Vähän sattuu ja tapahtuu kun Jokinen on kentälläNytkö se Jokinen alko sähläämään? En nähny kunnolla kun olin keittiön puolella
Vähän sattuu ja tapahtuu kun Jokinen on kentälläNytkö se Jokinen alko sähläämään? En nähny kunnolla kun olin keittiön puolella
Jos vaan Dudas jatkaa tuolla jalalla pelaamista niin on ikävä ollut.
Mieti kun tepsillä ois vaikka jotain yhteistyötä ton kupittaan ryhmän kanssa aktiivisemmin sinnekin suuntaan.Vaikka Jokinen on nuori pelaaja ja erittäin kiekollisesti taitava, niin ei pitäisi vielä olla vakio kokoonpanossa. Pieni maltti pelaamisessa voisi tehdä hyvää. Potentiaalia kyllä löytyy runsaasti, varsinkin kiekolliseen peliin.
Mestiksessä Jokinen voisi tehdä todella kovaa jälkeä. Kyllä hänellä taitoa on.Mieti kun tepsillä ois vaikka jotain yhteistyötä ton kupittaan ryhmän kanssa aktiivisemmin sinnekin suuntaan.
Mä en käsitä et minkä takia ei oo mahdollista. Valikin ois voinu viime kauden viettää siellä.Mestiksessä Jokinen voisi tehdä todella kovaa jälkeä. Kyllä hänellä taitoa on.
Ihme kyllä sillä Miettisen KalPahan oli ihan helvetin kova toisissa erissä kun vaihtoaitio hyökkäyspäässä. Aika usein vastustajat oli ihan pesukoneessa kakkoserät.Taitaa pelitavassa tämä kakkonen, eli välierä olla tolle nipulle liian hankala toteuttaa henkisesti. Alkuun tullaan lujaa ja lopussa kulkee, kun fokus timanttia. Keskivaiheilla nuppi falskaa hieman ja pelaamisessa vähän kaikki sitä kautta.
Werner ei onneksi edes pääse noihin asentoihin.Hyi vittu toi Ruusu on huono maalivahti, jatkuvasti jossain ihmeen sammakko asennossa.
Jep. En tiä, onko meillä sillä vaihtoaition sijainnilla yhtään mitään väliä.Ihme kyllä sillä Miettisen KalPahan oli ihan helvetin kova toisissa erissä kun vaihtoaitio hyökkäyspäässä. Aika usein vastustajat oli ihan pesukoneessa kakkoserät.
Teissala iskee!