Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Nyt kun on yö nukuttu niin on vihdoin pulssi tasaantunut eilisestä. Eilen ei päässä pyörinyt mikään muu kuin mahdolliset liigakarsinnat ja se häpeän tunne siitä että sinne joudutaan. Yritin heittää dartsia, ei onnistunut yhtään. Keskittyminen aivan hukassa. Tämän lisäksi käytiin kaveriporukalla keilaamassa ennen liigakierroksen alkua. Sieltä kotiintuomisina huonoimmat pisteet ikinä mitä yhdellä kierroksella olen keilannut. Sielläkin pyöri vaan peli mielessä ja tämä sama häpeän tunne. Olisihan se nyt aivan saatanan noloa pelata playout pelejä ja sen jälkeen mahdollisesti karsintoja.
Eilen kun matsi päättyi ja selvisi että playoffeissa ollaan niin rekkakuormallinen kiviä tippui sydämeltä. Aivan käsittämättömän hyvä tunne. Eilen olin siinä mielentilassa että loppuisipa kausi tänään kun ei tätä jaksa enää. Yön yli kun on nukuttu ja asiat on realisoitunut niin ei enää malttaisi odottaa tiistain matsia.
Tämä on varmaan pisin viesti mitä olen tänne koskaan kirjoittanut. Mutta eilen taas huomasin kuinka tärkeä tämä Seura meikäläisellekkin on <3
Eilen kun matsi päättyi ja selvisi että playoffeissa ollaan niin rekkakuormallinen kiviä tippui sydämeltä. Aivan käsittämättömän hyvä tunne. Eilen olin siinä mielentilassa että loppuisipa kausi tänään kun ei tätä jaksa enää. Yön yli kun on nukuttu ja asiat on realisoitunut niin ei enää malttaisi odottaa tiistain matsia.
Tämä on varmaan pisin viesti mitä olen tänne koskaan kirjoittanut. Mutta eilen taas huomasin kuinka tärkeä tämä Seura meikäläisellekkin on <3