Bon voyage fiilis. Tuttua kauraa eiliseltä ja ties moneltako kerralta
Tuleekohan Vali toisessa vai vasta kolmanteen eräänOn kyllä pelonsekaiset tunteet tästä toisesta erästä, voi taivas.
No ihan itse TPS on pelastamassa playouteista.Sportti pelastamassa playouteista.
Nyt tarvitsee vain ottaa piste enemmän, kuin Kärpät.
Ja ihan hyvin JYP voi tuolta tulla tasoihin että ei siihen kannattaa tuudittautua.No ihan itse TPS on pelastamassa playouteista.
Nyt vaan sama karvaus ja luisteluvoima 40 min lisää.
5-1 tilanteessa kolmanteen erään. Ottakaa jo hyvä asento.Eilen pelattiin hyvä eka erä, sen jälkeen öljyttiin sulkijalihas ja loppu oli sen mukaista. Toivottavasti tänään jänne kestää!
Kyllä! Lukko oli kyllä eilen hemmetin hyvä toisesta erästä alkaen eikä Tepsi pystynyt mitenkään vastaamaan kun Lukon peli alkoi kulkemaan. Pelsu ei ole yhtä vahva hyökkäysjoukkue. Tovotaan lisäksi, ettei tuomarit ratkaise tätä peliä suuntaan eikä toiseen.Eilen pelattiin hyvä eka erä, sen jälkeen öljyttiin sulkijalihas ja loppu oli sen mukaista. Toivottavasti tänään jänne kestää!
On kyllä Suomen tylsistynein selostaja. Nyt on sentään kommentaattori niin ei voi mennä ihan stand up -esitykseksi. Sopiva mies näiden panosten peliin…Tämä saatanan selostaja aina lausuu tuon vaihtomatka-lauseen kakkoserän alkuun.
Varmaan henkisesti aika tärkeä maaliOnko vain minä vai näyttääkö Salin aktiivisemmalta ja vähemmän löysältä. Ehkä maali avasi lukkoja.
Kyllä. Kunhan nyt ei mene liian rohkeaksi. Mutta vaikuttaisi tosiaan avanneen henkisiä lukkoja.Onko vain minä vai näyttääkö Salin aktiivisemmalta ja vähemmän löysältä. Ehkä maali avasi lukkoja.