Pelimiehenä kampitti kaatuessaan atomin mutta silti, kohtuullinen kuti löytyy niin voisi sitä kokeilla.Voi olla Tepsille tosiaan eduksi että Lefa vedettiin siinä nyt heti levyksi. Ei olla Parkin kentällä
Pelimiehenä kampitti kaatuessaan atomin mutta silti, kohtuullinen kuti löytyy niin voisi sitä kokeilla.Voi olla Tepsille tosiaan eduksi että Lefa vedettiin siinä nyt heti levyksi. Ei olla Parkin kentällä
Ollaan tyytyväisiä ettei siitä tullut Teissalalle jäähyä. Kaatoi SaiPan jätkän kun oli itse kaatunut.Voi olla Tepsille tosiaan eduksi että Lefa vedettiin siinä nyt heti levyksi. Ei olla Parkin kentällä
Eisenhoweria on pidetty yhtenä arvostetuimmista Yhdysvaltain presidenteistä 1900-luvulta.
Mitä kautta kattelet?Jumalauta mulla on lähetys jäljessä :D Ei ole vieläkään tullut maalia.
Ja pitäisi tuolla huililla laukata tänään aika kovaa!Eisenmenger saa nyt peliaikaa kuin varsa kevätlaitumella.
Kunnes yhtäkkiä ei saakaan ja tulee joku ihan pölö jäähySäännöt ovat kyllä muuttuneet rajusti runkosarjasta. Nyt saa repiä, sitoa jne. hirvittävästi. Riittää, kun pääsee itse irti.
Jep. Ei se Tapparan joulupukki ihan turhaa kitise. Ihan hirveetä liaanikiekkoa ollut puolikautta.Säännöt ovat kyllä muuttuneet rajusti runkosarjasta. Nyt saa repiä, sitoa jne. hirvittävästi. Riittää, kun pääsee itse irti.