En tiedä olikohan toinen kakkonen Tomalle
Pitäisiköhän jonkin tilastonikkarin tutkia paljon jäähyjä tepsille per peli Koistisella ja ilman. Saisi dataa onko tä niin paskaa miltä näyttää.
Tän vois myös joku katsoo ihan videoilta jos on aikaa.Tätä mä jokunen kierros takaperin kyselin kun Koistinen veti taas Koistinen-show:taan. Olisi kiva nähdä tuomarikohtaiset tilastot. Paljon on vihelletty vastaan ja paljon "eduksi".
Mutka vois ottaa loppupeliksi Koistisen kohteekseen samalla lailla kun herralla on kohteena TPS.
No voisihan se olla kokemus olla olusilla kuuromykkäsokean tuomarin kanssa.Olis kiva joskus tuopposen äärellä vaihtaa Koistisen kanssa muutama sana.
Ja mistä lähtien käytösrangaistuksen on voinut antaa kakkosena?
Pitääkö paikkansa sekin että Koistinen tarkasteli mahdollista TPS-jäähyä ennen maalia eikä mahdollista polvitaklausta?
Tuskin, olis se siitä Tepsille jäähyn löytänytPitääkö paikkansa sekin että Koistinen tarkasteli mahdollista TPS-jäähyä ennen maalia eikä mahdollista polvitaklausta?
Pitääkö paikkansa sekin että Koistinen tarkasteli mahdollista TPS-jäähyä ennen maalia eikä mahdollista polvitaklausta?
Ens kerralla meet samaan aikaan kassalle ym ja tökit koko jonotuksen ajan perääOlis sittenkin pitänyt ostoskärryilla ajella Koistista, kun paikka oli tuolla paikallisessa ostoskeskuksessa.
Olis sittenkin pitänyt ostoskärryilla ajella Koistista, kun paikka oli tuolla paikallisessa ostoskeskuksessa.
Ens kerralla meet samaan aikaan kassalle ym ja tökit koko jonotuksen ajan perää
Joo, mut nyt oli kyllä niin hyvä paikka. Kaveri katteli pää alhaalla omia kärryjä ja itellä oli jo kärryt. Olis aika hyvät vauhdit kerinnyt ottaa :)Ens kerralla meet samaan aikaan kassalle ym ja tökit koko jonotuksen ajan perää
Oon miettinyt jos tämä nimimerkki onkin Koistisen.
Tervemenoa kuukauden huulille.Oon miettinyt jos tämä nimimerkki onkin Koistisen.