Täytyy myöntää , että onpa kyllä harvinaisen huono kommentaattori tuo Konna. Eikö tosiaan ketään parempaa ole saatavilla? Vai onko hän vaan yksinkertaisesti halvin vaihtoehto?On tuo Konna kyllä härski, kun ei edes yritä peittää Ilvesläisyyttä. Huomaa selvästi miten puhuu kaikesta nimenomaan Ilveksen näkökulmasta.
Hanaa saatana niin ei tarvitse Kontiolan kauheasti enää peliä kommentoida!
Se on hyvä jätkä.Täytyy myöntää , että onpa kyllä harvinaisen huono kommentaattori tuo Konna. Eikö tosiaan ketään parempaa ole saatavilla? Vai onko hän vaan yksinkertaisesti halvin vaihtoehto?
Paras oli kun lopussa toivoi maalia kun Ilves sai ylivoiman. Tulihan se maali, mutta konnan mielestä varmaan väärään päähän.On tuo Konna kyllä härski, kun ei edes yritä peittää Ilvesläisyyttä. Huomaa selvästi miten puhuu kaikesta nimenomaan Ilveksen näkökulmasta.
Hanaa saatana niin ei tarvitse Kontiolan kauheasti enää peliä kommentoida!
Juu nääs se on toi Parikan Jarkko hyvä äijä, pelattiin ja saunottiin aikanaan yhressä.On tuo Konna kyllä härski, kun ei edes yritä peittää Ilvesläisyyttä. Huomaa selvästi miten puhuu kaikesta nimenomaan Ilveksen näkökulmasta.
Hanaa saatana niin ei tarvitse Kontiolan kauheasti enää peliä kommentoida
Vielä pari tällaista futislukemaviikkoa ja jatkoaikatappioita, voidaan todeta, että Miettisen eväät on syöty. Kokonaisuus yksityiskohtien takana näyttää kyllä sen, ettei viime kevättä lukuunottamatta näytöt ole kovin kaksisia.
Onhan se Miettisen vika ettei pojat laita lötöä pussiin.Vielä pari tällaista futislukemaviikkoa ja jatkoaikatappioita, voidaan todeta, että Miettisen eväät on syöty. Kokonaisuus yksityiskohtien takana näyttää kyllä sen, ettei viime kevättä lukuunottamatta näytöt ole kovin kaksisia.
Ja kyllä mä vielä odotan Marjalan paluuta ja Palmun. Katsotaan sitten miltä peli näyttää, jos vähän löytyisi lisää tehojaSiis mitä? Vastaan on luistellut neljässä pelissä kolmesta nyt ennakkoon kolme kappaletta TOP4 joukkueita. Vai ajanko mä nyt miinaan?
Ykkönen muodossa Päkkilä-Beaudin-Dudas.
Siis mitä? Vastaan on luistellut neljässä pelissä kolmesta nyt ennakkoon kolme kappaletta TOP4 joukkueita. Vai ajanko mä nyt miinaan?
Kuka pistää Lukon TOP4?