Beaudin on -10 mutta myös piste per peli -tahdissa. On jännä juttu, erittäin onnistunut hankinta mun kirjoissa.
Nyt on muuten tuttu leffa taas menossa :D
Hieno mies! Tykkään kans.Tykkään kyl paljon tost Jeizii ”bödään ’budiin’ ” Beaudinista <3
Kyllä. Livevedosta satanen jukureille tähän kohtaan.Nyt on muuten tuttu leffa taas menossa :D
13 pistettä ja niistä 9 ylivoimalla. Mutta olen tykännytBeaudin on -10 mutta myös piste per peli -tahdissa. On jännä juttu, erittäin onnistunut hankinta mun kirjoissa.
Jännä tuo miinus lukema kun ei nyt erityisen huonolta vaikuta omaanpäähänBeaudin on -10 mutta myös piste per peli -tahdissa. On jännä juttu, erittäin onnistunut hankinta mun kirjoissa.
Onneksi kohta päästään eroon.Nenonen taisi olla 1. erän hitain pelaaja. Näytti siltä että menee lyijypainot nilkoissa.
Voisikohan olla enemmän kyse ketjukavereista? Kuitenkin talvitie, nenonen ollut.. Nyt onneksi dudasJännä tuo miinus lukema kun ei nyt erityisen huonolta vaikuta omaanpäähän
Ei oo hääppöinen. Kuulemma korkeintaan 2-3 ketjun sena. Aurikselta kuulin.Böödin on kyl kova jannu. Onko meillä kaksi ykkössentteriä? ;)
Pistä tasuriks niin voitat tai jukureille jatkoaika ja rl mukaanlukien!Kyllä. Livevedosta satanen jukureille tähän kohtaan.
Vai oliko peräti kakkos, kolmoskorin pelaaja Liigassa?Ei oo hääppöinen. Kuulemma korkeintaan 2-3 ketjun sena. Aurikselta kuulin.
Kaksi kakkossyöttöä eli ei ole edes PPG-tahdissa. Mestikseen.Vai oliko peräti kakkos, kolmoskorin pelaaja Liigassa?