Voi elämä, mikä laukaus. Toki on tuota samaa tussahdusta esittänyt identtiseltä paikalta koko kauden.Voi Päkkilän Eetu sentään... Siinä oli tuhannen taalan paikka tehdä pukukoppimaali...
Sellainen Korpikoski tuohon tarvittaisiin, Lauri pisti kovalla prosentilla tuosta maaleja.Olen kauden edetessä alkanut tykkäämään enemmän ja enemmän Päkkilästä, mutta ylivoimalla tuossa keskellä on kyllä aivan vitun tuhnu. 1/20 tekee maalin kun saa Prime paikalle syötön.
Salin ja Max samaan aikaan yv:llä. Mielenkiintoinen ratkaisu, joka ei olisi ihan heti tullut mieleen
Tais olla lauantainakin viimeisissä ylivoimissa. Hyvä muutos, sillä SaiPa pelas sitä aikaisempaa kolmiota loistavasti pois.Salin ja Max samaan aikaan yv:llä. Mielenkiintoinen ratkaisu, joka ei olisi ihan heti tullut mieleen
Yksi syy voi olla se, että yv:n rakennus on helpompaa, jos se haetaan yläkolmion laadukkaalla pelaamisella ja siihen tepsillä on enemmän pakkeja tarjolla kuin hyökkääjiä. Mun mielestä oli oikea ratkaisu eikä vähiten siitä syystä, että tuolla siirrolla Max voi hieman enemmän käyttää vahvuuksiaan viivalla.Miksi ollaan edes vaihdettu kahden pakin yv:seen? Vaikka Wernblom on pois niin en nyt Salinia tuohon ihan ensimmäisenä laittaisi Maxin palattua.
Voi voi kun olis joku kunnon maalintekijä joukkueessa. Varsinkin yv.llä Marjala passaillut koko kauden kavereille loistopaikkoja liukuhihnalta, mutta tulos on ollut kohtuu laiha.
Rightin pelaaja tuo lisäuhan suoraan syötöstä vetoon ja myös toisen puolen ristiin syötölle.Miksi ollaan edes vaihdettu kahden pakin yv:seen? Vaikka Wernblom on pois niin en nyt Salinia tuohon ihan ensimmäisenä laittaisi Maxin palattua.
Edelleen kelpaisi takaisin mun Tepsiin ihan anyday.Kestner latoi noista kovalla prosentilla sisään. Ilmankos pärjättiin.