Marjala ollut todella surkea tänään
Näiden lisäksi lukematon määrä kiekonmenetyksiä keskialueella.Oli jo vkl peleissäkin jotenkin vaisu. Pysyy suht kaukana kaikesta päätypainista, menee hyvin arasti kamppailuihin eikä vedä mistään.
Onko se ihmekkään kun ei ole hyökkäyspeliä kun molemmat kärkisentterit hukanneet puolet keskialueen ylityksistä ennen siniviivaa.Näiden lisäksi lukematon määrä kiekonmenetyksiä keskialueella.
Voi olla myös ihan vaan se kun ei ole saanut maaleja niin ei ole itseluottamusta maalipaikassa ja lähtee ennemmin syöttämäänOliko Marjalalla kauden alussa käsivamma? Erikoiselta kieltämättä näyttää tuo siirtely vetopaikoissa.
Mun mielestä näkyy isosti Marjalan otteissa tuo Maxin poissaolo.Oli jo vkl peleissäkin jotenkin vaisu. Pysyy suht kaukana kaikesta päätypainista, menee hyvin arasti kamppailuihin eikä vedä mistään.
Edellisviikonloppuna Lindroth sai Lynistä pöpön ja Salin itseluottamuksen<3Teinidiskosta ratkaisijaksi ?
Ylivoimalla ymmärtäisin, mutta täriiseekö kultakuuppa sen verran?Mun mielestä näkyy isosti Marjalan otteissa tuo Maxin poissaolo.
Mun mielestä Marjala ja Lindroth keskustelee jonkun verran pelin aikana ja Lindroth avaa Marjalalle hyvin vauhtiin. Pääsee pelaamaan vahvuuksillaan.Ylivoimalla ymmärtäisin, mutta täriiseekö kultakuuppa sen verran?
Siis eikö Marjala enää halua tehdä ollenkaan maaleja kun ei lauo sitten millään!?!
Syytä oli löytääkin sen verta löysä läjä sitä itteensä ollu viimeset pari kk.Salin on löytänyt uuden kevään.
Pistin vähän kyselyä tuosta vammasta, palaan kun saan vastausta.
Se on toki totta, mutta on Marjala tänään sohlannut omiaankin. On ollut häikäisevä kiekon tuonnissa, joten anteeksikin voidaan antaa jos ei nyt yhdessä parissa pelissä oikein luonnistu. Mutta kyllä se silmään pistää.Mun mielestä Marjala ja Lindroth keskustelee jonkun verran pelin aikana ja Lindroth avaa Marjalalle hyvin vauhtiin. Pääsee pelaamaan vahvuuksillaan.