Oliko erään tarkennusta?Tänään voitaisiin laittaa tilanne sitten 2-0 vaikka minuutti ennen loppua.
Oliko erään tarkennusta?Tänään voitaisiin laittaa tilanne sitten 2-0 vaikka minuutti ennen loppua.
Mulla saattaa olla pieni tieto.Haluatko että spoilaan miten leffa päättyy?
Tätä piti kirjoittaa myös. Saatanan huolimaton sihti oli pojilla ekassa erässä. Beaudin sytyttää koko ajan enemmän.. Ei paljon ylivoimalla laukaustaan säästele. Voisi jopa sanoa, että tältä osin hyvin samankaltainen tyyppi kun erään palstalaisen suosikki @Spine muutaman vuoden takaa.Seuraavissa reeneissä vois harjotella maalia kohti laukomista. Pleksit saanu kyytiä tänään.
Joo, Rimpisellä oli ainakin vikalle minuutille asti 1 torjunta hallin screenilläSeuraavissa reeneissä vois harjotella maalia kohti laukomista. Pleksit saanu kyytiä tänään.
Mun mielestä hyvä erä. Liike vähän verkkaista ja jossain määrin vielä "systeemin" ulkopuolella, mutta kyllähän tuossa ukossa pelimiehen aineksia on nähtävissä.Savoie pistänyt pari kertaa silmään hyökkäysalueella, miltä ukon peli muuten näyttää? Olisi voinut tehdä maalinkin, mutta haki jotain taikatemppua vielä
Mä en tällä hetkellä vaihtaisi kehenkään Liigassa pelaavaan laituriin. Miten tuo jätkä pelaa meillä?Wernblom on ihan vitun timanttinen ukko.. Yksi Tompan kovimmista osumista.
En mä odota ainakaan muuta kuin Espoon kavennusta ja sen jälkeen paniikkia.Jos nyt yhtään alkukauden ja edelliskauden tekemiseen voi peilata seuraavaa erää niin:
Joitain vastahyökkäyksiä mutta pääasiassa kiekko pyörii TPS:n alueella. Blue...Espoo tekee yhden. Tepsi saa muutaman kulmahyrrän Blue...Espoon päädyssä mutta maalintekopaikat vähissä ja niistä paukkuu pleksit tai pelipaidan logo.
Liiga sivujen mukaan 14 laukausta 2 torjuntaa Rimpisellä.Joo, Rimpisellä oli ainakin vikalle minuutille asti 1 torjunta hallin screenillä
Ainakin näin alun otannalla tyyppina joukkuepelaaja. Aamulla salitreenillä totesin kaverille, että on sellainen tunnollinen kandensuunnan peluri, jolta löytyy myös hyvä laukaus. Kaveri heitti huumorilla "onks sellasia työteliäitä kanukkeja muka olemassa?" :D.Bo’dään yrittää ihan tosissaan. Kaverista näkee, että pieni kaukalo on tehnyt perustekemisen aika helpoksi. Näkee, ehtii ja ennen kaikkea näyttää kiinnostavan. Toivoa sopii pisteitä H1:selle, ei liikoja, vain sen verran että todistaa ettei jää Steelburgeriksi ja Rauli korjaa ennen joulua soppariin lisää vuosia.