Eihän tuo joukkue edes taistele. Kunhan pellaillaan peli pois.Häh. TPS on tehnyt reilusti maaleja tällä kaudella.
Eihän tuo joukkue edes taistele. Kunhan pellaillaan peli pois.Häh. TPS on tehnyt reilusti maaleja tällä kaudella.
Kiitos kutsusta, mutta jätän kuitenkin väliin.Tule erätauolla Gigantti Klubille, tarjoan oluen. Keskustellaan jääkiekosta. Mulla on punainen takki ja valkoiset kengät.
Maaliodottama kuitenkin ekan erän jälkeen 0,8. Ja eikös se perustu maalipaikkoihin.Tänään ei yhtää paikkaa.
Just näin! Tepsin oma pelaaminen katoaa ja ketjun pelaaminen menee ihan sekaisin juuri niissä tilanteissa, missä joku pelaaja tekee kentällä ratkaisun paineen antamisesta ja yrittää kiekonriistoa. Onko tämä sitten PAPP -ongelma - makuasia, mutta PAPP:ssa on kyllä jonkun verran hyvääkin.Edelleen, pidetään aivan liian vähän kiekkoa. Menee hosumiseksi, eikä tekeminen kumuloidu. Jäähyt tulee irtokiekon perässä juoksemisesta ja päätypelit kuolee liian vaikeisiin syöttöihin. Ihan liikaa turhia kierroksia.
Näkyy aivan kaikessa tekemisessä. Noh ehkä ei ylivoimassa. Mutta tasaviisikoin ja alivoimalla.Beaudin poissaolo näkyy yllättävän paljon ylivoimassa.
Ei siltikään yhtään kunnon maalipaikkaa.Maaliodottama kuitenkin ekan erän jälkeen 0,8.
En saa nyt ihan kiinni, mitä haet. Itse siis toivon, että pelaisimme paljon miettismäisempää kiekkoa kuin mitä kentällä nyt pelataan.Mutta Miettinen on kuitenkin huikea valmentaja.
Oh hoh TPS teki maalin.
Marjala pitää tätä jengiä hengityskoneessa.
Ei siltikään yhtään kunnon maalipaikkaa.
Kunnes räpsähtää!!! Cama!
Minä toivoisin, että Miettinen alkaisi jo vihdoin ja viimein tajuamaan, millainen rosteri hänellä on käytössään ja suunnitelisi pelikirjan joukkueen taitojen mukaiseksi.En saa nyt ihan kiinni, mitä haet. Itse siis toivon, että pelaisimme paljon miettismäisempää kiekkoa kuin mitä kentällä nyt pelataan.
Hieno hyökkäys ja komea börsä jätkiltä!
Lindroth vaikuttaa aika väsyneeltä?
Parhaat pelaaOn kai ku pelas Lappeessa 28min ja tänään jo kahteen erään 17min.
Parhaat pelaa
Joo, pitäisi vähentää peliaikaa mutta ei riitä liigakelpoiset pakit.Lindroth vaikuttaa aika väsyneeltä?
Kaksi erää menty ja jääaika 17.18 - vaikuttaa eikä ihme, on ollut kaksikamppailuissa tänään enemmän kuin normistiLindroth vaikuttaa aika väsyneeltä?