Peliesitykset kaudella 2024–2025

• 728 574
  • 17 235

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eikö ollut taas penkitetty. Tuo kolmannen erän tiivistäminen on edelleen iso kysymysmerkki. Eipä nämä loppuminuuttien ratkaisut kovin hyviä olleet, kun aina tiivistetty peluutusta kolmannessa erässä ja väsyneet äijät painaa viimeiset pari minuuttia jäällä. Sama kaava toistuu eikä se tuota tulosta.
Siis oliko Koivu todella kolmosen viltissä perkele??

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun ei tuo peli ole mitään huonoa. Tälläkinkaudella ehkä n.4 selkeästi huonoa peliä, mutta miten voi tulla niin yksinkertaisia virheitä ammatti pelaajille? Mitä siellä päässä liikkuu? Onko ajatukset jo pelkässä hyökkäyksessä, että ei pysty ollenkaan puolustamaan varsinkaan maalinedustaa?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä surullista, kun hifkillä varmaan 3 vaarallista paikkaa joista iski jokaisesta. Sitten me hakataan päätä seinään joka helvetin pelissä. Olen posipetteri, mutta sanon vaan, että ollaan oltu paljon parempia tällä kaudella mitä sarjataulukko näyttää. Ollaan vaan niin helvetin tehottomia eikä käy tuuri sitten ollenkaan. Käytännössä kaveri iskee jokaisesta virheestä. Helvetti

Hapankala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
On kyllä surullista, kun hifkillä varmaan 3 vaarallista paikkaa joista iski jokaisesta. Sitten me hakataan päätä seinään joka helvetin pelissä. Olen posipetteri, mutta sanon vaan, että ollaan oltu paljon parempia tällä kaudella mitä sarjataulukko näyttää. Ollaan vaan niin helvetin tehottomia eikä käy tuuri sitten ollenkaan. Käytännössä kaveri iskee jokaisesta virheestä. Helvetti
Eikä vaan hakattu päätä seinään, vaan lyötiin tyhjistä ohi.

Predaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin tps taisteli alun jälkeen. Suikkarin filmi tohon loppuun ehkä vähän vesitti loppukiriä, mutta en tepsistä haluaisi meille mahdollista karsintavastustajaa ( mikäli jokerit sinne pääsee).

Ansaittu tappio. Voidaan puhua hyvästä taistelusta ja muusta, mutta tulos ratkaisee ja kokonaiskuvassa kausi on ollut karmaiseva.
Jos joukkue on tässä tilassa, niin ei vain ole varaa antaa kolmea eteen ja alkaa sitten pelaamaan. Ei tällä maalinteolla.
Matka käy karsintasarjaan Jukureita vastaan ja tämä seura itse itsensä ajanut sinne. Hävetkää.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo peli vaan näyttää just siltä että päävalmentajana on entinen huppuhyökkääjä huonoilla +/- tilastoilla.
Lauridsen apuvalmentajaksi niin penkin takana olisi joku ketä tietää jotain puolustamisesta ja fyysisyydestä.

Hapankala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Ansaittu tappio. Voidaan puhua hyvästä taistelusta ja muusta, mutta tulos ratkaisee ja kokonaiskuvassa kausi on ollut karmaiseva.
Jos joukkue on tässä tilassa, niin ei vain ole varaa antaa kolmea eteen ja alkaa sitten pelaamaan. Ei tällä maalinteolla.
Matka käy karsintasarjaan Jukureita vastaan ja tämä seura itse itsensä ajanut sinne. Hävetkää.
TPS ei karsintoihin joudu. Saa ottaa ylös.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Jokinen oli hyvällä pelipäällä ja fyysisyyttäkin löytyi ensimmäistä kertaa tällä kaudella.
Eisenmengele on aivan käsittämätön jäppinen, miten joku voi ollakkaan noin pihalla pelitapahtumista kuin hän on jatkuvasti, kyllähän Munkki paljon parempi pelimies on kuin tämä uusin "vahvistus"

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jokinen oli hyvällä pelipäällä ja fyysisyyttäkin löytyi ensimmäistä kertaa tällä kaudella.
Eisenmengele on aivan käsittämätön jäppinen, miten joku voi ollakkaan noin pihalla pelitapahtumista kuin hän on jatkuvasti, kyllähän Munkki paljon parempi pelimies on kuin tämä uusin "vahvistus"
Ja tämmöisiä tänne hankitaan ja tuhlataan ne vähätkin rahat. Amatöörimäistä puuhastelua! Vai saakohan tätä ”vahvistusta” vieläkään arvostella? Palstan koodisto vähän epäselvä vielä.

