Eli erä alkaa Tepsin Ylivoimalla?Leevi otti 2+2 mutta vei mukanaan Pysykin ja Petmannin
Eli erä alkaa Tepsin Ylivoimalla?Leevi otti 2+2 mutta vei mukanaan Pysykin ja Petmannin
Samaa mieltä. Jos meille on pomppinut niin nyt on pomppinut Saipalle.Saipa oli ihan paska. Käsittämätöntä, että ollaan kaksi takana.
Meneekö noin?Eli erä alkaa Tepsin Ylivoimalla?
Jos Tepsillä vaan Teissla jäähylle ja Saipalla 2 ukkoa niin eikö se olisi silloin ylivoima?Meneekö noin?
Aloin itsekin pohtia miten toi menee, kun toisella kahdella eri kaverilla kakkoset ja Tepsillä samalla kaverilla 2+2. Tepsi pelaa minuutit 20-22 4v3 ja minuutit 22-24 SaiPa 5v4? Ei mitään hajua, mut kohtahan se nähdäänMeneekö noin?
Ei mun ymmärtääkseni.Jos Tepsillä vaan Teissla jäähylle ja Saipalla 2 ukkoa niin eikö se olisi silloin ylivoima?
Tällainen AV tarvisi lääkkeeksi nopeita rutiini siirtoja jotka avaisivat parhaimmillaan ihan vapaita maalipaikkoja. Ongelma on vaan siinä, että YV on tällaista vastaan vaikea rauhoittaa ja se nopea ratkaisu voi olla myös hätäinen ja johtaa kiekon menetykseen. Näitä vastaan kun yrittää rauhoittaa hitailla rännikiekoilla, ei niihin pääse koskaan rauhassa kiinni. Vaatii siis varmuutta ja rohkeutta pelata tuollainen AV ulos, sen jälkeen tilaa on vaikka kuinka.Jumalauta mä ihailen SaiPan alivoimaa. Ei hetken rauhaa. Pitäis siirrellä rauhassa kun sen paikka on ja väsyttää nuo ryntäilijät.
Ei näköjään.Ei mun ymmärtääkseni.
Olisko Munkki sitten varmempi pakkinaMitja on näihin peleihin vähän kevyt omissa.
Oli tossakin juuri katollaan kun koitti taklata maalin edessäMitja on näihin peleihin vähän kevyt omissa.