ja tuntui että aina todella vaarallinen hyökätessä. Monta päivää oli paska fiilis. Eilisen jälkeen taas liikuttiin aivan eri päässä tunneskaalaa.

Tällaista tämä kannattaminen on. Ja toivottavasti keväällä illat ovat usein kauniita. Kyllä aika on hyvinkin kypsä meidänkin päästä keväällä kunnolla nauttimaan. Josko se joukkueen peli tästä nyt vihdoin napsuu raiteilleen. Karmea odotus taas edessä mutta sitten tulee onneksi vähän useammin juhlapäiviä kalenteriin.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Annetaanpa erikseen kehut Jokereiden ylivoimalle, johon tuli tullut yksi muutos ja se näkyi tulostaululla. Valtteri Filppula laukoi. TuTon oli saman tien paljon vaikeampi puolustaa kun erityisesti Vallen syöttöä Saloselle pelattiin pois--> Filppula laukoi sen sijaan itse ja Liuksialalle jäi tilaa lapioida karat sisään.

Toinen kehun arvoinen suoritus on RD:n matalaträppi. Ajattelin, että Jokereilla on tasan kaksi vaihtoehtoa miten lähteä pelaamaan edellisen TuTo pelin jälkeen. Joko painaa ns.all-in karvaus ja hakea väkisin jätön jätön jättö pois tai sitten tiivis bussi oman sinisen päälle. Jälkimmäisellä mentiin ja päätykiekoissa onnistuttiin erinomaisesti. Tätä pidän yhtenä pelin ratkaisuista. TuTo tuli tai pääsi liian hitaasti träpin ohi päätyyn ja useimmiten ensimmäisenä kiekossa oli Jokeripakki. Pelin virtaus pysyi tämän myötä Jokereilla pääsääntöisesti. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä tämän kaksikon seuraava ottelu taktisessa mielessä. Virtasen tulee mielestäni reagoida taktisesti mikäli haluavat voitosta pelata. Virtasena kiinnittäisin huomion TuTon riistopeliin ja sitä kautta nopeisiin hyökkäyksiin.

Seuraavaksi sitten IPK, joka oli pelillisesti melko onneton edelliskerralla, mutta vaarallinen yv + hyvä mv kombolla ottivat kuitenkin pisteen. Jokerit tullee olemaan hallitseva osapuoli. Pää kylmänä ja 3pts kiitos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy