Sinne on vaan valitettavan pitkä matka. Juuri nyt n. 30% todennäköisyys, että Tepsi sinne yltää.Ihan sama ketä tulee vastaan poffeissa nyky-TPS:lle. Toivottavasti hitaat Tappara tai IFK toiveissa tuohon paras 5:stä sarjaan.
Pitäis vaan ensin päästä sinneIhan sama ketä tulee vastaan poffeissa nyky-TPS:lle. Toivottavasti hitaat Tappara tai IFK toiveissa tuohon paras 5:stä sarjaan.
Tämä juuri. Esityksessä ei todellakaan mitään hävettävää, mutta ne voitot pitää ihan itse ottaa. Harmillisen usein ollaan tällä kaudella päästetty takana oleva kaveri juoksemaan viime metreillä rinnan mitalla ohi.. Ei saatanan saatana, mun jutut alkaa olla kun RD:llä :D.Ei vaan saada paikoista, pisteet ois ollu taas täysin otettavissa
Pelinä meiltä hyvä, mutta kyllähän tästä jää paskan maku suuhun. Hyvällä pelillä häviämisen hyväksyn, mutta toisaalta voiko nollat taulussa todeta pelanneensa hyvän pelin?
Ja hävisi.Ja tappara tasoitti
No jaa. 3.erän jäähyt omaan silmään aika selkeitä?Jaahas, TPS pääsi vaan kerran ylivoimalle, kun taas saatiin pelissä kolme kakkosta. Puolueellista sanon minä. Oltas varmaan tarvittu se toinen ylivoima mahdollisuus, että oltas saatu se maali.
Ei Ilves kyllä niin puhtaasti pelannut selvitäkseen vain yhdellä jäähyllä. Aika huonoa tuomaritoimintaa ja sen takia taidettiin muuten hävitäkkin tänään.No jaa. 3.erän jäähyt omaan silmään aika selkeitä?
Mun mielestä linja oli molemmille sama, vaikkakaan ei kyllä sen linjan mukainen mistä kauden alussa puhuttiin...
Tehottomuus vaivannut tänäkin vuonna koko kauden ja joukkue huutaa kipeästi ja nopeasti maalintekijää mikäli meinaavat vielä play offseihin päästä.Tuomarit veti tänään hyvin. Ihan omaan tehottomuuteen tämä kaatui.
Tuo on hienoa kun kännykällä kirjoittaessa se muuttaa sanoja ja jollei joka sanaa tarkasta niin tulee näitä kirkollisia jne. :)Älä nyt hyvä mies kirkkoa tähän sotke...sorry, oli pakko.
Tämän luettuani tuli ensimmäisenä mieleen Zach Budish. Isokokoinen pelaaja joka hakkaa maalin edessä ripareita askiin.Kiekkoja ja miestä maalille, joista ohjureita, irtokiekkoja, maaleja maskin ansiosta jne.
Joku Beaudin voisi olla tässä roolissa hyvä, ja tekikin tuosta maalin edestä kääntölaukauksella maalin pari peliä sitten Turussa.Tämän luettuani tuli ensimmäisenä mieleen Zach Budish. Isokokoinen pelaaja joka hakkaa maalin edessä ripareita askiin.
Eliteprospect kuitenkin kertoo kaverin lopettaneen kauden 21-22 jälkeen.
Mutta joo, isokokoiselle maalineduspelaajalle olisi huutava tarve. Nyt on vähän se tilanne, ettei tällaisia pelaajia ole joukkueessa ainuttakaan.