Parempi kuin Werner, Valista olen tainnut aina kirjoittaa pelkkää hyvää.Tästä 100% samaa mieltä!
"Ehkä" itse vähän ylikorostan kituminen koska monella konsensus että Veini on Jumalasta seuraava. Onko Veini parempi kun esim Vali?
Parempi kuin Werner, Valista olen tainnut aina kirjoittaa pelkkää hyvää.Tästä 100% samaa mieltä!
"Ehkä" itse vähän ylikorostan kituminen koska monella konsensus että Veini on Jumalasta seuraava. Onko Veini parempi kun esim Vali?
Sovitaanko vaan että ollaan eri mieltä?Parempi kuin Werner, Valista olen tainnut aina kirjoittaa pelkkää hyvää.
Enkä pelkästään puolustajien piikkiin vaan viisikkopuolustus ei ole oikein toiminut. Ei sillä että maalivahditkaan olisi onnistuneetJa siihen taas vaikuttaa sekoileva puolustus.
Enkä pelkästään puolustajien piikkiin vaan viisikkopuolustus ei ole oikein toiminut. Ei sillä että maalivahditkaan olisi onnistuneet
Ei täällä varmaan kukaan ole moista mieltä?Tästä 100% samaa mieltä!
Joko viime kausi unohtui?Ekassa maalissa kadottaa kiekon kahteennotteeseen. Ja tokassa maskiton suoraveto sisään.
2000luvun paskin TPS ykkösvahti
Oispa Juha Kuokkanen....
Nyt on taas löysän näköistä. Liutaan liutaan ja syötö sinne päin. Karvauspeli laskenut lähes keskialueelle. Kyllä pitäisi saada vaatimustaso heti kärkeen korkealle jos tässä erässä meinataan vielä kamppailuja voittaa.
Ja kun yritetään pelaamalla ylös, haukutaan kun ei "saa" roiskia kiekkoa alueelta pois. Ei oo helppoo, vitun Toma.Kärppien tasoitus varmistui juuri sillä, että Tepsi on tullut vain roiskimaan kiekkoa ulos alueelta kolmanteen erään.
Ja kun yritetään pelaamalla ylös, haukutaan kun ei "saa" roiskia kiekkoa alueelta pois. Ei oo helppoo, vitun Toma.
Rokama imuroi.. Mose on paska valkku.4-3 tämä päättyy ja Sakari Palsola ratkaisee Lieversin syötöstä
Tuosta jäähy :D ?
Hyvin se toimi kahdeksan minuuttia kunnes tuli huumorijäähy.Eikai se noin mustavalkoista ole. Molemmilla on aikansa ja pelaajien tulisi osata ymmärtää milloin lyödään alueelta, milloin nostetaan kiekolla ja milloin rauhoitetaan alaspäin.
Tässä on syy miksi Veini on minusta hitusen parempi ku Werner ja Vali, kaikki osaa kyllä helppojen imuroinnin jalon taidon, mutta tuo sentää pystyy joskus vaikean paikan ottamaan.Nyt oli Gamesaver!