Peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 83 814
  • 1 458

Stolk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomioita pelistä:

-Tätä on RD-kiekko
-Puolustusvalmius parempaa; kolmas pelaaja koko ajan pelin alla
-Siniviivoja ”kunnioitettiin”
-Heikkerin rauhallisuus helpottaa puolustamista
-Syöttöpeli/kiekkovarmuus parempaa
-Pelin edetessä pelattiin enemmän maalia kohti
-Selkeä muutos pelissä 2 treeniviikon jälkeen, RD kädenjälki näkyy.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Miinukset
- ylivoima (toimi vasta kun peli oli ratkennut)
2/3 kumminkin ja ekalla yvllä viiden sekunnin jälkeen Salonen laukoi rautoihin. Tietynlainen vaarallisuus puuttuu ja 5vs3 vasta Kuuslan liike toi jotain elämää yvlle ja lopulta Kuusla laukoi takanurkkaan. Itse kumminkin menen posin kautta, että lopultakin verkko soi.
 

töfting

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Oli kyllä tosi iso tasoero tässä pelissä pelaajiston ja valmennuksen suhteen. Ei Hokilla ollut mitään saumoja.
Vaikkei Jokereiden peli ihan hyökkäysseksiä koko peliä ollutkaan, niin homma oli selvä aika alusta asti.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kun omalla veskarilla on 8 torjuntaa koko pelissä, niin voi sanoa ettei vastustajalla ollut palaakaan. Oli lopputulema sit 0-5 tai 0-1. Hokin maaliodottama alle 1.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Jokerit oli tänään pari erää hyvä. Eka erä meni hakiessa. Syötöt ei napsunu lapaan.
Tuli paljon pitkiä kiekkoja.
Tokassa erässä rupes peli rullaa ja liike oli sitä mitä pitää ollakin. Peli pyöri lähes koko ajan vastustajan päädyssä.

Sitten Hokki sai paikat kun tuli harhasyöttö tai pelattiin laiskasti. 0-2 maali oli tärkeä Jokereille. Se vapautti pelaamista.
Liuksiala maali oli viimeinen niitti pelille.
Tärkeä voitto. Huomenna jatketaan. Silloin pitää ottaa myös voitto. Heikkeri oli hyvä , ne vedot mitä tuli niin otti hienosti.
Stejskal 28 torjuntaa , Heikkeri 8 .

Se kertoo kummassa päässä peli pyöri.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
"HOKKI"
Kuten täällä jo joku fiilisteli (@Kebis ehkä?) niin pitäisi saada kyllä tuo kaveri huutamaan @-Ville- kanssa vastakkain. Toki kaikki tietää, että mitä tässä skabassa kävis. ;)

Mitä nyt siihen itse peliin tulee niin olihan tässä tänään isät vs pojat - meininkiä ja vahvasti, mutta kyllä mä silti sanon, että 5-0 tuloksesta huolimatta tossa oli vieläkin sitä hakemista. Nyt ei ollut enää näennäistä hallitsemista, mutta silti tosta puuttui 2.5 erää sellanen oikea "vaarallisuus" - vähän ringetteä kulmissa ja that's it. Pakko kuitenkin samaan hengenvetoon sanoa, että tänään oli varmaan paras peli tällä kaudella jengiltä ja ylivoimalla saatiin tulosta, vaikka maalit tulikin jo ottelun ratkettua, mutta kyllä mun mielestä tänään ylivoima näytti paremmalta kuin verrattuna kauden aikaisempiin peleihin. Pakko myös mainita, että kukaan ei sekoillut sen ihmeellisemmin oikeastaan missään vaiheessa, joka on ainakin mun kirjoissa plussa.

Kyllä se tästä. Huomenna samaa Kokkolassa, niin hyvä tulee.
 

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Peliä pelattu jo 7 minuuttia eikä Jokerit johda 0-5. Dufva ulos!
Riittääkö tulos 60min jälkeen?

Jälkilähetyksenä peli ja muutamaa väläystä lukuunottamatta todella unettava peli. Selostaja ei yhtään auttanut asiaa sen enempää kuin halliäänet. Itse pelistä ei oikein jaksa sanoa mitään. Maalinteon vaikeus tuntuu olevan kova vaikka repesikin vikassa erässä.

3/6 suoritettu ja Kokkolassa onkin vuorossa Lausniemen show. Siellä on mies onnistunut ennenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös