Kannattaa tulla vasta siinä kesäkuun paikkeilla takaisin Suomeen.Täytyy näköjään pysyä poissa hallilta ja Suomesta jatkossa kun näyttää kulkevan heti kun itse lähti etelään.
Ei taida tv-kuvien perusteella olevan Capoa paikalla, selittänee paljon. Jollekin junnulle megis käteen ja oppia ottamaan vaan.Niin no, itsehän en muista edes koska olen viimeksi Mutkassa käynyt. Kunhan huomioin vanhana eturiviläisenä.
päättyy 4-5 xDTaidan laittaa lähetyksen kiinni, tää on varma voitto meille. Harmittavaa kun ollaan näin ylivoimaisia, oikeastaan vitutusketjuun pitäisi kirjoittaa.
Capoa ei näy, lieneekö lähtenyt saipaanOnko Mutka noin kuollut, että ei kuulu mitään?
Tää jengi antaa uskon ja sitten vetää maton alta. Etkö oo vieläkään oppinutVittu mä olen tyhmä ihminen. Olin jo täysin heittänyt koko tämän kauden suolle ja keksinyt muuta tekemistä kevääksi. En meinannut tätäkään matsia katsoa.
Nyt sitten taas katselen posipetteripäissäni sarjataulukkoa, ja laskeskelen, että voitettujen rästipelien jälkeen ollaan yhden voiton päässä Sportista, ollaan menty HPK:n ohi ja mikäli Kärpät sössii tänään, myös Kärppien ohi. Pudotuspelithän on lähes hanskassa jo.
Ei sitä ihminen opi. Kohti uusia pettymyksiä vaan.
Vittu mä olen tyhmä ihminen. Olin jo täysin heittänyt koko tämän kauden suolle ja keksinyt muuta tekemistä kevääksi. En meinannut tätäkään matsia katsoa.
Nyt sitten taas katselen posipetteripäissäni sarjataulukkoa, ja laskeskelen, että voitettujen rästipelien jälkeen ollaan yhden voiton päässä Sportista, ollaan menty HPK:n ohi ja mikäli Kärpät sössii tänään, myös Kärppien ohi. Pudotuspelithän on lähes hanskassa jo.
Tuota ei kannata aloittaa vielä kesken pelin. Sit vasta ketuttaa kun kolmannessa erässä tilanne onkin 4-4.Nyt sitten taas katselen posipetteripäissäni sarjataulukkoa, ja laskeskelen, että voitettujen rästipelien jälkeen ollaan yhden voiton päässä Sportista, ollaan menty HPK:n ohi ja mikäli Kärpät sössii tänään, myös Kärppien ohi. Pudotuspelithän on lähes hanskassa jo.