Viimeksi muokattu:

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ja tämmöisiä tänne hankitaan ja tuhlataan ne vähätkin rahat. Amatöörimäistä puuhastelua! Vai saakohan tätä ”vahvistusta” vieläkään arvostella? Palsten koodisto vähän epäselvä vielä.
Ei saa arvostella, koska on hankittu Tomi Kallion henkilökohtaisten kanavien kautta ja Tomi Kallio on kaiken arvostelun yläpuolella.

Ja tämmöisiä tänne hankitaan ja tuhlataan ne vähätkin rahat. Amatöörimäistä puuhastelua! Vai saakohan tätä ”vahvistusta” vieläkään arvostella? Palsten koodisto vähän epäselvä vielä.

Itse nostan käden pystyyn virheen merkiksi.

Tai siis, haluan antaa aina mahdollisuuden ja neljän pelin jälkeen on kyllä täysin turha hankinta. Sama olisi ollut laittaa Munkki askiin.

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä ihan viimeiset vaihtokierrokset, mutta kyllä koivu jatkoi pelaamista sen jälkeen kun Haapanen ja Germaani-P laitettiin puremaan tuppea erän puolivälissä.

Haapanen vaihtoi ketjua. Pelasi Talvitien kanssa. Itse olen sitä mieltä, että kokoonpanosta putosi Eisenmenger, Knuutinen ja Koivu. Koivu oli ainoa hyökkääjä, joka ei pelannut edes 10 minuuttia. Noh, sama se, mutta tuo tiivistäminen ei näytä tuovan toivottua tulosta.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse nostan käden pystyyn virheen merkiksi.

Tai siis, haluan antaa aina mahdollisuuden ja neljän pelin jälkeen on kyllä täysin turha hankinta. Sama olisi ollut laittaa Munkki askiin.
Toki mahdollisuus on olemassa aina, mutta tässä sakemannissa mikään ei puoltanut onnistumista ja haussa oli vielä tehoja tekevä hyökkääjä. Huoh.

Haapanen vaihtoi ketjua. Pelasi Talvitien kanssa. Itse olen sitä mieltä, että kokoonpanosta putosi Eisenmenger, Knuutinen ja Koivu. Koivu oli ainoa hyökkääjä, joka ei pelannut edes 10 minuuttia. Noh, sama se, mutta tuo tiivistäminen ei näytä tuovan toivottua tulosta.
Kannattaa huomioida, Koivu kävi istumassa Lauridsenin 5 min jäähyn

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikävää olla ilonpilaaja, mutta ei Tepsillä riitä huomenna energiaa samanlaiseen suoritukseen kuin tänään. Viikon kolmas peli, joten väsynyt vääntö nähdään varmasti.

Oletko varma? HIFK pelissäkin mitä pidemmälle peli ehti niin sitä paremmin TPS oli pelin päällä. En usko että huominen peli ainakaan kärsii tämän iltaisesta . TPS hävisi taas heikkoon viimneistelyyn ja oli ensimmäistä erää huomioimatta parempi joukkue.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ikävää olla ilonpilaaja, mutta ei Tepsillä riitä huomenna energiaa samanlaiseen suoritukseen kuin tänään. Viikon kolmas peli, joten väsynyt vääntö nähdään varmasti.
Oletko varma? HIFK pelissäkin mitä pidemmälle peli ehti niin sitä paremmin TPS oli pelin päällä. En usko että huominen peli ainakaan kärsii tämän iltaisesta . TPS hävisi taas heikkoon viimneistelyyn ja oli ensimmäistä erää huomioimatta parempi joukkue.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ose
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy